לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


בין הבריחה, ובין ההסתרה, בין ההכחשה, ובין התמיהה, בין הפחדים, ובין השאיפה, ישנם חיים. החיים שלי.

Avatarכינוי:  Dum Dum Philosophy

בן: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2008

והנה ההזדמנות


היום התעוררתי ב11 וחצי כשאחותי נכנסה לי לחדר והניחה לי על השידה מכתב.

אני: "ממי?"

היא: "מצה"ל."

אני: "צו גיוס?"

היא: "לא, זימון."

 

אז קמתי מהמיטה.

חשבתי שזה זימון בנוגע לתפקיד מסוים, ישר ידעתי שאני צריך לסרב.

אסור לי להגיע רחוק.

אסור לי להיות חכם.

מאז שנכנסתי לעתודה כיוונתי לזאת.

אני לא רוצה להגיע לפיתוח, אני לא רוצה להגיע לסדנאות.

אני רוצה להיות בדרג הכי נמוך, הכי לא נחשב.

שישימו אותי בגדודים.

כי כשאני אהיה בגדודים, אני אחשב קרבי.

כשאני אחשב קרבי, תהיה לי משכורת של קרבי.

אז אני אצליח להסתדר.

עם משכורת של ג'ובניק אני לא אצליח.

 

אבל זה לא זימון כזה.

זה זימון למדור פרט.

מי שאחראי על הטבות בשירות, בין השאר חייל בודד.

אני לא יודע איך הם הגיעו אלי, ולמה דווקא אלי ולא לאחותי שגם היא לומדת אתי את אותו הדבר.

אני לא עשיתי כלום, לא פניתי לאף אחד.

אני מתבייש.

בדקתי מה האופציות שהצבא יכול לתת לי.

כלום.

חיילים בודדים מיועד לחיילים בודדים. אני לא בודד.

יש לי בית יש לי הורים והם מסתדרים יופי.

חבל רק שזה לא קשור אלי ואותי הם זורקים לזבל.

לכל דבר צריך מסמכים של הבנק ושל עובדת סוציאלית.

אין לי עובדת סוציאלית, מאיפה אני אפליץ אחת כזו?

 

אבל אני אלך, אני אדבר. זה לא יכול להזיק.

למרות שאם זה לא יסתדר אז...

יהיה מעניין. אני לא יכול להגיד שיהיה קשה כי אני רגיל לזה.

להעביר לילות בשוטטות מאחר ואין איפה לישון.

ככה לפחות תהיה לי מיטה רוב השבוע.

נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 6/5/2008 15:12   בקטגוריות אומללות, אמא, מותי., אי שפיות, גאווה, גייז, דיכאון, הרהורים, ורק רציתי לחיות, זעם ותוכחה, להיות אני, מחשבות, אופטימי, ביקורת, פסימי, צבא, שחרור קיטור  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



66,453
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDum Dum Philosophy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dum Dum Philosophy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)