לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


בין הבריחה, ובין ההסתרה, בין ההכחשה, ובין התמיהה, בין הפחדים, ובין השאיפה, ישנם חיים. החיים שלי.

Avatarכינוי:  Dum Dum Philosophy

בן: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2012

דמעות של לילה


זהו, נפל הפור. הגורל נחתם, נדלקה הנורה, הבנתי, הפנמתי, חשתי.

אני יושב עכשיו עירני כאילו אמצע היום עכשיו.

אני ער ועירני בשעה הזו כבר שנים. שלוש שנים כמעט ליתר הדיוק.

חשוך, ואני שמח. יושב בצללים ומנסה להתעטף עד כמה שאפשר באפלה הסוררת סביבי. מ

וזיקה באוזניי, אדל. אני יודע שאני דומע. אני מרגיש את הטיפה נוזלת מעיני לאורך לחי. קשה לי. ולא בגלל הצבא. לא בגלל שאני בחברון. לא בגלל שאני לא ישן ובמקום לעשות זאת אני ממיר את זמני במקלחת וכתיבת פוסט. א

פילו לא בגלל אותו קצין שאני מחליף אשר ריסק את המעמד לעפר והפך עצמו לא רלוונטי.

לא, אין לי בעיה עם עבודה. היא רובה תלויה בי.

קשה לי כי אני לבד. קשה לי כי אף אחד לא מחכה לי בבית.

קשה לי כי אין לי מקור כוח אינסופי הממלא אותי רק מלחשוב עליו.

אני לא רוצה להמשיך ולהיות סטוציונר, אני רוצה את המעבר. יותר מתמיד.

אני רוצה כפיות, ולא רק עם הנשק.

אני רוצה לחוש חום, ולא למנוע של האמר.

אני רוצה לחוש מוגן, ולא מרכב משוריין.

והטיפה סיימה את מסעה, ובדיוק בזמן כי יש לי חיתוך מצב ב02:00. והלילה עוד צעיר.


-הקטע נשלח דרך הטלפון הסלולרי-

נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 19/9/2012 01:50  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



66,449
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDum Dum Philosophy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dum Dum Philosophy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)