לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


בין הבריחה, ובין ההסתרה, בין ההכחשה, ובין התמיהה, בין הפחדים, ובין השאיפה, ישנם חיים. החיים שלי.

Avatarכינוי:  Dum Dum Philosophy

בן: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2008

משחקי ילדים, ואני הגולם


זה עבר.

תם, נשלם, נחתם, נגמר, הסתיים.

 

עכשיו זה באמת. מפה כבר אין לאן לברוח.

 

זה מאיים עלי. זה מאיים על בויפרנד ולכן זה מאיים עלי. זה מאיים על שנינו.

 

אני טיפש ילדותי ומפגר שמשחק באש, ואני פירומן לא קטן.

אני מצטער.

 

זה הסוף ואני לא יודע אם לבכות או לצחוק.

הן בכו, עלי.

אני צחקתי, עליהן.

אולי הן פשוט הבינו,

אולי אני פשוט עוד לא.

 

הוא זה שגורם לי לבטני להתכווץ כל פעם כשאני רואה אותו.

הוא זה שאני חולם עליו כל לילה.

הוא זה שגורם לי הרגשה כל כך טובה כשאני מחייך.

הוא זה שגורם לצמרמורת שעולה במעלה גבי, כל פעם כשאני הולך לישון ומחשבותיי נתקלות בו.

אני הוא זה שגורם לו לבכות.

אף אחד לא אמור לבכות בגללי. אני לא ראוי לכך.

 

אני עייף, כל כך עייף. וזו תרמית גדולה כי זה לא נגמר, זה רק בכאילו, איפה ההקלה?

אני רוצה לישון. אני צריך לישון.

 

ופום, מה קרה לך פום?

 

ערבוב של הכול, סחרחורת מבחילה.

 

ואם אברח ואם אשתה ואם אקיא ולא אוכל, האם הכול ייפתר?

האם הספורט האם שתיקה, זעקה, קריאה?

 

שוב אני משחק בפאזל של מציאות עקומה.

נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 27/3/2008 22:49   בקטגוריות אומללות, אושר, אי שפיות, אנורקסיה, אני והוא, בולמיה, ביסקסואלים, בעיות אכילה., גאווה, גייז, דיכאון, הפרעות אכילה, הרהורים, ורק רציתי לחיות, זעם ותוכחה, חלום אופורי, טיפשות האדם, להיות אני, נטיות התאבדותיות, סיוטים, עצבות, פחד וחרדות, אהבה ויחסים, ביקורת, מפגשי ישרא-בלוג, בית ספר, סיפרותי, פסימי, שחרור קיטור, צבא  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



66,452
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDum Dum Philosophy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dum Dum Philosophy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)