לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


בין הבריחה, ובין ההסתרה, בין ההכחשה, ובין התמיהה, בין הפחדים, ובין השאיפה, ישנם חיים. החיים שלי.

Avatarכינוי:  Dum Dum Philosophy

בן: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2008

רוצה להזדיין? -חחחחחחחחחחח


על מנת להדפיס את ספר הפרויקט שלי הייתי צריך לנסוע רחוק. שם היה הכי זול.

מה שטוב הייתה העובדה שבאותה העיר עצמה גר בויפרנד. אי לכך ובהתאם לזאת אמרתי לבויפרנד שיתכן ואני אתקשר אליו בפאניקה כי אני אלך לאיבוד.

קמתי בבוקר מוקדם ונסעתי לת"א ומשם לקחתי אוטובוס, הייתי אמור לרדת בצמת מסוימת ולקחת משם עוד אוטובוס. הכל היה טוב ויפה, עד שהגעתי למסקנה שאני מכיר את הארץ הרבה יותר טוב מכל אדם אחר, וירדתי בצמת לא נכונה.

כשבדקתי את כל התחנות שהיו קשורות לאותה הצמת ולא מצאתי את התחנה של הקו שהייתי צריך התחלתי ללכת ברגל לכיוון העיר. באמצע הדרך הייתה לי הארה.

יא טמבל קנית חופשי יומי!

אבל לא נורא. היה חם, היה מגעיל, אבל זה בסדר כי אני שורף קלוריות. כשאני ממשיך בדרכי צפיתי בכל המכוניות שנסעו בכביש לידי ולא עצרו לי לטרמפ. לא שרציתי, אבל תמיד ישנה הפנטזיה הזו שמישהו שאתם מכירים יעצור לידכם ויסיע אותכם, נכון?

כלאחר שנייה עצרה לידי מכונית. הנהג היה סביבות השלושים. הוא הרים את משקפי השמש שלו וסקר אותי מכף רגל ועד ראש. אבל הוא במכונית אז הוא סקר אותי מהירכיים ומעלה, נעצר, המשיך לסקור וחייך אלי.

הוא: "צריך טרמפ?"

אני: "לא תודה"

הוא: "לאן אתה צריך? אני מגיע ל~אין לי שמץ של זיכרון לאן זה היה~"

אני: "ושוב, תודה, זה לא אומר לי כלום, אני אמשיך ברגל."

הוא: "אבל חם בחוץ, בוא, פה קריר ונח" ואז הוא ליטף את המושב לידו.

בשבילי זה היה אות.

אני: "לא לא, זה בסדר." אמרתי והתחלתי ללכת יותר מהר, שזה מטופש בעליל כי כאמור לבחור יש רכב.

כשלא הסתובבתי אליו שוב, הוא הבין את הרמז ונסע.

כשהגעתי לצמת שכן הייתי אמור לרדת בה, הסתובבתי בכל הקצוות שלה כשאני מחפש את התחנה שלי. לא מצאתי.

התקשרתי לבויפרנד.

הטיפשון רק התעורר והיה באופוריה של הבוקר, הוא  התחיל להגיד משהו כמו "אני אוהב אותך" כשהתפרצתי ואמרתי

"אהההההההההההההההה הלכתי לאיבוד ואין אוטובוס ואני אמות ולא יהיה לי פרויקט והעולם חרב!"

כתגובה הוא התפוצץ מצחוק.

קפצתי על הגל ושאלתי אותו אם הוא רוצה להזדיין.

שוב מתקפת צחוק.

אני לעולם לא אתעייף מזה, והוא לעולם לא יפסיק לצחוק עלי כשאני מציע לי. זה מסתדר מצוין לשני הצדדים, אני אוהב לשמוע את הצחוק שלו והוא לא מקבל סקס.

חבל רק שזה משאיר אותי מתוסכל מינית -.-

הוא ניסה לעזור לי.

הוא לא יכול לקלוט שהמערכת של אגד שלחה אותי לתחנה שלא קיימת עם קו שלא קיים רק כדי להחריב את עולמי.

לבסוף מצאתי מפה של העיר והתחלתי לתכנן איך להגיע למקום שאני אמור להגיע. החלטתי לעצור גם נהגי אגד, כדי לשאול. הנהג הראשון אמר קו 5. כשקו 5 הגיע הוא אמר שהוא לא מגיע לשם. כשעצרתי עוד נהג ושאלתי אותו הוא אמר שהוא לא מגיע, והוא לא יודע איך.

