לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


בין הבריחה, ובין ההסתרה, בין ההכחשה, ובין התמיהה, בין הפחדים, ובין השאיפה, ישנם חיים. החיים שלי.

Avatarכינוי:  Dum Dum Philosophy

בן: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2007

אחרי ליל אימה, ישנה זריחה


חשבתי שזה לא יעבור לי. חשבתי שחצי שנה ירדה לטמיון כי חזרתי לדיכאון מתמשך שאני לא אוכל לצאת ממנו,

הרי במשך חמישה ימים המצב רוח שלי לא השתנה, הרגשתי נורא, לא רציתי כלום, לא היה לי חשק לכלום וכל מה שרציתי זה להיבלע ע"י האדמה.

עכשיו אני רגוע. עכשיו אני בסדר. פשוט הבנתי שאין מה לעשות בנוגע למה שהביא אותי לדיכאון.

דברתי אתו אתמול. שפכתי בפניו את הכל. את החששות, את הרצונות, את מה שאני חושב, את מה שאני חושב שהוא חושב ומה שאני משער שיקרה.

אמרתי לו שאז אני לא הייתי אני, ניסיתי לגרום לו להבין שלא הייתי אני אלא פשוט היסחפות בשל גורמים שונים שלא היו בהכרח בשליטתי.

ככל הנראה אני לא אפגוש אותו שוב, לעולם. הוא לעולם לא יוכל להרשות לעצמו להביא אותי למקום שבו החברים שלו נמצאים בגלל שאני לא מתקשר. הוא לא יכול להכניס אותי לחיים שלו.

הוא לא יודע בהכרח מי אני, הוא לא יודע בהכרח מה אני, הוא לא יודע בהכרח איך אני מתנהג בחברה, לא הייתה הזדמנות.

הכל נשפט ע"פ מקרה אחד שמראש היה אפשר להסיק שהוא אינו הולך להיות מוצלח.

אבל זה לא משנה. הרושם הראשוני עשה את שלו ונקבע שאני מוגלה מהחיים.

הוא לא אמר שזה לא נכון, הוא לא ניסה להגיד ולתרץ שאני לא מבין נכון. הוא אמר שאין לו איך להגיב. הוא הסכים בשתיקה להגליה שלי.

אין לי מה לעשות נגד זה. אני לא יכול לדרוש הזדמנויות נוספות, והוא אינו יכול/רוצה לתת לי כאלו.

הכל נחתם.

אני יכול לנסות, אני יכול להתחנן, אבל זה לא יקרה כך שאין טעם. אני פשוט צריך להשלים עם הגזרה.

ברגע שהבנתי זאת- שאין לי מה לעשות נגד וזה עוד מהלומה שאני צריך לספוג מהחיים, הכל שקע אצלי.

התחלתי להרגיש יותר טוב.

אין טעם להמשיך ולדון בדבר שאי אפשר לשנותו, ולכן לא מומלץ לשקוע לדיכאון אשר נובע מחוסר יכולת לשנות דברים.

אני שונא את זה שאני נקשר לאנשים ואז הם נרתעים ממני, בורחים ונעלמים לי. שאני מרגיש שאני נקשר למישהו אני מתחיל לשקשק מפחד שהוא יעלם, הפעם זה גם היה בצדק.

כל מה שיש לי להגיד זה, חבל.


הלכתי היום להפנינג של קוקה קולה בוינגייט. זה אמור היה להיות משהו אקטיבי.

הדבר האקטיבי היחידי שעשיתי שם זה להתלונן. עמדתי שעתיים על השעון בתור לאומגה. בסופו של דבר הייתי אמור לעלות מס' מדרגות, להתיישב על רצועות ולראות את עצמי מתרסק לאט לכיוון הקרקע בישיבה. ממש אקטיבי.

לאור השעות הרבות שחיכיתי בשביל 5 שניות של הנאה החלטתי לוותר על האטרקציה המרהיבה הזו והלכתי לשבת בצל ולקרוא ספר.

צילמתי את עצמי. החלטתי שכדאי שאני אתחיל להסתובב עם המצלמה כל הזמן. מדי פעם יוצאות תמונות טובות שלי, ואז אני שמח. זה יעלה לי את הביטחון העצמי.


אני לא יודע למה, אבל אני מרגיש שזה בושה. אני מתבייש בעצמי.

זה דברים מפגרים, כי לאחרים זה לא מזיז אבל לי משום מה זה כן. לבוא ולהגיד את זה בקול רם משמע שאני דפוק בצורה כלשהי, לכן אני צריך לשמור את זה בבטן ולא להגיד כלום. שישאלו, להתחמק

.

אני פסיבי. כלומר אני משער, אני בתול, אבל ככה אני חושב. ואני מתבייש בזה. קשה לי באמת להודות בזה, אולי זה בגלל שפסיביות בעולם הסטרייטי מתקשרת יותר לנשיות. הרי כל הזמן אומרים שהפסיבי הוא ה"בת". אני לא רוצה להיות בת. אני בן. אני די סולד מכל דבר שמקשר אותי לנשיות. אני יודע שאני לא שיא הגבריות, אבל שבאים ורומזים לי או שאומרים לי שאני נשי אני ממש נעלב. זה פוגע בי יותר מאשר כל דבר אחר. זה פוגע בגבריות שלי, באון שלי. בי. אני לא בת L.

 

דבר שני שקשה זה להודות שאני לא אוהב שחיפים. כלומר אין לי בעיה להגיד שאני לא אוהב ולא נמשך לבהירי שיער, אבל לבוא ולהגיד שאני מעדיף אנשים עם... (אפילו עכשיו קשה לי) 'אנשים עם בשר' עליהם זה נותן לי תחושה שאני אמור להתבייש. ואני לא יודע למה. הגיוני שיהיו אנשים שיאהבו אנשים עם שומנים. שאני חושב על זה תמיד אהבתי. שהייתי ילד ממש קטן הערצתי את הנזיר טאק מרובין הוד כי הוא היה שמן ונראה לי הכי מגניב בעולם. אחר כך ממש אהבתי את אובליקס מהצמד אסטריקס ואובליקס (הגיבורים הגאלים המורדים ברומ) ולבסוף אני הייתי מאוהב שנה בבחור שמן שלקח לי להתגבר עליו גם שנה לערך.

אז כן. אני אוהב שומנים. פשוט כיף להתחבק אתם, והם רכים ואפשר לישון עליהם. מה גם שהם הכי חמודים בעולם.

בעניין הזה אני עם הרה, שומנים זה מאגניב (רק לא עלי -.-).

 


אלים יקרים, יודעים מה גיליתי?

'לוציפר' זה "מביא האור" או "המאיר" בלטינית.

קצת אירוני בהתחשב בנסיבות לא?

 

והנה זריחה שצילמתי מה'טיול':

נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 1/10/2007 17:47   בקטגוריות אי שפיות, אושר, אני והוא, ביסקסואלים, גייז, דעות קדומות, הרהורים, ורק רציתי לחיות, זעם ותוכחה, חלום אופורי, יצאה מהארון, להיות אני, נאיביות, נטיות מיניות, סקס, אהבה ויחסים, אופטימי, אינטרנט, ביקורת, סיפרותי, פסימי, שחרור קיטור, צילום  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



66,452
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDum Dum Philosophy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dum Dum Philosophy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)