לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


בין הבריחה, ובין ההסתרה, בין ההכחשה, ובין התמיהה, בין הפחדים, ובין השאיפה, ישנם חיים. החיים שלי.

Avatarכינוי:  Dum Dum Philosophy

בן: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2007

כה אמר הרב שאלתיאל קוואק


אני לא חולה מאניה דפרסיה.

אני סתם בדפרסיה בזמן האחרון.

לכן החלטתי שאני צריך מאניה.

אי לכך ובהתאם לזאת, אקדיש פוסט זה לעצמי בניסיון להצחיק את עצמי (לא כזה קשה. "בטטה" –"חחחח").

נתחיל בידע בסיסי אשר כל אחד צריך לדעת:

נרקסיזם – כשאתה משוכנע שאתה הדבר הנפלא ביותר שקרה לך ומצטער שכדי ללכת לישון תאלץ להיפרד מעצמך לכמה שעות.

פרנויה – כשאתה משוכנע שחירשים עושים תנועות ידיים כדי שלא תבין אותם.

קלסטרופוביה – כשאתה מפחד להיכנס לחדר עם טפטים עבים.

קלפטומניה – כשאתה בא הביתה ומגלה שבכיס יש לך קופת צדקה של אקי"מ.

פסיכופתיה – כשאתה מעביר זקנה את הכביש כשבא אוטובוס.

דיסלקציה – כשבמזכירה האלקטרונית שלך שומעים ,"אנא השאר הודעתך לפני הביפ"

סכיזופרניה – כשבוקר אחד אתה קם משוכנע שאתה דץ ודצה.

נימפומניה – כשאת(ה) נהנית מחברתם של גברים וחבריהם לסיירת.

חרדה – כשכל רגע נדמה לך שהולכים לצלצל לך מהשירותרום.

אנורקסיה – כשאתה נתקף ברצון לא ברור להפך לדמות דו-מימדית. (שששש לא להעיר לי על זה)

אקווה פוביה – כשללא סיבה הגיונית אתה מתקלח עם גלגל הצלה.

בולמיה – כשאתה מנסה לאכול אפילו את האוכל שבתמונה על האריזה. (ואז כמובן מקיא את זה)

 האם יש תרופה לכל ההפרעות והסימפטומים האלה?

 כן … (כמו הדפרסיה שהחלטתי שיש לי) ...להפסיק עם זה!


ועכשיו, קטעי מכללה:

 

בשיעור האחרון של תרמודינמיקה השתעממתי, לכן טבעי שאני אחשוב על סנטה. אבל מאחר ואני במכללה, ויש לי מחשבון ושכל, זה מה יצא: (~אני בניסיון להפריח את הטענה שסנטה קיים~)

• אין שום זן של אייל היודע לעוף, לעומת זאת ישנם 300,000 אורגניזמים חיים שעדיין לא מוינו ובזמן שכל אלו הם חרקים וחיידקים זה עדיין לא שולל את האפשרות שקיימים איילים מעופפים שרק סנטה ראה.  (כלומר יש מצב שכן יש איילים מעופפים!)

• ישנם 2,000,000,000 ילדים (מתחת לגיל 18) בעולם. אבל כיוון שסנטה אינו מצליח להסתדר עם מוסלמים, הינדואים, יהודים ובודהיסטים זה מפחית ממנו עבודה ל -% 15 ובכללי נשארים 378,000,000 ילדים. בשיעור ממוצע של 3.5 ילד לכל בית יש לו 91,800,000 בתים וניתן להניח שלפחות בכל בית יש ילד אחד טוב. (אני לפחות מקווה)

• לסנטה יש 31 שעות חג שבהם הוא יכול לעבוד, אך תודות להבדלי השעות השונים וסיבוב כדור הארץ, נניח שהוא מתחיל במזרח ומסיים במערב (שנראה מאוד הגיוני). זה יוצא עבודה של 822.6 ביקורים לשניה, זה אומר שלכל בית שבו יש ילד טוב לסנטה יש 0.001 שניות לזנק מהמזחלת, לעבור בארובה, למלות את הגרביים, לפזר את המתנות ליד העץ ותחתיו, לאכול את הממתקים שנשארו, לחזור דרך הארובה, לחזור למזחלת ולעבור לבית הבא. ולאור העובדה שכל אחד מ - 91,800,000 הבתים הללו מפוזרים על כדור הארץ, אנו בדברים על 1.2552852 ק"מ לכל בית (האוקיאנוסים מגדילים את הממוצע), מסע כולל של 12,150,517 ק"מ וזה בלי לדבר על הדברים הרגילים שעושה כל אדם במשך 31 שעות כמו לאכול. זאת אומרת שסנטה נוסע במזחלת במהירות של 1,046 ק"מ לשניה וזה פי 3,000 ממהירות הקול. להשוואה ניקח את כלי הרכב הכי מהיר הנוצר על ידי האדם אשר נוסע במהירות של 44 ק"מ לשניה, אייל רגיל יכול לרוץ במהירות מקסימלית של 24 ק"מ בשעה.