שקרן מניאק.

כל נהגי אגד מכירים את כל הקווים שבערים שהם עובדים.

 

איכשהו הגעתי, כי אני מוכשר. והחלטתי לא להסתמך יותר על אגד. הייתי אומר שגם אגד זה חרא טהור אבל אבא שלי שם.

כשהגעתי לבית הדפוס הם היו בארוחת צהרים, הפתעה, עובדי אגד.

כשחכתי הייתה שם בחורה צעירה מרהיבה שהייתה ממש נחמדה. היא הושיבה אותי ונתנה לי קולה אחרי שהיא שאלה אם אני צמא.

אחרי חצי שעה המנהל הגיע. אמרתי לו מי אני, ואז הוא שאל אם הוא פגש את אבא שלי. לאחר מכן הוא קרא לשני עובדים שלו שגרים בנתניה ושאל אותם אם הם מכירים את אבא שלי. אמרתי לו שלא נראה לי כי אבא שלי עובד במשרדים בלוד.

היה אפשר לחשוב שהוא שכח לשנייה איך נושמים.

"אה, מלמעלה." אמר ובלע את רוקו. זה הצחיק אותי.

הוא טיפל בי יופי. רק חבל שהוא לא כל כך מבין במדפסת סופר מתוחכמת והמעצבת הגרפית הלכה כבר הביתה. מתברר שאותה בחורה נחמדה הייתה המעצבת. הגיוני כי היא לא נראת שייכת לאגד.

אחרי שעה ורבע שאנו מנסים להבין איך הדבר עובד, וכל העובדים כבר יצאו הביתה, החמור נזכר.

מנהל: "אה, יש לי עוד מדפסת צבעונית"

אני: -.-"

כשסיימתי את הכל, נסעתי לעיר. בדרך יותר מסובכת ממה שהגעתי אבל מילא. הלכתי לבית של בויפרנד והתנפלתי עליו. הוא כל כך חמוד. אני כל כך מאוהב.

כשהראש שלי נח עליו, שאלתי אותו אם הוא רוצה לשכב אתי. הצחוק מילא את האוויר ואת אוזני והרעידות של גופו העלו והורידו את ראשי. הוא כל כך מתוק.

 


 

אני מאושר ומאוהב וזה משפיע על המשקל שלי. הוא עולה. אבל זה לא מזיז לי כי אני מאושר. אני לא עושה שום דבר נגד, אני פשוט ממשיך לחייך ולהיות שמח.

אני לא מקיא ואני לא מפסיק לאכול.

ואני עולה.

ומתישהו זה ישפיע וזה יתפוצץ.

אני יכול להתעלם ולהמשיך להיות מאושר, ואולי אני אפילו התגבר על הבעיות האלו שבראש שלי,

אבל אני שמן.

ממש שמן.

אני 62 ופעם הייתי 58.

 

בקרוב אני אהיה בדיכאון.

ערב חג אצלנו בבית. אמא תצרח. במיוחד עלי. במיוחד על זה שאני שמן. במיוחד כשאני אוכל.

אני שוקל לראות בליל הסדר כארוחה מפסקת לחג.

אם כד של בערך 500 גרם הספיק לשמונה ימים, למה ש62 קילו לא יספיקו?

 


אני יודע עכשיו שהבלוג שלי הוא ממש כמוני.

גם לו אין כניסות.


 

נ.ב

אלים:

נפגשים ביום שני ב11 בעזריאלי.

נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 17/4/2008 14:42   בקטגוריות אומללות, אושר, אי שפיות, אמא, מותי., אנורקסיה, אני והוא, בולמיה, ביסקסואלים, בעיות אכילה., גאווה, גייז, דיכאון, הומור, הפרעות אכילה, הרהורים, השכלה גבוהה, עאלק..., ורק רציתי לחיות, זעם ותוכחה, חלום אופורי, מחשבות עמוקות, מחשבות, מכללה, נטיות התאבדותיות, סקס, סרקזם, עצבות, פילוסופי, פילוספיה, צחוקים, ציטוטים, ציניות, רגשות, שנינות שכזאת, אהבה ויחסים, אופטימי, בית ספר, ביקורת, פסימי, שחרור קיטור  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



66,452
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDum Dum Philosophy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dum Dum Philosophy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)