לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


בין הבריחה, ובין ההסתרה, בין ההכחשה, ובין התמיהה, בין הפחדים, ובין השאיפה, ישנם חיים. החיים שלי.

Avatarכינוי:  Dum Dum Philosophy

בן: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2008

דאם דאם קוטל הארנבים


ביום שני הגעתי למכללה בבוקר כשאני לא בטוח למה. הלכתי לכיתה שלי והיא הייתה חשוכה וריקה. כשהשיעור התחיל היא המשיכה להיות כך. 10 ד' לאחר מכן המרצה הגיע.

אני: "ואתה מאחר כי....?"

מרצה: "פקקים."

אני: "אז היית צריך לצאת יותר מוקדם."

מרצה: "איפה כולם?"

אני: "אין כולם, יש אותי. הם ישנים הרי בכל מקרה אנחנו עושים רק חזרות."

מרצה: "אז דווקא אתה באת?"

אני: ~מרים גבה~ "ומה זה אמור להביא?"

מרצה: "מה הממוצע שלך אצלי?"

אני: "100"

מרצה: "זה למה. טוב... ביי".

וכך נשארתי לבד שלוש שעות שבהם ניסיתי ללמד את עצמי לעוף, אבל כל מה שהצלחתי לעשות זה לקפוץ עם נפנוף ידיים.

לאחר שלוש שעות מייגעות אלו, היה לנו (כי פתאום כל הכיתה הגיעה) רצף רצחני של שיעורי אלקטרוניקה. הכיתה דשדשה פנימה מתוסכלת, ואני קפצתי לי בשמחה לכיסאי. אני הולך לראות את אהובתי.

והיא הגיעה. היא התחילה לעשות תיקון מבחן. היא טעתה. אבל היא מרצה, ויש לתת כבוד, אז לא התפרצתי. היא המשיכה למלא את הלוח בכל מיני המרות טיפשיות שלא נוגעות למציאות או למבחן וכשהיא סיימה 15 ד' לאחר מכן את התרגיל, הערתי לה.

גם אז היא כעסה. תגידו, מה לעזאזל היא רוצה ממני?! כשאני מתפרץ באמצע שהיא מסבירה משהו, היא צועקת. כשאני מחכה שהיא תסיים, היא גם. אוף, צריך לתקוע לה דילדו.

לאחר שעה וחצי אלקטרוניקה השיעור הופסק לטובת הרצאה.

ומה לי ולהרצאות? יש לי דברים יותר חשובים לעשות בבית, כמו לראות את הצבע שבקיר שלי מתקלף.

בעודי מנסה לשכנע את המרצה, מנהל מחלקה ומרכז פדגוגי שאין לי מה לעשות בהרצאה, פתחו את החדר.

ראיתי בורקסים, קרואסונים ושאר מאפים שהתלוותה אליהם פינת שתייה חמה ושתייה קרה.

מיותר לציין שבדיוק באותו הרגע שתקתי והלכתי לאכול, נכון?

וכשחושבים על זה, זאת תוכנית מצוינת. מי באמת לא יבוא למקום שיש בו אוכל חינם?

 

כשחזרתי הביתה, קפץ מהפח לידי יצור. כמעט וצרחתי אבל הייתי יותר בשוק מאשר בפחד.

זה היה ארנב חמוד ומתוק ושמן וכאלה שאני הייתי רוצה בנזיד.

מי הבנזונה שזורק ארנבים לפח?! מה הם חתולים!?


אתמול נסעתי בסופה למכללה, לשבת על הפרוייקט שלי. כשאני סיימתי את דברי תוך שעה נשארתי על מנת לעזור לדוס ולערס. שניהם לא יודעים אנגלית כך שכל מה שקשור לאנגלית נספח אוטומטית לי.

ניסיתי להיות נחמד לערס, אף על פי שהוא אהבל, ורציתי לשבת אתו על החלק שלו ולתרגם לו דברים. הוא מצדו לקח מנוע והתחיל לפרק אותו. אם זה גם היה עוזר באיזושהי צורה לפרוייקט, זה היה מצוין. אבל זה לא, אז זה לא. לקח לי שעה להבין שהוא לא הולך לבוא ולהיעזר בי אז לבסוף עזבתי אותם.

