לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


בין הבריחה, ובין ההסתרה, בין ההכחשה, ובין התמיהה, בין הפחדים, ובין השאיפה, ישנם חיים. החיים שלי.

Avatarכינוי:  Dum Dum Philosophy

בן: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2007

OMG אני הומו


משהו דפוק פה.

זה לא אמור להיות ככה, אנשים ששומעים על זה לא מבינים את זה.

החשיבה שלי עד כדי כך מעוותת שאני מקבל את זה? אני עד כדי כך בודד? אני עד כדי כך תלותי בכלום שהיא מנפיקה?

אני רואה בטלי את החברה הכי טובה שלי. זו שתהיה אתי באש ובמים ובכל אשר אלך ואבחר.

אבל היא לא ממלאת את הציפיות שלי, לא שהן גבוהות במיוחד.

מאז ומתמיד לא היה לי לאן לברוח שהיה לי רע, מעולם לא היה לי מקום מבטחים שאני יכול למצוא בו שקט. התרגלתי למצב הזה, גם כיום המפלט שלי לא קיים.

עם הזמן, שאני וטלי התקרבנו חשבתי שהיא הדבר הכי טוב שקרה לי.

היא הראשונה שסיפרתי לה מה הולך בבית שלי, היא הראשונה שסיפרתי לה עלי, היא היחידה שיודעת עלי הכל.

זה לא דו צדדי. אני לא החבר הכי טוב שלה. היא לא מספרת לי הכל.

אני כן בין אחד החברים הכי טובים שלה, אבל אני לא הטופ.

בזמן האחרון הבנתי שאני נמצא שם בשבילה כשהיא צריכה אותי, ולאחר שהיא מסיימת אתי היא זורקת אותי.

אין לי בעיה להיות שם בשביל אנשים, אני רוצה בזה, אפילו אם אני רב עם מישהו ונוצר מצב שיש עליו מועקה אני רץ כדי להקל עליו, אני לא יכול אחרת.

אבל אתה זה שונה. היא שמה אותה בהסגר מהחיים שלה. אני שומע הכל ויודע הכל רק מהצד, ששם מקומי.

היו זמנים שהיינו יוצאים יחד בימי שישי, אני כבר לא זוכר מתי הייתה הפעם האחרונה שזה קרה.

היא זנחה אותי. היא השאירה לי רק תפקיד אחד בחייה וזה להיות איש סודה, יועצה.

כאשר היא נתקלת בבעיה או בדילמה היא באה אלי בדהרה ואנחנו מדברים, כאשר אני תמיד חושב על הטוב שינבע לה מההחלטה ותמיד מנסה להסתכל במבט אובייקטיבי.

אז כן, אני איש שיחה נחמד, ויש לי רעיונות, ומדי פעם יוצא לי להגיד משהו חכם, אבל זה מסתיים בזה.

אני מקבל אותה רק כשהיא שבורה ומדוכאת.

אני לא מקבל אותה שהיא שמחה ועליזה. אני שם בשבילה, תמיד. היא מנצלת את הרעיון ובאה אלי רק שרע לה, שהיא צריכה משהו.

זה לא שאני לא זקוק לה גם, זה שהיא לא רואה או פשוט בוחרת לא לראות.

שאני בא ואני אומר לה שאני צריך לצאת, שאני זקוק לזה, היא אומרת שהיא יוצאת עם חברים שלה. היא לא מערבבת בניהם. היא ענתה לי במילים אלו.

היא לא מבינה שהיא לא רק אשת סוד שלי, אלא היא חברה שלי.

זה נחמד שיש לה חברים והיא יוצאת, אבל אני באמת מתחיל להתלבט אם אני ראוי ליחס כזה.

אני לא יודע אם זה במקום לבוא ולהגיד שאני נותן לה הרבה ואני לא מקבל כלום בתמורה, כי אני לא באמת יודע עד כמה אני פקטור בחיים שלה ואני כן מקבל משהו. מדי פעם היא זורקת לי עצם.

