לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


בין הבריחה, ובין ההסתרה, בין ההכחשה, ובין התמיהה, בין הפחדים, ובין השאיפה, ישנם חיים. החיים שלי.

Avatarכינוי:  Dum Dum Philosophy

בן: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2007

דור העתיד של המדינה, החריפות...


בשישי בערב ידידה שלי קראה לי לרדת לים, כי החבר'ה (שלה) יורדים והיא חשבה שיהיה נחמד אם אני גם אבוא.

כמובן שהסכמתי, חשבתי שזה יהיה סוף ראוי לחופש. מה גם שאמור להיות שם אלכוהול, ואף על פי שאני לא שותה, הייתי במצב רוח של להשתכר.

לא שאני יודע מה זה להשתכר, אבל זה נראה לי קוסמי. החלק הראשון בכל אופן, אני לא חושב שלהקיא אח"כ ולהסתובב עם כאב ראש זה דבר נחמד במיוחד.

קבענו במקום מסוים בשעה מסוימת. שהגעתי לשם לא היה שם אף אחד מלבדי. אחרי כמחצית השעה הגיע חבר שלי, אבל אף אחד אחר. התקשרנו אל הבחורה והיא אמרה שאין לה סוללה ונתקה לנו בפרצוף. המשכנו לחכות עוד שעה, ואז נשבר לנו. אף אדם לא יגרום לי לחכות שעה ויהנה לאחר מכן מחברתי.

ירדנו לחוף, כי כבר היינו שם, אז ראינו אותה. עם החברים שלה. מצחקקת לה. התקרבנו אליה מאחור והיא לא שמה לב, אז קפצתי אליה.

היא לא נפלה. היא לא מעדה, היא לא נעה. היא רק צעקה: "מי הבת זונה שעלתה עלי?!"

ירדתי מבויש ואמרתי לה שתשתוק. היא הסתובבה, ראתה אותי, התפוצצה מצחוק והתנפלה עלי בחיבוקים. דחיתי אותה. גם גורמת לי לחכות שעה וחצי, כשהיא קובעת ולא באה לחפש, וגם היא קראה לי זונה ופנתה אלי בלשון נקבה.

היא התנצלה על הקריאה שלה ואמרה לי שאני פשוט הייתי קל. היא אמרה לי שרזיתי.

אמרתי לה שהיא עדיין אותה בהמה, ושהיא מגעילה. לא נהנתי. היא כן, כולם נהנו. רק אני לא.

מתברר שהאלכוהול היה זוועה, אף אחד כמעט ולא שתה. מתישהו האנשים התחילו לרקוד סלסה (אל תשאלו אותי למה) והיה שם בחור שקבעתי שהוא הומו. בין אם הוא יודע ובין אם לא, הוא פשוט כזה.

בשתיים רציתי ללכת הביתה, המאורע היה רחוק מלמשוך אותי, ואני לא מישהו שקשה למשוך.

אז טלי הגיעה עם החבר שלה. נשארתי אתם, עד שהם עזבו. משום מה נשארתי שהם כבר הלכו, לא מבין למה. בשלוש וחצי רציתי ללכת, אך אז אחותי הופיעה עם חברה. אז נשארתי. בערך ב4 שכבתי עם המארגנת 69 ונרדמנו. שקמתי ראיתי שכל מי שנשאר מהחבורה בוהה בים. שאלתי אותם מה הם עושים והם ענו שהם מחכים לזריחה. בחנתי אותם והבנתי שהם רציניים.

"אתם יודעים, הזריחה, מתבצעת במזרח. הים.... במערב."

אז השתוקקתי לחזור למכללה, לאנשים עם קצת שכל.

 

היום כל העתודאים התקבצו לנאום פתיחת שנה. כהרגלו הוא היה ארוך ומשעמם.

לאחר הטכס התפזרנו לכיתות.

שגיתי שחשבתי שהכיתה שלי נאורה יותר. הבנים צחקו לקול הנאדים שהם תקעו.

היה מסריח.

המחשבה שאלו הם העתודאים שהצבא יסתמך עליהם בעתיד... מעוררת דאגה.

באמצע השיעור אחותי התקשרה אלי, היא שאלה אותי אם יש בשביל מה לבוא למכללה ומאחר והיא נעדרה עד כה בשל בדיקות.

כל מה שהכיתה ומרצה שמעו זה:

~צלצול~

אני: "שניה המרצה, זאת אחותי."

~מקשיב לטלפון~

אני: "לא, אל תבואי."

~מנתק~

המרצה: "אמרת לה הרגע לא לבוא?"

אני: "כן."

המרצה: "למה?"

אני: "מסריח פה."

 

המערכת שלי די דפוקה. אני לומד בשישי. אני לא זוכר איך זה ללמוד (נקודה) בשישי.

מלבד זאת אני לא לומד שלישי רביעי ולחודש הקרוב גם חמישי לא. מערכת מוזרה ומעצבנת.

נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 3/9/2007 00:03   בקטגוריות מכללה, השכלה גבוהה, עאלק..., אי שפיות, הומור, הרהורים, להיות אני, אופטימי, אינטרנט, אקטואליה, ביקורת, בית ספר, פסימי, שחרור קיטור, צבא  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



66,453
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDum Dum Philosophy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dum Dum Philosophy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)