כשאני בא לצאת שוב לסערה כדי לנסוע לבויפרנד המנחה שלי פתאום תפס אותי. כשהוא שאל לאן אני הולך ואמרתי הביתה הוא נראה עצוב. או לחילופין המחשבה של 'הו-חרא-קדוש-אני-הולך-להיתקע-עם-הטמבלים-האלה' חלפה בראשו והקרינה את עצמה לפרצוף שלו. זאת הייתה יכולה להיות סצנה מצוינת של פרידה, נוסח הר ברוקבק (היה דבר כזה שמה בכלל? אני לא יודע, זה סרט משעמם אחושרמוטה).

אממה? (ארץ נהדרת, אל תשאלו, אבל זה "אבל מה")

בדיוק היה רעם שגרם לי לקפץ ולצווח. המנחה מצדו התפוצץ מצחוק.

 


כשנסעתי לבויפרנד הגעתי לתובנה שאני לא מחבב כל כך אנשים. היצורים האלה נכנסים למכוניות שלהם ומתחילים לנסוע לכיוון בויפרנד ובשל זאת הם יוצרים פקקים מה שגורם לי להיתקע בפקקים אדירים.

ושמתם לב שפקקים דומים למקקים? לכן כל אחד עם היגיון בריא יכול להבין שבעצם האנשים האלה הם כמו מקקים וצריך למחוץ אותם ולהמשיך בדרך.

כשירדתי מהאוטובוס לבויפרנד המחשבה הראשונה שלי הייתה 'פאק, קר פה'. המחשבה השנייה הייתה 'איכס, רטוב פה'. השלישית 'הייתי צריך להביא כפפות'. הרביעית 'טוב איפה האהבל המאוהב הזה?'

ואז התחלתי לטבוע בתוך מחשבות של 'איזה מתוקקקק'.

מה שמביא אותי לנושא הבא.

משום מה, ואני לא יודע למה, ישנם אנשים שהחליטו שאני "פאג" (ויש הבדל בין פאג להומו, הומו זה בסדר. פאג זה נקבי). אז יופי טופי, אתם גם חושבים שאתם יודעים לחשוב אבל זה לא נותן לכם את הזכות להגיד לי את זה בפרצוף. מה שאתם רואים אישה שמנה אתם באים לפרצוץ שלה ואומרים לה את זה?

לא. אתם כמוני, מרכלים עליה בצד.

ואפילו אם אתם גם הומואים בעצמכם, אני לא מרשה. רק לי מותר לקרוא לעצמי פאג, ואני לא עושה את זה. אני קורא לעצמי שרמוטה. רק שזה בפוטנציה כי בויפרנד בודק עד כמה אני אוהב אותו ומוכן לחכות לסקס.

 


מצחיקה אותי העובדה שחברים של בויפרנד קוראים פה. לרוב זה מגביל, כי בויפרנד לא רוצה שאני אכתוב מה שבא לי (כלומר הוא לא רוצה שאני אצחק עליו כי אז הם יצחקו עליו).

עכשיו החלטתי לנצל זאת.

פיפל אוף בויפרנד, לחצו עליו!

תגידו לו שהוא לא יכול להיכנס להריון, ולכן אני נורא מאוכזב כי ילדים זה ה-דבר, אבל לכל הפחות אנחנו יכולים לעשות את האקט עצמו.

 


לפני מספר ימים הייתי אצל סבתא, וסיפרתי לה שאין לי מה לעשות במכללה.

אני: "באמת, אין לי מה לעשות שם. אני שם בשביל היופי."

סבתא: "אבל אתה לא כל כך יפה."

אני: O:

סבתא: "אוי, נו, אני בכל זאת אוהבת אותך. קח שוקולד."

הסכמתי. זה טעים.

 

 

 

נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 30/1/2008 10:17   בקטגוריות אני והוא, גאווה, ביסקסואלים, גייז, הומור, הרהורים, השכלה גבוהה, עאלק..., להיות אני, מכללה, סקס, סרקזם, צחוקים, ציניות, שנינות שכזאת, אהבה ויחסים, אופטימי, ביקורת, בית ספר, מפגשי ישרא-בלוג, שחרור קיטור  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



66,451
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDum Dum Philosophy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dum Dum Philosophy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)