לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


בין הבריחה, ובין ההסתרה, בין ההכחשה, ובין התמיהה, בין הפחדים, ובין השאיפה, ישנם חיים. החיים שלי.

Avatarכינוי:  Dum Dum Philosophy

בן: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

"תראה, היא נדלקה עליך"-"לא רוצה!"


בשישי נהנתי משינה ארוכה וממושכת כחגיגה לאור שינוי המערכת שלי. הרגשה נפלאה זו נקטעה באכזריות ע"י מכרה שלי. צוהלת ושמחה התקשרה לשאול אותי לתוכניות לערב.

בהתחלה לא הבנתי, אבל לבסוף קלטתי.

מעגל החברים שלי הורחב, והיא נכנסה אליו.

כשהשיחה הסתיימה זרקתי את הפלאפון על המיטה ויצרתי צלב עם האצבעות.

"ויזמיר לא!"

וזה לא שאכפת לי שיש לי יותר חברים ויותר אנשים מוצאים בי עניין, אבל למה דווקא היא? היא ואני היינו ביחד בגן ומאז היחסים בנינו התקררות עד כדי כך שהיא שנאה אותי.

מבחינתי זה היה מצוין. אני מודע לעובדה שהעולם בנוגע אלי מתחלק לשניים, או שאוהבים אותי כי מבינים אותי ולא יכולים בלעדי, או שלא כי לא.

מה עכשיו זאתי קופצת מעל הגדר? מה היא חושבת שזו העדפה מינית, השייכות לחברים שלי?!

אבל יצאנו, כי היא גם החברה הכי טובה של ידידה ממש טובה שלי, והפלא ובפלא קיבלתי את הרושם שהיא דלוקה עלי.

למה?

זה לא שאני לא מזלזל, זה שאני לא שווה הרבה. בויפרנד אהבל. גם הרבה אחרים. כלומר כן נו אני נחמד וחמוד ומצחיק ומגניב אבל למה דווקא היא הייתה צריכה לעלות על זה? ולמה היא כל הזמן מחבקת ומנשקת אותי?

אני נראה למישהו כמו יצור שאפשר לבוא ולחבק אותו?

ככל שיותר אנשים נמשכים אלי מסיבות שונות כך אני מצטער שאני כבר לא אנטיפת.

זו לא רק היא. אני גם חושב שהידידה הממש טובה שלי גם מרגישה אלי דברים ורוצה אותי.

מה זו האירוניה המפגרת הזו?

מה בנות רודפות אותי? מה, הן לא שמעו? הן תועייבה!

כשהתיישבנו בבית קפה אחד, ישבנו בחוץ ולכן ביקשנו מהמלצר להדליק לנו תנור. התנור כבה שלוש פעמים, ושלוש פעמים ביקשתי ממנו להדליק אותו. כשהוא הגיע בפעם הרביעית הצעתי לו עזרה: "אולי הגז נגמר?"

הוא ענה בשלילה ושאל אם במקרה בעטנו בעוצמה בתנור.

אני: "נשמנו לידו"

מלצר: "שנון משהו"

אני: "-"

החזקתי את עצמי. עמד לי על קצה הלשון אבל לא אמרתי. אני גאה בעצמי, אני מתבגר. לא אמרתי לו "לפחות אני לא מלצר". אני חושב שאני נהפך לרכרוכי ונחמד. פויה.

כשכבר היה חמים ונעים אחת הדלוקות עשתה לי מבחן אישיות מטומטם של פרויד או וואט אבר.

יצא שאני חושב שאני מסתיר, קודר, מתאים, אופנתי, אלגנטי, אפל ושונה.

אין לי בעיה עם כל זה, מלבד האי הבנה של ה"מתאים". כלומר מה זה אומר? אולי מתאים את עצמי מינית? ליצור שבא? חחח

החברה חושבת שאני קטלני, שקט, מתגנב ומהיר. גם עם זה אין לי בעיה, אבל.. אני? שקט? שימו אותי ב'אני אגדה' ואז נראה.

בנוגע לסקס, אני אוהב אותו שקט, איטי, מהפנט, מנצנץ ומצחיק. עכשיו, כולם יודעים שחוויות המין הראשונות שלי עם בנים היו באמת מצחיקות מכל בחינה, אבל זה לא באמת אומר שכל חוויה של סקס חייבת להיות מצחיקה, נכון? כי כשאני אהיה בן 100 אני לא חושב שיהיה לי מספיק דם גם לזה וגם בשביל לצחוק.

