לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


בין הבריחה, ובין ההסתרה, בין ההכחשה, ובין התמיהה, בין הפחדים, ובין השאיפה, ישנם חיים. החיים שלי.

Avatarכינוי:  Dum Dum Philosophy

בן: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2012

הומואים מדלגים בדייטים


אני יודע שכבר זמן מה לא כתבתי. הייתי חולה שבוע שעבר.

אחרי שלוש שנים ו9 חודשים קיבלתי לראשונה מהצבא גימלים.

המאורע היה כל כך מפתיע וייחודי  שהחלטתי שאין שום מצב שבעולם שבאמת אשב לי לנוח ואבריא.

אי לכך ובהתאם לזאת העברתי את היום הראשון שלי למחלה בישיבות. בסיום היום נסעתי הביתה.

למחרת נפגשתי עם קאלי וחידשתי את עצמי בעזרתה בסמארטפון.

ביום שלאחריו נפגשתי עם ארס. אותו אל קדום וחבר עתיק. במהלך השיחה עלתה הנקודה שבאטרף התמונות שלי פרטיות.

בסיום השיחה הגעתי לתובנה שאני לא באותו המקום שהייתי בעבר ואין סיבה ממשית לכך שהן פרטיות.

הדבר הראשון שעשיתי כאשר שבתי הביתה היה לחשוף אותן.

לאחר זמן מה חשתי בשינוי. ממוצע האנשים שהיה נכנס לכרטיס שלי בשבוע עשה זאת תוך שעתיים.

כנגזרת מכך גם מספר הפניות אלי שילש עצמו.

מתברר שאנשים מוצאים אותי יפה, חמוד, מושך. כל מה שאני לא מאמין בו, אבל החלטתי שהם אלו אשר יצאו אתי אז הם צריכים לקבוע ולא אני.

התחלתי לצאת לרצף פגישות.

דייט רדף דייט רדף יציאה רדף פגישה. אני שמח לבשר שזה חלק הארי מחוסר הזמן שמונע ממני לעדכן כאן.

להגיד שמתישהו היה לי דייט שני? לא.

אך אתמול, הדייט האחרון שלי הפליא אותי. וגם אותו. זה היה שונה, אחר.

מתוך שלוש שעות שעתיים התנשקנו. זה פשוט הרגיש נכון.

מאז הבן זוג האחרון שלי, שנתיים כבר, לא הרגשתי כך.

אחרי הרבה זמן אני אופטימי. 

אני מתגעגע לגשמים, אני לא רוצה ללכת ברחובות, אני רוצה לקפץ בשלוליות.

בינתיים אני סתם מדלג לי כשLana Del Rey מתנגנת לי באוזניי.

 

 

נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 25/3/2012 21:48  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



66,452
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDum Dum Philosophy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dum Dum Philosophy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)