לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


בין הבריחה, ובין ההסתרה, בין ההכחשה, ובין התמיהה, בין הפחדים, ובין השאיפה, ישנם חיים. החיים שלי.

Avatarכינוי:  Dum Dum Philosophy

בן: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2007

כי בא לי



אז אני מעדכן.

הניסיון הפתאטי שלי לאנורקסיה לא עבד משהו. אחרי שבועיים כמעט הגעתי אתמול לסבתא.

והיא פולניה.

אז יושבים במטבח.

והיא מוציאה מהמקרר מלון. כי "קניתי ויש בזה סוכר וסבא לא יגמור לבד אז תעזור לו."

אמרתי לא. היא עשתה לי פרצוף של 'משיגאנע'. ועברה הלאה. שוקולד, אגוזים, אפרסק, עוגה,חציל (?!) והרשימה ממשיכה.

ואני בשלי, "לא, תודה."

משום מה מסיבה לא ברור (ואולי כי פשוט המטבח נגמר) היא הפסיקה ל"שאול" אותי (הרעיון של לשאול אינו נמצא שאתה צאצא לפולניה. היא פשוט מניחה מולך אוכל, כמו מנחה. ואז מחכה פשוט שתאכל. ואז אם אתה לא אוכל היא מתחיל לקפוץ לך על המיתרים.) והתחלנו לדבר על כל מיני דברים. באיזשהו שלב סבא שלי התחיל שוב לספר לי על מלחמת סיני. ואני כמו נכד טוב מקשיב. אבל מכוון שכבר שמעתי את הסיפור כבר מליון פעם אני יודע אותו בע"פ אני שותק. להגיד לסבא את זה? לא. שיספר.  אם זה לא עושה לו התקף לב, נוק יורסלף אאוט.

כמו כן אני גם מודע לכל המהלכים הנהדרים של המלחמה כי למדתי את זה לבגרות. יהי זכרה ברוך.

כל מקרה פתאום סבתא שלי כזה אומרת לסבא שלי "תפסיק לבלבל לו תשכל, הוא גם ככה לא מקשיב." מה שלי כמובן הדביק את הפרצוף הזה -> OO"

ואז הוא שתק.

ואז סבתא שאלה אם אכלתי צהרים. ואז אמרתי לא כי הלכתי ישר מהמכללה לראיון עבודה, שהיה מצוין אגב אבל "יתקשרו אלי".

ואז היא שאלה על הלימודים ועניתי שאני מתחיל להנות וכהנא וכהנא ופתאום היא נהייתה אדומה כזו וצרחה עלי:

"מה לא אכלת צהרים?!

"ולא אמרת כלום?!

"אתה ילד רע!"

קמה מהכיסא כולה אש להבות טמרות עשן וקרינה רדיואקטיבית, הלכה למקרר (צעד) פתחה אותו והתחילה פשוט לרוקן את כולו. הוציא סירים הדליקה אש והתחילה לעשות מה שנראה מהצד כסעודה האחרונה על כל יושבי השולחן הכוללים את ישו ושלל שליחיו אבל כמובן שהכל לי. למה? כי היא פולניה ואני נכד שלא אכל.

ותוך כדי הבישול היא ממלמלת-צווחת "לא אכל צהרים?! ולא אמר כלום?! איזה נכד רע!"

ואני, שאני כזה פחדן ממלמל לעצמי "אבל אני לא רעב..."

משום מה ("בטח" משום מה, מישהו הקליט את זה ושם לה באוזן) היא שמעה את זה.

"מה לא רעב?! לא אכלת כל היום! ולא אמרת כלום! מה זה?! אתה הולך לאכול!"

שבשבילי זה נקלט כ"אתה הולך לגרדום!"

פולניות.

מי המציא אותן?

והיא בכלל לא פולניה. היא מפ"ת. המשפחה שלה הקימה. סלומון. כבר 250 שנה בארץ. מה פתאום זה קפץ לה ככה?

אז אחרי שהיא הביאה לי עוף (שלם) תפוחי אדמה (מכל רוסיה) מרק וצפתה בי אוכל את זה (נעצי בי מבטים שהמטירו עלי חצי שינאה על כה מר גורלו של הרעב) שאלה אותי אם אני רוצה שוקולד.

"אכלתי בשר סבתא."

"נו ו?"

"צריך לחכות שלוש שעות" (לא קשור לזה גם שלא היה מקום לזה בבטן שלי)

"מי אמר לך את השטות הזו?!"

"האחיין של סבא, הרב של רמת בית שמש."

ואז היא יצרה קול כזה של צרפתים משהו בסיגנון נממפפפבאף.

 

אז חסל סדר אנורקסיה.

כה אמרה סבתא.

 


 

לקחתי את תעודת הבגרות שלי.

סוף סוף.

ואתם יודעים מה?

זה באמת סתם דף.

אפילו לא יפה במיוחד וקיבלתי את זה בלי שקית ובלי כלום.

תעודת בגרות ותעודה טכנולוגית.

איפה התעודה של 12 שנות לימוד?!

טיפשים.

כלומר אני.

התעודה הזו לא תביא אותי לשום מקום.

ממוצע- 80.

טכנולוגית- 85.

איפה אני בעתיד?

משלים בגרויות, יפי הוריי וואו בוא נחגוג -.-

 


עלו עלי.

אחד מהכיתה שלי בא אלי היום ושאל מה עם הבלוג.

והתגובה שלי הייתה כמו של בדיקת דם. הפכתי לסיד שלא יכול לנשום לחשוב שמרגיש שכל עולמו חרב עליו.

זה בלוג בשבילי. כמו יומן.

ולא הייתה כוונה שמישהו שאני מכיר יגיע לכאן.

וואל, באגר.

זה דווקא מסתדר יופי עם תוכנית העל של הלסבית שמשחקת איתנו סימס, להרוס אותי.

אז ביקשתי ממנו שלא יגיד על זה כלום.

ואז עברו כמה שעות והגעתי הביתה.

וכמובן מה אני עושה תוך כדי?

נכנס לסרטים מפה ועד אוגנדה בנוגע למה הולך לקרות ואיך לנסות להרוג את עצמי טייק פור.

אז שלחתי לו הודעה באיסי שלא יגיד כלום.

ואז הוא נעלב.

יש לי כישרון מיוחד כזה.

אמרתי לו שאני פרנואיד ושאני מצטער.

בכל מקרה אני מאוד מקווה שזה באמת ישאר בינו לבין עצמו לביני ולבין הלסבית הגדולה כי...

אם לא...

אני פשוט לא יודע איך להתחיל להתמודד עם זה.

 

אז אם אתה טעית וחזרת לפה, פוקי (שתוק -.-) שתוק.

תודה^^


מישהו אמר פתאט ולא קיבל?

שסנטה ישמור על כולנו

נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 26/4/2007 20:12   בקטגוריות שחרור קיטור, פסימי  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



66,456
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDum Dum Philosophy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dum Dum Philosophy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)