לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


בין הבריחה, ובין ההסתרה, בין ההכחשה, ובין התמיהה, בין הפחדים, ובין השאיפה, ישנם חיים. החיים שלי.

Avatarכינוי:  Dum Dum Philosophy

בן: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2007

רעם- הגורל צוחק עלי, שוב.


העולם שוב צוחק עלי.

הוא לא סגר שבת, הוא חזר. הוא לא הודיע. לא הייתה לו בטרייה, וכשהייתה הוא היה בחברת אנשים כך שהוא לא היה יכול להודיע לי.

אי לכך לא נסעתי אליו, אי לכך אני לא רואה אותו.

למרות שזה לא מצב אופטימלי- הוא חוזר ואני יודע על כך רק מאוחר מדי ולכן אני לא רואה אותו, אני חושב שזה עדיף מאשר שהוא לא יחזור בכלל.

למרות שאני לא נפגש אתו, כשהוא בבית אני יכול לדבר אתו.

מה שכן, תמיד בתחילת השיחות אתו היציבות שלי בנוגע אליו מתערערת ואני צריך שהוא יאשר לי מחדש שהוא רוצה אותי.

אני צריך להפסיק עם זה.

אני יודע שהוא בדיוק נכנס לצבא, לא מסגרת קלה במיוחד, ואני צריך לתת לו מרחב. יש עליו לחצים גדולים, אני לא צריך להעיק עליו עוד יותר. הוא רוצה אותי, אני אותו, הצבא גם רוצה אותו, ומנצח.

אפילו אם אני הייתי רוצה לחנוק אותו, הצבא דואג שלא יהיה לו מרחב.

אנחנו לא מדברים כשהוא בצבא, זה קצת מתסכל. במיוחד לאור העובדה שלפני 2000 שנה אנשים תקשרו יותר מאשר שאנחנו מתקשרים.

אבל טירונות בסופו של דבר היא מסתיימת (נכון?).

 

כל פעם שאני חושב עליו אני מרגיש חמימות פנימית, כאילו צמר גפן ענק וורוד עוטף אותי.

הוא חמוד,  מתוק ומקסים. כיף לי לחשוב עליו. המילה היחידה שיש בעברית שמתקרבת להרגשה שאני חש כשאני מתקפל במיטה בחושך לבד וקרירות הטרום חורף גורמת לעורי להצטמרר, היא עליזות.

כי לא משנה מה אני מרגיש, לא משנה מה עובר עלי, כשאני חושב עליו אני מתחיל להיות שמח.

אני לא יכול למחוק את החיוך, אני לא יכול לכבות את הנצנוץ בעיניים, אני לא יכול להעלים את הפרפרים.

אפילו עכשיו ישנה חמימות בחזה שלי.

 

יש לי כינוי בשבילו. אני כבר שבועיים מחפש, וביום רביעי מצאתי. הוא לא מבין אותו, אני מניח. נתתי לו הסבר לא מספק מאיפה הכינוי הגיע, בהזדמנות אני ארחיב.

כל מה שנותר זה שהוא ימצא לי כינוי מקורי.

אני אוהב קיטישיות.

 

הוא גבר. שאלתי אותו היום אם הוא חושב עלי כשהוא בצבא, בשביל האגו שלי, והוא ענה בשלילה.

אבל הוא גם לא חושב על אמא שלו, אז זה בסדר. איזה מתוק...

בעעעע

אני מתחיל להישמע כמו טלי שהיא מדברת על החבר שלה. כל שניה זה "איזה מתוק, איזה חמוד".

אבל אבל אבל אבל אבל אבל הוא כזה חמודדדדדדדדדדדדדדדדד

 

הו סנטה, אכלתי אותה.

 


היום הייתה לי שיחת הטלפון ארוכה. היא נמצאת בין שלושת הגדולות.

נהנתי מהשיחה, וזה לא קורה לי לעיתים קרובות, לרוב אני מתחיל להיכנס להתקף חרדה ומנסה לסיים את השיחה הכי מהר שאני יכול.

השיחה הזו הייתה יותר משעה.

היא הייתה עם אסקלפיוס. אל חדש. אל הרפואה.

אני רוצה להיפגש אתו, הוא אחד ה-אנשים. ואני לא חושב שאני סתם תופס ממנו, הוא הרוויח את זה.

למרות שיש מגרעת אחת.

הוא גרם לי לפחד מסקס, אז אכילס לא יקבל שום דבר בזמן הקרוב (שזה מסתדר מצוין עם העובדה שאנחנו לא נפגשים).

נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 20/10/2007 01:30   בקטגוריות אושר, אי שפיות, אני והוא, ביסקסואלים, גייז, הומור, הרהורים, ורק רציתי לחיות, חלום אופורי, להיות אני, נטיות מיניות, סנטה, מי לאב, סקס, צחוקים, אהבה ויחסים, אופטימי, אינטרנט, ביקורת, מפגשי ישרא-בלוג, שחרור קיטור, צבא  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



66,452
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDum Dum Philosophy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dum Dum Philosophy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)