לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


בין הבריחה, ובין ההסתרה, בין ההכחשה, ובין התמיהה, בין הפחדים, ובין השאיפה, ישנם חיים. החיים שלי.

Avatarכינוי:  Dum Dum Philosophy

בן: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2012

נפילת מסך הערפל


לכל קצין, לכל קצינה, ישנו מקום אחד, תפקיד, ששינה את הכל בשבילהם.

אולי לא הבינו זאת באותו הזמן,

אך לאחר שעוברים אותו נזכרים בו, עורגים לו, משווים אליו ונזכרים בחיוך.

כזקן אשר נזכר בתקופות טובות יותר.

ובשבילכם?

כדי שתבינו באמת,

זה כמו אותו ג'ינס שכל אחד שומר אצלו בארון. אותו מכנס שלא מוכנים לוותר עליו ואומרים שיבוא יום ויוכלו להיכנס אליו שוב.

הוא מייצג תקופה טובה, מאושרת, שביחס לאחרונה מתבלטת וזורחת.

 

אצלי זה התפקיד הראשון שלי. התקופה אשר הסתובבתי כסג"מניק ללא ניסיון בצאלים.

שם זרחתי, שם פרחתי. כמובן שדאז לא הערכתי נכון.

הייתה הערכה גבוהה, אך בשל העובדה שלא היה לי למה להשוות זאת הורדתי ממנה קצת.

ככל שהזמן עבר, ככל החלפתי תפקידים, ככל שצברתי ניסיון הבנתי עד כמה עילאי היה התפקיד.

עד כמה הוא התאים לי, עד כמה אהבתי אותו, עד כמה הרגשת ההשפעה והנתינה שלי הגיעו למצב כמעט ומקסימאלי.

 

התקופה האחרונה אינה מקלה עלי, רחוק מכך.

גרוע מכך. אני פגוע ומאוכזב, אני בוש ונכלם, אני מצטער שהלכתי לקורס קצינים.

האשמה בארגון שאני נמצא, ובי.

אני לוקח יותר מדי ללב.

כבר זמן רב שאני רוצה לעזוב את התפקיד כשלא אכפת לי מהעתיד.

אפילו דיברתי על כך עם מפקד החטיבה מאחר ויש לי ערוץ ישיר אליו.

הוא לא עזר במיוחד.

תליתי תקוותי בפיקוד, אשר שם אני יודע שאני מוערך ומכירים בי בזכות עצמי ולא על סמך שמועות מטופשות.

אתמול הייתי בו לאישורי תוכניות לשנת העבודה העוברת עלינו.

החמיאו לי לפני שהספקתי להגיד דברים.

שם הגאווה שלי קצת עולה מעלה, מעל מעטה הבושה הכללית אשר אני נושא בלבי כשתג יחידתי עלי.

צחקנו, ומפקד הפיקוד המקצועי שלי טפח עלי בחיוך ואמר לי עד כמה הוא מרוצה ממני.

הזמן רץ לאחור ונזכרתי בגדוד, כאשר בראיון הסיכום שלי אצל המג"ד הוא נתן לי דרגות סא"ל ואמר שהוא מצפה לגדולות ממני.

 

נשמתי עמוק, ואמרתי להם.

הוצאתי זאת. בקור רוח, למרות הסופה המשתוללת בתוכי.

בהיגיון, למרות חוסר ההיגיון השולט בדבר.

עמדתי שם ופלטתי כשעיני אינן מנצנצות אלא כבויות.

מספידות אותי.

מספידות את הקריירה שלא תתפתח.

מהללות את התיאור הנוצר, קצין שבור.

 

כשדבריי נקלטו, ראו את האכזבה בעיניהם שלהם גם.

אחד אמר דבר ולבי נעצר.

דבריו התקבלו ולא יכולתי להאמין להם.

הוצע לי לחזור לאותו תפקיד, אך גבוהה יותר בהיררכיה. כדרך אגב.

כשאמרתי שכבר הייתי בו לא היה להם אכפת, שאלו אם אני רוצה ונענתי בחיוב.

קרן אור חדרה דרך עיבוי החשכה מעלי.

שברה, סדקה, האירה אותי.

 

הפרטים הטכניים מתסכלים במקצת, אך אני מקבל אותם.

לחכות מחזור, להחלפה. אסיים תפקיד בכבוד, נוכח רצוני רק לקום ולברוח מהספינה השוקעת הזו של יחידתי.

 

אחזור לשם...

אחזור לתפקיד של חיי.

בוגר יותר, חכם יותר. הפעם העריכו יותר.

 

לא יודע איך לתאר זאת מלבד במילה אחת.

אושר.

נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 17/2/2012 19:01   בקטגוריות ביסקסואלים, גאווה, גייז, ורק רציתי לחיות, חלום אופורי, להיות אני, קצונה, רגשות, אהבה ויחסים, שחרור קיטור, צבא, סיפרותי  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



66,451
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDum Dum Philosophy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dum Dum Philosophy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)