ושמתם לב? אני באמת זקן. בתיאוריה אני עושה סקס כמו זקן. טוב, לפחות יש ניסיון.

בנוגע למוות, אין לי בעיה אתו. אני לא מפחד ממנו, אני חושב שהוא טהור, הוא יביא שקט אולי קצת שמחה הוא מבודד והוא גם ילדותי.

לא הבנתי את הקשר של הילדותי עד שידידה שלי אמרה : "נו באמת, מי לא יכול לראות פה את דאם דאם ניגש לאדם שהולך להתאבד ואומר לו 'וואו, ממש בוגר מצדך' "? אף אחד לא יירט את ההנחה. אני גם לא.

זה באמת ילדותי.

לעומתי, שאני מרתק ועמוק כמו הנילוס, היה את ההומו שבחבורה. פעם הוא היה חבר שלי אבל אז הגעתי לתובנה שהוא דופק אותי יותר מדי (ממש, אבל ממש לא מינית. בעע) ושהוא בכלליות לא יאה לי. אז הפסקתי להסתובב אתו.

כמובן שזה היה ממזמן כשהייתי בחטיבה כך שזו לא הייתה החלטה בוגרת משהו. "הוא דפק אותי בעבודה בהיסטוריה אז אני לא מדבר אתו יותר לעולם!". מעולם לא התחרטתי על כך.

הוא כתב שהוא חושב שהוא ריק ועצוב. אני לא מבטל זאת. אני באמת חושב ככה עליו.

החברה רואה בו נקמן, אוהב, ודברים מנצנצים. אני לא יודע עד כמה נקמן הוא יכול להיות, אבל בואו נגיד שזה לא יהיה כזה מסובך, בכל זאת, הוא לא הסכין הכי חדה במטבח. אוהב, הוא בטוח אוהב משהו. דברים מנצנצים, סתם כי הוא הומו.

בנוגע לסקס, הוא זורם. ואני מניח שזו הסיבה היחידה שהיצור הזה לא בתול. והוא גם מתלהב מזה, אני לא מבין למה זה אמור להזיז לי. אפשר לחשוב שאין אנשים בעולם שמוכנים לעשות הכל בשביל סקס, כשבמיוחד לא אכפת להם איך האדם נראה כל עוד הם מסופקים.

הוא מפחד מהמוות.

בכלליות הוא סיפור עצוב.

אבל כל זה גרם לי לחשוב על כל הדברים שהביאו אותי להגיע למצב הזה. במיוחד על המוות, ובמיוחד על אי הפחד שלי אליו והקבלה שלו. כי כולם מתים, אני פשוט אעשה את זה בסטייל.

בסוף חבורת הבנות החליטה שהיא באה אלי בשישי הזה כדי לראות את המסור 4.

את רוב הבנות מה שמעניין זה לראות אותי צורח וצווח ולאו דווקא הסרט. אבל יש לי פוך והוא מסתיר טוב טוב כך שיהיה בסדר. אני חושב.

הן הולכות לצחוק עלי כי אני מפחד מסרטי אימה ודם L

 


היום בבוקר קמתי מוקדם ורק לאחר שהתארגנתי לצאת למכללה אחותי החליטה שהגיע הזמן להבריז. פשוט היה לה קר והיא לא רצתה לצאת מהמיטה.

אז מה עשיתי? עשיתי לעצמי ארוחת בוקר ענקית. אני לא זוכר מתי אכלתי ארוחת בוקר כל כך גדולה.

באמצע ההכנות התקשרה אלי סטודנטית בכיתה שלי. היא לומדת אתי עוד מהתיכון ומעולם לא היו לנו יחסים של נשיקות ודיבורים בטלפון. בזמן האחרון זה השתנה.

תגידו, יש לי שלט על הגב שאומר: "בואו נשקו אותי ותהיו חברים שלי!"? כי אם כן, תורידו אותו!

היא צעקה עלי שאני מבריז, כי התברר שכל שאר הכיתה גם חשבה על זה והיא נשארה לבד.

כשהגעתי למכללה היה לי שיעור אלקטרוניקה. ראיתי את המרצה, המאהבת שלי משכבר הימים, והיא שלחה בי מבטי "חרא קטן מה אתה מוציא לי ציונים כאלה גבוהים במבחן הסמסטר? איך אני יכולה לדפוק אותך עכשיו?!"

