לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


בין הבריחה, ובין ההסתרה, בין ההכחשה, ובין התמיהה, בין הפחדים, ובין השאיפה, ישנם חיים. החיים שלי.

Avatarכינוי:  Dum Dum Philosophy

בן: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2007

וכיסו העננים את האור המפציע


איך באים לבחור שאוהב אותכם הכי בעולם, ואומרים לו שהמראה שלכם לא מוצא חן בעיניכם?

שהמשקל שלכם, שלא שמרתם עליו שלוש חודשים והוא לא הזיז לכם כי הייתם עסוקים להיות שמחים, עכשיו הפך למשהו מעבר למטריד.

זה לא שהוא מפחיד, זה לא כמו פעם. אני לא מפחד להשמין, אני פשוט לא רוצה להשמין. עכשיו אני לא ארוץ ואקיא את הנשמה, זה לא כיף, זה מגעיל.

כשבאתי וסיפרתי לבויפרנד שאני משמין הוא רק חייך ועיניו ניצנצו. הוא רוצה שאני אשמין, הוא כל הזמן פחד שרזיתי כי פגעתי בעצמי והוא לא רצה שאפגע.

אבל הוא לא מבין.

הוא אומר שהוא אוהב אותי כמו שאני, למרות שאני משמין, כי החיצוניות אינה משנה לו, זאת הפנימיות שלי.

הוא מתוק, והוא מושלם וכל אחד היה רוצה דבר כזה. יש זוגות שאוהבים אחד את השני, אבל כן מעירים על המראה. הוא לא, הוא רק רוצה שאני אשמין, כי אני רזה מדי. כי לפעמים הוא נתקל בעצמות.

אבל אנחנו בנויים מעצמות, הן תמיד היו שם, הן תמיד יהיו שם, השאלה אם השומן תמיד יסתיר אותן.

בעולם אידיאלי, אי האכפתיות שלו בנוגע למראה החיצוני שלי ואהבת הפנימיות הייתה מספיקה.

אבל אנחנו לא חיים בעולם אידיאלי. המשקל שלי לא מפריע לו.

המשקל שלי מפריע לי. זה לא גרמים ספורים שעליתי, זה הרבה. יותר מדי לטעמי. בהתחלה העלמתי עין כי הייתי מאושר, אבל עכשיו אני לא יכול לעצום אותן. אני מרגיש בגלל המשקל שלי, אני מתחיל לחזור ולעסוק בו, להפוך אותו למרכז של הכל במקום דברים אחרים כמו החבר שלי או הלימודים שלי.

אם אני אעיז ואבקש ממנו לתת לי מרחב כדי שאוכל לרדת במשקל שוב, יש מצב שהוא יאשר לי. כי הוא אוהב אותי והוא רוצה שאני אהיה מאושר, למרות שהאישור הזה ייסר אותו כי אני פוגע בעצמי.

כל פעם שאני אסתכל עליו, עם כל גרם שארד, אני אראה את המבט העצוב בעיניו. מבט של בחור מאוהב שנותן לאהובו לפגוע בעצמו כי הוא רוצה, כי הוא מרגיש רע עם עצמו.

ואם אני לא אעיז, ואם אני לא אבקש, אני ארגיש רע. ולא משנה כמה בויפרנד ינסה להעלות לי את המצב רוח אני תמיד אשקע שוב במרה של משקלי.

המשקל שלי מרחף עלי כגיליוטינה מעל ראשי.

בהתחלה, אמרתי לעצמי שזה מבחירה, ואני כן בוחר, אני כן שולט בזה. אני יכול לבחור להקיא, ואני יכול לבחור שלא. אנשים אמרו לי שאני אפספס מתישהו את השליטה ואצא מכלל שליטה. אבל אני לא.

אני בוחר שלא להקיא, אני לא רוצה להקיא.

אני יכול אבל להפסיק לאכול. גם בזה אני שולט. בנוגע לדרכים של לפגוע בעצמי, אני שולט.

מה שכן, אני כן דפוק. הדרישה הלא הגיונית של החברה ליופי עילאי הותירה את חותמה בי. אני רואה את עצמי כשמן. בכל מצב שהוא, לא משנה אם אחרים אומרים לי שאני לא.

כל עוד יש לי שומנים, כל עוד אפשר לתפוס אותם, לראות אותם, אני שמן. והם נראים והם גדולים והם מבחילים.

 

אני במבוי סתום, ואני מרגיש רע.

 


היומלדת שלי מתקרב. עוד שבועיים. ולא תכננתי כלום. אני כל כך מרחף שאני לא יודע אם אני אעשה משהו. הכל רק בגדר של רעיונות, להגיד לאלים ולמיועדים לרדת לת"א ולהיות שם במעין כנס לכבוד זה שאני מזדקן, ומהצד השני ישנם החברים בבית, ששואלים. שיש אחת ששואלת, שזו טלי.

לשאר לא אכפת, אבל הם מודעים.

אתמול התקשרתי לידידה שלי שבצבא, שמזמן לא נפגשנו ושבוע שעבר היא הבריזה לי. היא אמרה לי שהיא יודעת למה אני מתקשר, וזה בגלל היומלדת שלי.

היא הוציאה אותי רכושני, כאילו כל מה שאני רוצה מהאנושות זה מתנות.

אני לא רוצה כלום.

אני אפילו לא רוצה לחוות את היומלדת הזו,

ככל שהיא מתקרבת אני מרגיש רק יותר רע.

אני רוצה להיעלם.



נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 30/11/2007 16:29   בקטגוריות יום הולדת, אומללות, אי שפיות, אנורקסיה, אני והוא, בולמיה, ביסקסואלים, הרהורים, ורק רציתי לחיות, זעם ותוכחה, חלום אופורי, להיות אני, מוות, נטיות התאבדותיות, עצבות, אהבה ויחסים, ביקורת, שחרור קיטור, פסימי  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



66,452
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDum Dum Philosophy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dum Dum Philosophy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)