לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


בין הבריחה, ובין ההסתרה, בין ההכחשה, ובין התמיהה, בין הפחדים, ובין השאיפה, ישנם חיים. החיים שלי.

Avatarכינוי:  Dum Dum Philosophy

בן: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2007

ואני לא מבין באהבה?


לפני מס' ימים נתקלתי בבלוג, הוא נראה לי נחמד אז נשארתי. וכהרגלי לא הגבתי, אני מגיב רק שיש לי מה לומר.

אז נכתב פוסט שדרש ממני להגיב, אז הגבתי.

בעל הבלוג לא ראה בעין יפה את התגובה שלי, ודי החליט להעלות אותי על המוקד.

הוא אמר שבטח היו לי חיים נוראיים ואני לא יודע מה זו אהבה.

הוא טועה.

אם לא הייתי יודע מה זו אהבה הייתי נשאר אותו אידיוט שלא מבין מהחיים שלו.

האהבה, היא מה שהעירה אותי. שהתאהבתי בבחור.

זה גרם לי לחשוב, זה גרם לי להתבגר נפשית. אני לא יודע מה אני עשיתי עד אז, אבל בברור עד גיל מאוחר, כמעט 17, לא התבגרתי, לא באמת. אני לא יודע מה לעזאזל עבר עלי, או יותר נכון לא עבר עלי.

כן היה לי קשה, כן יש לי משפחה זוועה, כן יש לי תסבוכים, אבל אני לא יודע למה לא התבגרתי.

אני הייתי מפולג. צד אחד הכי ילדותי שיש, והשני הכי בוגר שיש. שום דבר באמצע, או זה או זה.

אבל שהתאהבתי בו, והכל היה מופע אימים ועברתי שנה נוראה ומייסרת, התבגרתי. אז באמת הרגשתי ככה. ושהתגברתי עליו, התבגרתי עוד יותר. הפכתי לחסין יותר.

בגיל 18 הכל התחיל להשפיע וניצני ההתבגרות שלי התחילו להראות פרחים. פתאום המראה השומני שלי, שעד כה לא הזיז לי בכלל, התחיל להעיק עלי.

עכשיו אני קרוב ל19. אני כבר לא שמן, אני כבר בוגר. אני מבין דברים.

לבוא ולהגיד שאני לא יודע מה זה אהבה זה יהיה דבר הכזב הכי גדול.

אמרתי את מה שהרגשתי. באתי בגישה רציונאלית, למרות שכל שאר המגיבים, פיות ורודות מתוקות והומואיות, באו בגישה של עולם מושלם ואגדי.

על גישה זו נשרפתי. רק בגלל שאמרתי שאין מקום לאהבה בין שני אנשים שנפגשו ליומיים, ויש חצי עולם בניהם. מה גם שאחד מהם הולך להתגייס. אז סליחה באמת, שאני לא יכול להרים את השרביט שלי ולראות עוד זוג הומואים מקפצים להם.

כותב הבלוג תקף אותי אישית. הוא פגע בי. הוא הגן על התמימות המפגרת של האגדות.

ומה אמרתי? שאגדות זה סיפורים.

אני לא בטוח למה הוא עשה את זה, אולי מכוון שהוא גם ידע את זה אבל לא רצה להודות בזה ובעצם שהוא התקיף אותי הוא התקיף את החלק שבו שגם טען לזאת. לא יודע.

עלי זה השפיע. פעם ראשונה שמישהו אומר לי שהתגובות שלי מבאסות וגורמות לכותב להצטער שהוא הוציא פוסט.

 


היום למדתי מזריחת החמה עד הנצח, ואחריו. שיצאתי מהמכללה היה חושך. מיהרתי, בן דודי מדרגה שניה הגיע לארץ מניו יורק, והוא בא לראות את הדוד שלו לכן הודיעו לי להתייצב אצל הסבים.

וכמובן, מאחר ואני ממהר, לא יהיה אוטובוס. ושהאוטובוס יגיע הוא יהיה מפוצץ. והוא יעצור בכל תחנה. והוא יעשה גם תאונה. ואני אתעכב. ושאני שאגיע למרכזית יהיה חפץ חשוד. ושאני אצא משם ואגיע למדרחוב של העיר בדיוק תעבור שם תהלוכה של קבלת ספר תורה חדש שתגרום לי לרטון ולהגיד "יופי טופי, ספר חדש, שמחת זקנתי, תנו לעבור".

אבל בסופו של דבר הגעתי לסבים, שנכנסתי לסלון הוא היה מלא. הבנדוד, אשתו, סבתא, סבא, אחות של סבא, אימא, אחיות.

כל הפולניות האלה בהו בי, ויש אמרו "תוריד את הכובע". זה לא כובע. זה ברט. ברט שמים ליופי. לא מורידים. אבל נראה אותכם מספרים את זה להן.

אשתו של בנדודי התלהבה מחולצת המרילין מנסון שלי. אני התלהבתי מחולצת המיקי מאוס שהיא הביאה לי. לא ראיתי אותם משנה שעברה. הצטערתי שהחתן שלהם לא בא עם הילדה שלהם. החתן יפה, ויש לו שם יפה, והוא מקסים ואני אוהב אותו. הוא גם ניסה לשכר אותי אבל לא נתתי לו. אני לא רוצה לדעת למה הוא רצה לשכר אותי.

 


בדרך חזרה פגשתי ידידה שלי, שלא ראיתי הרבה זמן. היא הזמינה אותי לכוס קפה. בבית קפה היה אתיופי שרצה לעשן, אבל אני אל סובל עישון אז הערתי לו והזכרתי לו שהוא נמצא באזור ללא עישון. הוא כתגובה תקע בי מבט של 'אני-אכסח-אותך'.

אני כתגובה שלפתי ניטים, ציפורניים, שיניים ועשיתי "כיכככככככככככ".

 


על המבחן של שבוע שעבר קיבלתי 95. המרצה החליט להוריד לי 5 נקודות על ההתנהגות שהוא לא ראה. הוא אמר לי שמצדו שכולם ימשיכו להעתיק ממני, אבל שאני צריך להחיל לחשוב מה יהיה אתם ועם המבחנים החיצוניים.

בזמן האחרון אני מתחיל להתעייף מהלימודים האלה. ולא מהלימודים שלי, אלא מהלימודים שאני צריך לעשות בכיתה שלי בשביל שאר הסטודנטים. זה כבר מועקה.

בהתחלה היה נחמד, הייתי נשאר אחרי שעות הלימודים ומסביר להם, הייתי מביא אותם הביתה, הייתי עושה אתם עבודות.

אבל די, חלאס, אני רוצה קצת מנוחה. אני לא יכול להתרכז בספר שלי כי כל הזמן בהרצאות אלו שיושבים לידי מפסיקים אותי ושואלים אותי מה הרגע המרצה הסביר.

והדפים שלי מתפזרים בכל הכיתה, וכולם מצלמים. ולא הכל חוזר.

מתי בדיוק הפכתי למזכיר הכיתה?

נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 15/10/2007 22:06   בקטגוריות אומללות, אושר, אי שפיות, אמא, מותי., גייז, דעות קדומות, הומור, הרהורים, השכלה גבוהה, עאלק..., ורק רציתי לחיות, חלום אופורי, להיות אני, מכללה, נטיות מיניות, אהבה ויחסים, אינטרנט, אופטימי, אקטואליה, ביקורת, בית ספר, פסימי, שחרור קיטור  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



66,454
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDum Dum Philosophy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dum Dum Philosophy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)