לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


בין הבריחה, ובין ההסתרה, בין ההכחשה, ובין התמיהה, בין הפחדים, ובין השאיפה, ישנם חיים. החיים שלי.

Avatarכינוי:  Dum Dum Philosophy

בן: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2008

"אתה ממש כמו פקצה מאוהבת"


כה אמרה לי טלי אחרי שבויפרנד עזב אותנו.

לא הבנתי למה היא אומרת לי את זה, עד שהיא הראתה לי מישהו.

היו לו עיניים ירוקות צוחקות עם נצנוץ של אושר ערטילאי. ידיו נחו על אפו ופיו בתנוחה של תפילה, רק שהן פשוט הסתירו צחקוק אדיר בשל חשיבה על משהו טוב. הוא קפץ מעלה ומטה כאילו זה הדבר היחידי שהוא יודע לעשות והדבר היחידי שנשמע יוצא מפיו למעט הצחקוקים היו מלמולים שאם מישהו היה מספיק קרוב הוא היה מבין שפשרם הם: "הוא כל כך חמוד ומקסים..." וכן הלאה.

זאת הייתה הבבואה שלי בחלון הראווה שעמדנו לידו.

הרגשתי את הסומק עולה בלחיי ואמרתי לה לשתוק.

 

כך אני מתנהג תמיד כשאני חושב עליו.

אני תמיד מעדיף לעשות את זה במיטה, להתכרבל בתוך עצמי ובאהבה שלי אליו. להיות מוקף מלא כריות כי אני מתפתל ללא שליטה.

מצד הגב ישנה הצמרמורת הבלתי פוסקת שתמיד גורמת לי להזדקף, מלפנים הבטן מלאה פרפרים.

אני משתולל מהדגדוגים שחולפים בכל גופי כגלים ותמיד מקבל את התחושה של "אני חייב לרקוד!".

אולי מתישהו אני גם אעשה משהו עם התחושה הזו.

 

זו מערבולת מטורפת של רגשות, של סחרורים, של הבנה שאני בגג העולם.

להסתובב במהירות האור, להרים את הידיים ולקפץ לעננים.

ריחוף עדין מעל כולם, כי אני אוהב אותו.

 

אני אוהב לשמוע אותו צוחק, במיוחד בטלפון. הצחוק שלו מתגלגל כרעם בשחקים רק שבמקום להיות בין עננים הוא בין חוליותיי מדגדג.

וזה הכי פשוט בעולם, לגרום לו לצחוק.

אני פשוט שואל אותו אם הוא רוצה לשכב אתי, והוא פשוט מתפוצץ מצחוק עלי.

הדבר השני שגורם לו לצחוק עלי היא האמרה שאני ביסקסואל.

אני: "אבל אני באמת בי!"

בופירנד: "כן בטח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח"

אוף.

הוא כל כך מתוק.

 

אני באמת אוהב אותו.

ואני אוהב להרגיש את הסומק ממלא את לחיי כשאני חושב עליו.

ואני אוהב כשהוא מחבק אותי.

ואני אוהב כשהוא מנשק אותי.

ואני אוהב כשהוא צוחק.

ואני אוהב כשהוא צוחק על זה שאני מציע לו לשכב אתי.

ואני אוהב ללכת אתו יד ביד.

 

ואני ממש אוהב את החמישה חודשים שלנו.

מזלט לנו.

 

  

אוי גאד.

אני באמת פקצה מאוהבת.

אני כבר לא כתוב עם תוכן.

המח נזל לי החוצה.

זה בטח בגלל שאני ובויפרנד עוד לא שכבנו!

בויפרנד, לטיפולך.

 

לוודי אלן יש תמיד מה לומר בנוגע לחיים שלי, למרות שזה על בנות:

"אמש גיליתי אמצעי מניעה חדש דרך הפה.

היא אמרה לא."

 

נ.ב

עוגיפלצת מתבקשת להפסיק לבטל לנו כל פעם מחדש את הדייט.

נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 8/4/2008 22:46   בקטגוריות אושר, אני והוא, ביסקסואלים, גאווה, גייז, דייטים, הומור, חלום אופורי, סקס, סרקזם, צחוקים, ציטוטים, ציניות, שנינות שכזאת, אהבה ויחסים, אופטימי, שחרור קיטור  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



66,452
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDum Dum Philosophy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dum Dum Philosophy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)