לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


בין הבריחה, ובין ההסתרה, בין ההכחשה, ובין התמיהה, בין הפחדים, ובין השאיפה, ישנם חיים. החיים שלי.

Avatarכינוי:  Dum Dum Philosophy

בן: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2007

אפצ'י, ואין קיר. מגניב להיות יהודי.


היום שבאתי ללכת למכללה נשמתי ליד הקיר בסלון ואריח אחד מחדר המדרגות צנח.

עכשיו אני יודע שאני באמת יהודי. כמו שאז, לפני אלפי שנים הסתובבנו 7 פעמים סביבו חומות יריחו תוך כדי תקיעת שופרות והחומות נפלו,

כך אני נשמתי ליד הקיר ושברתי אותו.


המרצה שלי לבקרה הוכיח לי היום שאני יכול להיות מצוין בבקרה (משמע במתמטיקה ברמה גבוהה) אבל את לוח הכפל אני לא יודע.

אז?

מה אכפת לי שהוא יודע? הוא גם זקן כזה שמחשב הכל. לי יש מחשבון.

מי יותר חכם אה?


בהפסקה בא אלי אחד מהכיתה וקבע בשבילי שאני פריק.

כן. פריק קשוח ואפל שמקפץ לקול הילארי דאף.


ברביעי אני לא לומד.

אני רוצה לנסוע לצפון, להיפגש עם הרה. הבטחתי לה עוד בסוכות. אני לא בטוח שהיא זוכרת אבל אני אתקשר ואשאל אם היא פנויה ובא לה.

אולי נצרף אלינו עוד קוראת, שגם גרה בצפון.

נראה.

אני צריך לדבר אתן.

(*את שעושה למקס ילדים, דברי אתי. ><)


בסוף לא נפגשנו אתמול. המשפחה שלו החליטה לעשות עלייה לרגל. התאכזבתי אבל נשארתי אופטימי.

במהלך שיעור הידראוליקה החלטתי שאני צריך לפגוש אותי, ושזה יהיה היום. שלחתי לו הודעה והוא היה משועשע מהרעיון. חשבתי שאני אגיע הביתה ב2.

שבאתי לצאת מהכיתה, כמה תלמידים תפסו אותי והכריחו אותי להישאר אתם ולהסביר להם את מה שלמדנו. מה שלקח עוד שעה, אז אמרתי לו שאני אגיע ב3.

שסיימתי אתם אמא התקשרה, ביררה שאני עדיין בא.ת. ואמרה לי לעשות לה סידורים.

הגעתי הביתה ב4, רצתי למחשב וגערתי בוא להיפגש.

אז יש בנינו שליש מדינה. בוהו.

כל אחד תופס אוטובוס/רכבת/מונית/אופניים/תאילנדי ונפגשים בחיפה.

אבל לא. למה שזה יעבוד?

כמובן שגם היום עולים אליו לרגל. אז הוא לא יכול להיפגש אתי.

מחר הוא מתגייס. ממחר אני לא אוכל לדבר אתו מתי שיתחשק לי. ממחר הוא רכוש צה"ל. ממחר יהיה קשה יותר. ממחר הוא הולך להיות חייל גיבור שיגן עלי.

ממחר אני אצטרף לנקבות שמחכות שהבחור שלהן יצא.

הסיכוי הבא שלי לראות אותו זה בשישי. אם הוא יצא לחמשוש.

הוא הבטיח שהוא יבוא לשישבת אלי, כי אני לא יכול לבוא אליו. למרות שיש לו בית ריק, למרות שהוא הזמין אותי. לטלי יש יומלדת ואני לא יכול להבריז לה.

כמובן שזה תלוי בצבא. כמובן שהצבא רק דופק אנשים. כמובן שאני גם אדפק.

אני ממש לא רוצה להגיע לסיטואציה שבה אני אצטרך לבחור בינו לבינה.

והוא לא אוהב אותי.

אולי בעתיד,

ואולי הוא יבעט אותי בעתיד.

לא יודע.

לא רוצה לחשוב על זה.

אני רוצה אותו.

 

החלטתי לא להיכנס יותר לאטרף. אין לי מה לחפש שם.

 

לא מקפץ יותר!

(עד שאני רואה אותו)

נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 7/10/2007 16:59   בקטגוריות אומללות, אושר, אי שפיות, אני והוא, ביסקסואלים, גייז, דייטים, הומור, הרהורים, השכלה גבוהה, עאלק..., ורק רציתי לחיות, זעם ותוכחה, חלום אופורי, להיות אני, מכללה, נאיביות, נטיות מיניות, אהבה ויחסים, אופטימי, אינטרנט, ביקורת, בית ספר, מפגשי ישרא-בלוג, צבא, פסימי, שחרור קיטור  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



66,452
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDum Dum Philosophy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dum Dum Philosophy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)