לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


בין הבריחה, ובין ההסתרה, בין ההכחשה, ובין התמיהה, בין הפחדים, ובין השאיפה, ישנם חיים. החיים שלי.

Avatarכינוי:  Dum Dum Philosophy

בן: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2007

פוסט פריצה.


כמעט כתבתי בכותרת "פוסט פום פום" אבל עצרה אותי המחשבה שזה קצת חוצפה לציין את עצמי ישר על ההתחלה, בכותרת. (חוצפנית!)

טוב, אמממ...לפי הביקורות הבונות כלפי הכותרת הקודמת הגענו למסקנה שהיא משעממת ויש לחדשה.

ועוד סיבה למסיבה, מישהו העניק לדאם דאם שלנו פרו! מי זה?! come out come out wherever you are...ואם יש דרך אחרת לברר אז אני טיפשה -.-" נא לא לזרוק עלי עגבניות, כי אני לא אוהבת את המרקם הזה...

 

דרדסבא זה עוד רחוק?!

לא לא, תכף מגיעים לעיקר...

 

ושכחתי מה לוצי רצה שאני אכתוב בפוסט -.-"

 

 

עריכת דאם דאם:

יווווווווו

יש לי פרו^^

איזה מאגניבבבבבבבבבב

מה עושים אתו? oO

נו מילא, שיהיה.

אז..

מי הביא לי אותו?

ולא אמר לי?

כי... ישנה אפשרות שכבר 50 מליון שנה יש לי פרו ואני לא שמתי לב, מהסיבה הפשוטה שלא ראיתי את זה.

למה לא הודיעו לי?!

מי הביא לי מי?!

אני אחבק אותו.

עכשיו יש לי פרו להביא לבויפרנד, והוא יביא למעצבת, והיא תביא למישהו, ולאותו המישהו אני אגיד למי להביא כך שאני אשתלט על כל הפרויים שבעולם חאחאחא

אבל ברצינות,

מי הביא לי פרו?

תודה^^ (ולא, זה לא פותר אותך להגיד לי מי את/ה)

 

וכן, זה פוסט שטוח כמו החזה של עדי אשכנזי. אבל היא מצחיקה אז היא יותר שווה מכל המלצריות בהוטרס.

ואם כבר על הוטרס דיברנו,

אז ביום שישי יצאתי עם חברים והיינו במרכז שבו כל העולם ואחותו מנתניה והסביבה נמצאים בו, וגם אני. חצי עיוור.

אמרתי לעצמי, שבטוח שאני עכשיו אפגוש מישהו שאני מכיר, אבל אני לא אראה אותו.

פתאום ה' החליטה כן לחטט לי בראש, לקרוא את המחשבות שלי וליישם אותן. אז עצרה 3 מטר ממני מכונית שקראה לי. ואני כמו כל עיוור, מהנהן ואומר 'היי' כשלא בטוח למי הוא ממעונן.

הנהגת במכונית צעקה לי "יווו טמבל!" ואז זיהיתי מי זאת.

שניה אחר כך הייתה לי שיחה.

"מה אתה דפוק?! מה אתה לא מזהה אותי?! יא עיוור מת!"

טלי מי לאב.

היא הופיעה עם ידידה שלה, דיברנו, התחבקנו והן הזמינו אותי להצטרף לחבורה שלהן שהולכים להוטרס. אבל מה לי ולהוטרס? קודם כל זה בנות. דבר שני יש להן ציצי גדול. דבר שלישי יש לי חבר. דבר רביעי- אני עיוור אז זה לא משנה אם אני אלך לשם או לא כי אני לא אראה בכל מקרה את המלצריות לא משנה עד כמה החזה שלהן ענק!

חזרתי לאחותי ולחברים שלה והלכנו לאכול המבוגרים. ישבנו במסעדת המבוגרים וכל אחד הזמין המבוגר, עד שאחד הזמין "סלט שורשים".

כל הערב ירדתי עליו כי הוא הומו. מה זה סלט שורשים?!

מה זה לאהוב בנים?!

פיייי הומו.

אז אחותי החליטה שאני רשע ואמרה שאני תמיד הייתי רשע.

נו אבל זה הקסם שבי!

כשסיימתי לטרוף המבוגר טלי התקשרה ואמרה לי שאני חייב לבוא להוטרס, כי ממש מצחיק. 500 ילדים בני 13 עומדים בכניסה ומסתכלים על המלצריות.

היא אמרה גם שנראה לה שייבאו אותן.

שאלתי אם ייבאו את כל הבנות או רק את הציצי שלהן.

 

יש לי סוף סוף משקפיים!

יש לי גם מינוס בבנק כי אבא לא נחמד אבל מילא, לפחות עכשיו אני יכול לראות את המינוס.

מה שכן, לשם האירוניה, לפני שנכנסתי לחנות ואספתי את המשקפיים שלי- נכנסתי בכלב נחייה.

עכשיו, זה רק אני או שכלב נחייה גם אמור לראות?

כלומר... אם הוא שם לב שאני לא רואה ואני נכנס בו, הוא לא חשב לזוז?!

כלב מטומטם.

חמוד, אבל מטומטם.

 

כל אופן,

תודות לפום פום על העיצוב,

לבופירנד על הטעם לחיים,

לסבתא על האוכל של החיים,

למביא הפרו הלא ידוע (תזדהה!),

ולסנטה,

שהביאוני עד....

WAAAAAAAAAAAAAAA

עוד 12 יום אני זקן :(

 

 

נ.ב

יש יותר מדי פרמטרים בפרו הזה.

עכשיו יש גם קטע מיוחד למנויים?

להשקיע בכם?

טוב נו, אז מהפעם הבאה.

אבל אח"כ אל תאשימו אותי שאתם צריכים לקרוא עוד יותר הרבה!

~רמז דקיק להיות מנוי... כדאי לכם... אני מצחיק כמו אגוז קוקוס שנופל על ג'יק פארו. הולי שיט. קפטן (!!!) ג'יק ספארו~

נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 2/12/2007 21:07  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



66,452
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDum Dum Philosophy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dum Dum Philosophy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)