היא מתעלמת מהנוכחות העצומה שלה בחיים שלי, פשוט כי זה נח לה.

היא גורמת לי לחוש עוד יותר לבד. היא מודעת לכך שאני חש תקוע, שכל החברים שלי בצבא, היא יודעת שיש לי בעיה חברתית מאז ומתמיד אך יחד עם זאת היא לא עושה שום דבר כדי לבטל את ההרגשה הזו.

אני כבר נואשתי ממנה, אני יודע שממנה לא יצאו לי חיי חברה, היא פשוט לא נותנת לי לשהות במחיצתה כאשר היא יוצאת.

היא בעמדה מוצלחת, היא מוקפת חברים, אנשים, יוצאת כל הזמן, ואם יש צורך יש לה אותי, יושב בפינה, רק מחכה שהיא תבוא אליו ותתייעץ אתו בנוגע לחייה. היא לא חייבת לי כלום, והיא מוכיחה את זה.


 

אתמול נכנסו אלינו לכיתה שני סגני אלוף ורב סרן (סגן אלוף- שני פלאפלים, רב סרן- פלאפל אחד).

הם השתייכו לחיל האוויר, ולכן המדים שלהם היו כחולים. למי עוד יש מדים כחולים? למשטרה.

חצי כיתה שלי הלבינה, אני השתעשתי.

לאחד מסגני האלוף לא הייתה כומתה. הם בלבלו לנו את השכל על איזה מאגניב זה הצבא, ובמיוחד חיל האוויר, שהם שאלו לשאלות הרמתי את ידי.

אני: "תגיד (כשאני פונה לסגן האלוף ללא הכומתה), אתה מאמין שבגלל שאתה סגן אלוף אתה מעל החוק ואינך צריך להסתובב עם כומתה?"

 הוא לא ענה. אבל הרב סרן אמר לי שאם הייתי בצבא היה לי משפט על ביזיון או משהו. אבל אני סתם אזרח תמים, אז שישתוק.

הגעתי למסקנה שזה גם באופנה, היום הייתי בטנדורי עם ההורים שלי ואחותי. במהלך הארוחה נכנסו למסעדה אלוף משנה וסגן אלוף. שוב הם היו מחיל האוויר, ושוב לדרגה הבכירה (אלוף משנה) לא הייתה כומתה.

אבל מה היה קורה אם אני הייתי בצבא והייתי מסתובב בלי כומתה? כלא.

מה יקרה כאשר אני אגיע עם הפה שלי לצבא? כלא.


 

הגעתי למסקנה שאני הומו.

כלומר אני לא חושב שאני אי פעם אדע אישה. עם גבר- יש לי עוד סיכוי, כי אני כן חושב על זה ויכול לראות את עצמי במצב כזה, אבל עם אישה, אף על פי שאני נמשך לנשים, אני לא מסוגל לראות את עצמי שוכב אתה.

מה גם שכוס זה דבר מלוח, זין זה די מתוק.

במידה מסויימת אני כן נמשך לנשים, וכן יכול לעמוד לי ואני כן יכול לתפקד מצויין אבל אני פשוט בוחר שלא, מתברר.

אני אוהב נשים, אני מעריץ נשים, אבל זה רק ככמיהה לשהות במחיצתן, לא לשכב איתן.

קיצר,

לא ביסקסואל,

אן נירשקייט!

איך פייגלע.

וואס וויטער?

נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 4/9/2007 23:51   בקטגוריות אי שפיות, אני והוא, ביסקסואלים, גייז, הומור, הרהורים, יצאה מהארון, להיות אני, נאיביות, נטיות מיניות, אהבה ויחסים, אופטימי, אינטרנט, אקטואליה, ביקורת, בית ספר, פסימי, צבא, שחרור קיטור  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



66,454
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDum Dum Philosophy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dum Dum Philosophy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)