לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


בין הבריחה, ובין ההסתרה, בין ההכחשה, ובין התמיהה, בין הפחדים, ובין השאיפה, ישנם חיים. החיים שלי.

Avatarכינוי:  Dum Dum Philosophy

בן: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2007

ואולי עכשיו יהיה הגראנד פינאלה של חיי?


כמו שציפיתי, ואולי בגלל שציפיתי, זה קרה.

התרסקתי.

היה לי היום דייט. הוא היה כל מה שיכולתי לבקש, אני לא.

לא קרה כלום. הוא אמר שבתור ידידים אנחנו יכולים להיות מעולים, אבל בתור זוג הוא לא חושב שנצליח.

הייתי מי שאני, ומי שאני זה לא מספיק. זה לא הביא אותי לשום מקום.

בדרך חזרה הביתה, במונית נשברתי. כל מה שרציתי זה להוציא את הקיבה שגעשה כים סוער בתוכי, רציתי להפסיק לרעוד, רציתי להתחמם, רציתי להיעלם.

אני לא מספיק טוב. אני תמיד אהיה לבד. הדברים האלה לא ברי שינוי, הם בגנים שלי.

אני נמוך מדי, אני ממושקף, אני מנומש.

לא משנה כמה אני ארזה, לא משנה כמה ספורט אני אעשה. אני תמיד אשאר מי שאני. לא מספיק. לאף אדם.

שירדתי מהמונית קלטתי שלא אכלתי כל היום, אבל לא היה לי חשק לאכול. היה לי חשק למות.

שצעדתי רציתי שמישהו יבוא וירצח אותי, שישדוד אותי, שיכניס אותי לבית חולים.

שחציתי את הכביש עשיתי את זה לאט, פינטזתי לעצמי שמכונית תבוא ותדרוס אותי למוות.

שהייתי מספר בתים מהבית האטתי את קצב ההליכה שלי. עם כל צעד הצטערתי שגופי לא צנח ארצה שאין נשימה באפי.

עכשיו אני בחדר. עכשיו האקדח של סבא לידי. הוא עדין טעון, מהפעם שעברה.

אבל בפעם שעברה היו סיבות שמנעו ממני מללחוץ על ההדק.

כעת אין.

זה יותר מפחיד.

אני לא יודע אם ללחוץ או לא, אני בטוח שאני לא אעשה את זה, אני פחדן מדי.

אבל אם אני אלחץ זה יזיז למישהו? מישהו ידע בכלל?

לא נראה לי.

ומה זה משנה? זה לא שאני איזו ברייה גדולה שהעולם יפסיד.

הוא רק ירוויח. אני עלוקה. אני מבזבז חשמל מים חמצן וכסף.

נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 6/9/2007 00:38   בקטגוריות אי שפיות, אני והוא, ביסקסואלים, גייז, דייטים, הרהורים, ורק רציתי לחיות, חלום אופורי, להיות אני, מוות, נטיות התאבדותיות, נטיות מיניות, אהבה ויחסים, אינטרנט, אקטואליה, ביקורת, פסימי, שחרור קיטור  
68 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



66,454
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDum Dum Philosophy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dum Dum Philosophy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)