לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


בין הבריחה, ובין ההסתרה, בין ההכחשה, ובין התמיהה, בין הפחדים, ובין השאיפה, ישנם חיים. החיים שלי.

Avatarכינוי:  Dum Dum Philosophy

בן: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2012    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2012

כי האדם צעצוע מין


אני חי.

למרות שאני בספק אם מישהו דאג.

אם כבר, ניתן להגיד שאני יותר מידי חי.

וכן, יש דבר כזה. עברתי את גבול הטעם הטוב.

הדרך הטובה ביותר שאני יכול למדוד זאת בלי שטויות על החיים היא המחסור שלי במזומנים/אשראי. נזילת הכספים וחמיקתם בין ידי כמים.

 

אני מנצל הזדמנות כעת, כשאני מגיע לצבא מאוחר ואני נמצא בבית של קאלי.

השתלטתי לה על המחשב על מנת שאוכל לכתוב.

אני יודע שאפילו אם הייתי מוצא לכך זמן בבית, הייתי עושה משהו אחר.

 

פתחתי תקופה חדשה בחיי. תקופה שבאה באיחור יחסי אבל אני שמח שהגיעה, כמו כל אדם שמבין.

תקופה סוערת סוחפת המתרכזת בבנים ובי.

החשיפה הזו לאותם בני אדם אשר נמשכים כמוני למינם שלהם משנה אותי.

לא לחלוטין, לא לגמרי, לא בדברים גדולים, אבל בהחלט משנה. בנוגע לכך לא אשקר לעצמי.

הדבר שמשפיע זו האינטרקציה, הקשר עם האנשים. היחס שלהם כלפי.

הם מצביעים על מעלות אשר ידעתי שקיימות אצלי, ועל כאלו שלא. שמעולם לא האמנתי.

אבל לפי 'המבחן בשטח' אני מחוייב להכיר, להבין, להפנים. כהמשך ישיר לכך אני משתנה. ולא רק לטובה.

אני מאותם אנשים אש היו נחבאים אל הכלים בכל הנוגע ליופי. לא חונכתי כילד יפה, לא גדלתי כילד יפה, להפך.

שמן מכוער שקיבעו בראשו שלעולם לא יאהבו אותו כי הוא כזה. ולא משנה שרזיתי, כי אני עדין אותו האדם. אני עדין אותו מכוער.

לכן לא יאהבו אותי.

אז מתברר שטעו. אותם הורים מקסימים.

היופי הוא בעיני המתבונן. גיליתי שהרבה עיניים מתובננות בי, וחלק הארי מהן מוצא בי משהו נחשק.

אני כבר בשלב של ההפנמה.

לא, אני לא חתיך. אבל יש בי משהו מושך מעבר לעיני הירוקות ולשנינותי היוקדת.

אני מנצל זאת. אני מסובב את ראשיהם של אנשים.

בתקופה הזו אני נמצא.

של ההתלהבות, של חוסר המעצורים, של זריקת העקרונות לפח ורק להנות.

במידה מסוימת אותה הנאה מוגבלת, אני לא משתולל מעבר לחלומותיו הפרועים של הומו צעיר אבל בשבילי זה שינוי מהותי.

זה בונה אותי וזה נחמד, אבל אני לעיתים נזכר במי שהייתי לפני חודשיים וחצי. או שזה פחות? תחושת הזמן נעלמה לה.

אני נזכר שפעם לא הייתי מסוגל להבין איך אדם יכול לראות באדם אחר הנאה מינית, אביזר מין, שעשוע.

וכעת זה קורה לי.

פגשתי בחור. חמוד. אבל לא מישהו שהייתי רוצה שיהיה אתי תחת החופה.

עם זאת, גיליתי שהוא מבורך באיבר גדול. ארוך ועבה.

תמיד צחקתי עם חבריי שאני יכול להכניס אגרוף לפה, כמעין טריגר לכישוריי. תגובת האנשים תמיד גרמה לי לצחקק.

אם נקביל את האגרוף למשהו אחר, אתו אני לא בטוח שאצליח.

אני יודע שאני לא רוצה להיות אתו במערכת יחסים. אני יודע שאני מחפש מערכת יחסים.

למרות זאת איכשהו החוקים הפנימיים שהצבתי לעצמי הוסרו וצונזרו.

אני רוצה לשכב אתו. אני רוצה לשחק אתו במיטה. אני רואה אותו כמעין צעצוע אדיר ואני כילד עם עיניים גדולות חייב להשיג.

אם זה יקרה, מתישהו אם בכלל, אני לא יודע מה באמת יתבצע בפועל. אני בטוח ב90% שהוא יהיה גדול מידי, במיוחד לאור חוסר ניסיוני והמגע בשנתיים האחרונות.

 

העובדה הזו, זו שאני רואה בו צעצוע, היא שמפריעה לי.

התירוצים שזה לגיטימי, ככה הקהילה, שאפילו הוא אמר אחרי שנפגשנו שהוא צריך לבטל את הדייט שלו לאותו הערב כי אני מוצא חן בעיניו, לא עוזרים.

"ככה כולם" מעולם לא תרם.

אבל באמת שכך אני מרגיש שהקהילה מתנהגת. הנורמה שלה בחתך אוכלוסייה מגעיל.

זה לגיטימי רק לשכב.

זה לגיטימי לצאת עם מספר אנשים במקביל.

זה לגיטימי לבגוד.

זה לגיטימי לראות באנשים צעצועי מין.

זה לגיטימי.

 

זה לגיטימי שזה קורה לי. זה לגיטימי לשחק עם אנשים.

לגיטימי?

נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 9/5/2012 09:35   בקטגוריות אירוטיקה וסקס, אני והוא, דייטים, גייז, דעות קדומות, להיות אני, מחשבות, נאיביות, נטיות מיניות, סקס, רגשות, אהבה ויחסים, ביקורת, שחרור קיטור  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



66,447
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDum Dum Philosophy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dum Dum Philosophy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)