אני החזרתי לה קריצה.

היה אמור להיות לנו שלוש שעות אתה. היו שעתיים. וכן, זה באשמתי. החלקית. בהפסקה הצלחתי לשכנע את כיתת האהבלים שלי לשבת בשקט על הכיסאות כשיש חושך בכיתה, כשהיא נכנסה כולם צרחו "הפתעהההה".

היא הסתובבה, הלכה, ולא חזרה.

מוזר, ביסודי כשעשינו את זה התגובה הייתה שונה לחלוטין. באמת!

לאחר שעת החלון שסידרנו לנו היה לנו דאבל דינמיקה.

לאחרונה המרצה שלנו לדינמיקה התפטר ומנהל המחלקה לקח את האחריות והחליף אותי.

הבעיה היא שאותו אדם חשוב שונא אותי שנאת דם כי אני אוהב להתעלל בצוות שלו. עד כה היה לי 100 בדינמיקה, כי זה חתיכת עוגה (פיס אוף קייק). אך אבוי, כשהמרצה התפטר לא ידעו מה לעשות לנו במבחן הסמסטר ולכן מנהל המחלקה לימד אותנו שעה אחת תנע, ומשם עשה לנו חתיכת בחינה.

קיבלתי את התוצאות היום. 70. על מה ולמה? מערכת הצירים שאני עשיתי לא תאמה את מה שהוא רצה ולכן יצא שהמינוסים שהיו אמורים להיות, לא קיימים. ונכון שבשביל מה שאני עשיתי חישבתי תיארתי ציירתי והגרפתי, הכל מצויין. אבל לו לא אכפת. לכן הוא הוריד לי 10 נק' על כל מינוס שלא כתבתי. אף על פי שהחישובים נכונים והכל תקין.

לא ממורמר יותר מדי אמרתי לעצמי 'דאם דאם, לא נורא. יש לך עדיין 100 במקצוע ויצא שיש לך הגשה של 85 כך שזה בסדר'. אבל מה מיסטר מנהל מחלקה עושה? לא מתחשב במה שעשינו במהלך השנה כי הוא לא חושב שזה אמין.

אז מה מיסטר דאם דאם עושה? הולך ודואג שיבטלו את מבחן הסמסטר שהיה אצלו ובכך מוחק את הירידה הדרסטית הזו בממוצע שלו.

כשישבתי במשרד של מנהל המחלקה והדיינו בשקט ובנימוס (כלומר הוא היה נימוסי, אני לא כל כך. אבל הוא רוסי, והוא לא הבין את התחכמויות שלי, כך שזה בסדר. הוא הסתכל עלי כמו אידיוט כי הוא לא מבין ואני הרגשתי אצילי נעלה ואדיר).

לפתע נכנס מאחורי המרצה שלי למיקרו מחשבים, המנהל הפדגוגי.

מנהל פדגוגי: "אתה יודע שהוא לא היה אצלי בשיעור היום?"

אני מחוויר ומתחיל להריץ לעצמי סרטים בראש, מה התבלבלתי במערכת החדשה והיה לי בבוקר אתו?

כשמנהל המחלקה מתחיל לחייך לעצמו ומתחיל לשייף את הגיליוטינה שבעזרתה הוא יערוף את ראשי, המנהל הפדגוגי המשיך: "וזה כי לא היה לנו שיעור היום."

מחוייך ומרוצה מעצמו יצא מהמשרד ונעלם.

אני מניח שזה האישור הסופי לכך שהוא התאהב בי שוב.

 

נשארו לי רק עוד שני מבחנים פנימיים ושני מבחנים חיצוניים. הלחץ ירד ממני. אני רואה את הסוף.

נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 18/2/2008 20:00   בקטגוריות אושר, אי שפיות, ביסקסואלים, אני והוא, גאווה, גייז, הומור, הרהורים, השכלה גבוהה, עאלק..., להיות אני, מוות, מכללה, נאיביות, נטיות התאבדותיות, נטיות מיניות, סקס, סרקזם, פיתויים, צחוקים, ציטוטים, ציניות, שנינות שכזאת, אהבה ויחסים, אופטימי, ביקורת, בית ספר, שחרור קיטור, סיפרותי  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



66,453
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDum Dum Philosophy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dum Dum Philosophy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)