• משקל המטען על המזחלת מכניס עוד אלמנט מעניין. בהנחה שכל ילד מקבל לגו בגודל בינוני (2 פאונד, ויש פואנטה לחישוב בפאונדים), המזחלת צריכה לסחוב 321,300 טון, בלי לחשב את סנטה שהוא מתואר כאדם די גדול. ביבשה אייל רגיל יכול לסחוב 300 פאונד, 8 או 9 איילים לא יכולים לסחוב את המשקל המתואר להעיל, צריך 2,142,000 איילים. וזה מעלה את המשקל (אפילו בלי להתחשב במשקל של מזחלת שתסחוב כל כך הרבה מתנות) ל - 353,430 טון. עוד הפעם לצורך השוואה זה פי 4 מגודלה של המלכה אליזבת.

• 353,430 טון במהירות של 1,046 ק"מ לשניה יוצר התנגדות אוויר אדירה, הדבר יגרום להתחממות והאייל יגיע לאותה כמות מעלות כמו של חללית הנכנסת לאטמוספירה. זוג האיילים הראשונים יספוג 14.3 קווינטליון ג'ול של אנרגיה לשניה, בקיצור הם יעלו בלהבות כמעט מיד ויחשפו את האיילים שאחריהם. בנוסף הם יווצרו פיצוצים אולטרה סוניים מחרישי אוזניים. כל האיילים יתאדו תוך 0.00426 שניות, באותו הזמן סנטה יחשף לכוח הגדול מכוח הכבידה פי 17,000.76. ומשקלו של סנטה 320 פאונד (יחסית רזה מהמתואר) ימחץ על ידי 4,315,015 פאונד כל כוח.

 

לסיום, אם סנטה ניסה להעביר את המתנות בערב חג המולד אז הוא מת עכשיו.

אוף L


בשיעור אחר בתרמודינמיקה, דיאלוג ביני לבין המרצה:

מרצה: " מחזור ממשי הוא מחזור שלפיו פועל מנוע שריפה פנימי, הם בלתי יציבים ובלתי הפיכים. דבר זה נובע מכך שהחום המושקע ע"י שרפת הדלק בחלל הצילינדר ותהליך השריפה הוא בלתי יציב ובלתי הפיך (רק אני או שהוא חזק על עצמו? Oo) חוץ מזה במנועי שריפה פנימית קיימים חיכוך, קרינה ותופעות בלתי הפיכות אחרות."

אני: "...ZzzZzzZzz"


שיעור אחר, אבל הפעם בהידרוסטטיקה (אבל עם אותו המרצה):

מרצה: ".. לקבל תלות בין לחץ הידרוסטטית לבין עומק נקודה. נניח שנוזל נתון בשווי משקל ופועל עליו כוח הכובד בלבד (כוח המשיכה), אנחנו רוצים לחשב את הלחץ ההידרוסטטי בנקודה כלשהי שנמצאת בתוך הנוזל. כלומר מחפשים תלות בין לחץ לבין עומק הנקודה."

אני: "תמיד אני שמח, את הצרות שוכח..."

כיתה: Oo

אני:"..."

ידידה: "שואל רק שאלות, ואין בי דאגות-"

סטודנט אחר: "אני כל כך שמח, שפרח פורח-"

וסטודנט שני: "ושמש במרום, אומרת לי שלום."

אני: "לה להלהלהלהלהלהלהלהללהלהלהלהלהההההההההההההה"

מרצה: 0.0

כיתה: "פחחחחחחחחח"

מרצה: "מה זה אמור להיות?"

אני: "הילדות שלנו"

מרצה: "ואפשר להמשיך?"

אני: "לא, שניה, זה לא נגמר.

"אני כ"כ שמח, תמיד תמיד שמח, ולמה זה פתאום, נגמר לי החלום?"

מרצה: -.-

אותה הידידה: "ויש לי חבר, ולי הוא עוזר-"

אני: "- קוראים לו שאלתיאל..."

כיתה: "להלהלהלהללה."

אני: "סיימנו."

מרצה: "אתה יודע.. יש מקום שמחזיקים אנשים כמוך..."

סטודנט: "עזוב, אברבנאל הוציאו לו צו הרחקה."

 

היה כיף בשיעור הזה^^

טוב בתכלס אני כבר שמח. שאלתי שולת11!!!!111!!!!111111!!!

אי אפשר שלא להיזכר בשיעור הזה ולא להתפוצץ מצחוק. במיוחד לאור העובדה שזה הפך למסורת בשיעורים שלו חחחח


אבל לפני שאני מסיים אני חייב להכניס עוד קטע אחד עם סבתא שלי.

הוא ישן, לפני שאמא כיסחה את היחסים בנינו. הלכתי לבקר אותם ובאתי עם הברט שלי.

סבתא: "למה כובע?"

אני: "כי ככה"

סבתא: ~עושה פרצוף~

-סיימתי את הדברים אצלם ואני בדלת בדרך הביתה-

סבתא: "דאם דאם!"

אני: ~מסתובב~ "כן?"

סבתא: ~חוטפת את הכובע~

"זהו!"

~דלת נטרקת לי בפרצוף~

אני: 0.0

"טוב נו.. זאת סבתא. או שהולכים בדרך שלה, או שהולכים."


סיכום פוסט:

סנטה פחם L

נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 4/11/2007 22:26   בקטגוריות שאלתיאל קוואק, אושר, אי שפיות, הומור, השכלה גבוהה, עאלק..., הרהורים, להיות אני, מכללה, סנטה, מי לאב, צחוקים, שירים, אופטימי, בית ספר, שחרור קיטור  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



66,454
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDum Dum Philosophy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dum Dum Philosophy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)