לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


בין הבריחה, ובין ההסתרה, בין ההכחשה, ובין התמיהה, בין הפחדים, ובין השאיפה, ישנם חיים. החיים שלי.

Avatarכינוי:  Dum Dum Philosophy

בן: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

"בלוגי היקר שלום, פאק שכחתי!"


עכשיו, כשאני רואה כבר את הסוף, אני לא יכול שלא לצפות לו בהתלהבות.

ולא בשל הדיפלומה המגוחכת הזו, ובטח שלא בשל הקד"צ והגיוס שאחריו. אני לא יכול לחכות כבר לחופש הזה.

להיות משוחרר מכל הלחצים והפאניקה של המבחנים, לא להיות משועבד לתאריכי מבחנים כאלו הם משוש חיי.

יש לי תוכניות, רבות ומגוונות.

אני הולך לפגוש את בסט לבסוף.

אני הולך לצאת עם שושה ועוגיפלצת לסרט.

אני צריך להפגש שום עם פום פום.

לצאת עם בויפרנד לנאפיס. אנחנו מתכננים את זה מאז ומתמיד.

וכמובן להביא את כל האלים למפגש על מנת לחגוג יומלדת הפתעה לארס (ואם אתה קורא את זה, אז תשכח ותבוא בכל זאת).

הבעיה?

הבעיה שיש גם פרוייקט. ויש גם את המבחנים החיצוניים. וסתם לימודים. וכאבי ראש. ואין דודאים וחבל כי אני ממש אוהב את היצור החמוד הזה, מאז כיתה ד' שעשיתי עליו עבודה. ארורים ההולנדים!

 

נפגשתי היום עם בויפרנד אחרי של ראיתי אותו שבועיים. בפעם האחרונה שהוא ראה אותי, הוא עזב אותי מרומם נפשית אחרי שהוא אסף את השברים שלי והרכיב אותם. מה שלמדתי מכך היא העובדה שאני נלחץ סתם, יותר מדי, ובעיקרון נמצא על דרך להתקפי לב, בשביל משהו שהוא לא כל כך חשוב.

ואני לא אומר שלימודים זה לא דבר חשוב, אבל יש בחיים מספיק דברים אחרים. מלבד זאת, יש מלא מועדי ב'.

ותודה לסנטה המבחן האחרון שלי בראשון.

כשסיימתי את הלימודים היום נסעתי לעיר ומשם באתי לקחת מונית לת"א. כשחכתי ניגש אלי זקן חביב והתחיל לדבר אתי. ואני דברתי אתו, אף על פי שהוא זר. כי אני כבר גדול ואני חובב זקנים. הם תמיד מזכירים לי את סבא וסבתא ואני לא יכול שלא לאהוב אותם.

השיחה אתו נראתה לי מוזרה, עד שחשבתי לעצמי שיתכן והוא מתחיל אתי. כשהמחשבה הזו עלתה בראשי, הוא פלט מפיו שרשרת מילים שאימתה את הכול וזה היה האות שלי לברוח. אז ברחתי.

 

אוי.

שכחתי.

את הכל.

בדר"כ אני לא שוכח קטעים שלמים, רק חלקים שרציתי לכתוב.

אני לא זוכר כלום.

סליחה =\

אני אכתוב כשאני אזכר.

 

אגב,

דיאטה זה מעפן.

אבל עוד יותר זה להיות שמן.

נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 20/2/2008 21:54   בקטגוריות אי שפיות, אושר, אנורקסיה, אני והוא, אתאיזם, בולמיה, ביסקסואלים, בעיות אכילה., גייז, גאווה, דייטים, הומור, הפרעות אכילה, הרהורים, השכלה גבוהה, עאלק..., זעם ותוכחה, ורק רציתי לחיות, חלום אופורי, מכללה, נטיות מיניות, סרקזם, פיתויים, צחוקים, ציניות, שנינות שכזאת, אהבה ויחסים, אופטימי, אינטרנט, ביקורת, בית ספר, מפגשי ישרא-בלוג, שחרור קיטור  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



66,454
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDum Dum Philosophy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dum Dum Philosophy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)