לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


בין הבריחה, ובין ההסתרה, בין ההכחשה, ובין התמיהה, בין הפחדים, ובין השאיפה, ישנם חיים. החיים שלי.

Avatarכינוי:  Dum Dum Philosophy

בן: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2008

אהבה מנצחת


ואולי כי אני לא נכנע, אז הם ממשיכים.

עוד ועוד סנקציות עד שאני אשבר.

אבל אני לא.

הכול נראה זעיר ומטופש בהתחשב בו.

אז הם מקשים לי את החיים, זה לא מזיז הרבה.

אני עדיין מאוהב בו.

הוא עדיין מאוהב בי.

זו ההרגשה הכי טובה בעולם.

 

אני מניח שהרוגע שלי מטריף אותם, הקבלה שלי על הקשיים שלהם, החוסר עניין להילחם.

מעין קריאה מהדהדת, 'אני טוב יותר'.

החזקה שלהם עלי הולכת ומתפוררת.

כמו כל אימפריה שמאבדת שליטה על מחוז מרוחק, הם מנסים בכל כוחם.

וכוחם אינו מספיק.

כל עוצמתם נראת כגרגיר חול המתנגש בחומת אבן אדירה שהיא האהבה.

קלישאה?

 

אז כרגע אין לי מחשב.

בתיאוריה. הינני כאן. לא כל הזמן. רק לעיתים רחוקות משהייתי רוצה, וגם אז לזמנים מוקצבים.

אין לי טלוויזיה.

מה חבל.

אבל בהתבסס על ההיסטוריה של יס, אותן סדרות יחזרו.

ובכל מקרה אני יודע לפרטי פרטים את שושלת טיודור. רק שלא כמו הסדרה, אצלי הנרי באמת שמן.

אני מרותק לבית.

גם זה בגדר התיאוריה.

אני אמצא דרך לפגוש את בויפרנד, אני חייב.

אני לא רשאי לדבר בטלפון.

לא כל כך נורא, בכל מקרה יש לי פוביה ממנו.

היום נוספו דברים חדשים.

הם אינם מתכוונים לתת לי יותר כסף. זה היה הגיוני, אם הם היו נותנים לי לפני.

אמא גם החליטה שהיא לא תביא לי אוכל. אם אני רוצה, שאני אמצא עבודה ואקנה לעצמי.

כמובן שאני צריך לנשק את רגליהם על המיטה שלי.

 

אבל לא רק שאני שורד, אני אפילו מחייך. אני פשוט חושב עליו.

חבל רק שהקשר שלי עם מעט החברים שלי מתנתק. אני מתגעגע אליהם.

אני לא יודע אם הם מתגעגעים אלי כי הם לא יוצרים קשר. אולי הם לא, אולי הם בכלל לא שמו לב שאני לא שם.

מלבד פום פום, שדאגה להודיע לי שהמחשב שלה מת. חבל רק שלא יכולתי להגיב לה חזרה.

 

הדבר שהכי מתסכל אותי היא העובדה שיתכן ואני אבוא לחגיגת החצי שנה של בויפרנד ולי עם ידיים ריקות.

אני לא יכול, אני חייב להביא משהו.

ותכננתי, רק שאין לי כסף כי אני לא יכול ללכת לבקר את הסבים שלי ולקבל מהם כמו כל פעם.

החצי שנה, בדיוק בחגיגות העצמאות. 

 

מה שמדכא, זאת העובדה שהם לא מתכוונים לקנות לי שום דבר לצבא. ואין לי שום דבר.

תרומות מישהו?

 

מזל שאהבה זה בחינם.

נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 3/5/2008 23:55   בקטגוריות אי שפיות, אושר, אמא, מותי., אני והוא, ביסקסואלים, גאווה, גייז, דיכאון, דעות קדומות, הרהורים, ורק רציתי לחיות, זעם ותוכחה, חלום אופורי, מחשבות, נטיות התאבדותיות, עצבות, רגשות, רוע, אהבה ויחסים, ביקורת, צבא, פסימי, שחרור קיטור, עבודה  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



66,452
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDum Dum Philosophy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dum Dum Philosophy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)