לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


בין הבריחה, ובין ההסתרה, בין ההכחשה, ובין התמיהה, בין הפחדים, ובין השאיפה, ישנם חיים. החיים שלי.

Avatarכינוי:  Dum Dum Philosophy

בן: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2008

הנה משפחתי


מחר הייתי אמור לנסוע עם סבא לירושלים, לבר מצווה.

במקום זה, המשפחה נאספת בצהרים.

בבית קברות.

בן דודתה של אמי לקה בדום לב ונפטר.

הוא כבר הבן השני שנפטר. עכשיו נשאר רק עוד בן אחד מהשלושה.

הכרתי אותו, הוא לא היה עוד קרוב משפחה מרוחק שנפטר ואני לא יודע מיהו.

אמא כבר שאלה אותי מספר פעמים אם אני רוצה לבוא להלוויה.

אני מפחד שסבא שלי יבקש ממני ללוות אותו.

מעולם לא הייתי בהלוויה.

חשבתי שאין לי בעיה עם מוות אבל פתאום אני לא שש לרוץ לבתי קברות.

עם אזכרות, זה בסדר כי עבר זמן מה, אבל לא עם הלוויות.

אני לא רוצה לעמוד שם כשאחות סבי קוברת את הבן השני שלה, אחרי בעלה.

מה נשאר לה?

בן אחד שחי בארה"ב.

אז כן, יש לה נכדים ויש לה כלות אבל לא משהו ממשי מרחמה.

 

אני נחשב ילד קטן כשאני בורח מהלוויות?

אני מודה שאני מפחד.

אני מפחד, כי אני לא יודע איך זה.

אני מפחד, כי אני לא יודע איך אני אגיב כשאני אראה אנשים נשברים לידי.

אני מפחד שזה לא ישפיע עלי.

עד כה אף מוות לא השפיע עלי.

אני לא רוצה לגלות שאין בי אף רגש,

או גרוע מכך שאני מפוצל רגשית.

בצד אחד להיות הכי חם ואוהב ומצד שני להיות קר ומנותק כאילו אני לא קשור לשום דבר.

 

 


לקחתי מאחותי פלאפון שהיא לא משתמשת בו.

אז יש לי נכנסות וזהו.

לא שזה שונה כל כך ממה שהיה כשהפלאפון שלי היה חי.

זה לתקופה של חודשיים,

ואני אשלם לה על זה.

כי היא לא תביא לי את זה בחינם.

היא תעדיף לראות אותו מעלה אבק ומתפורר מאשר שחס וחלילה אני אוכל להיות בתקשורת עם העולם.

 

אבל זה לא מזיז לי

העיקר שתהיה לי תקשורת אתו

שנאתי את העובדה שאני לא מסוגל להעביר יום בלי לשמוע את הקול שלו

נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 10/5/2008 21:39   בקטגוריות אומללות, דיכאון, גייז, אני והוא, בולמיה, גאווה, הרהורים, ורק רציתי לחיות, חלום אופורי, מוות, מחשבות, מחשבות עמוקות, עצבות, פחד וחרדות, פילוסופי, רגשות, אהבה ויחסים, פסימי, שחרור קיטור, משפחה  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



66,456
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDum Dum Philosophy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dum Dum Philosophy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)