לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


בין הבריחה, ובין ההסתרה, בין ההכחשה, ובין התמיהה, בין הפחדים, ובין השאיפה, ישנם חיים. החיים שלי.

Avatarכינוי:  Dum Dum Philosophy

בן: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

דממת השירים


אין לי אנרגיה.

לכלום.

לא עסקתי באף ספורט היום, אלא אם כן מחשיבים את הטיפוס למיטה ככזה.

אני לא יודע מה יש לי.

זה ספק תסכול, ספק דיכאון, ספק פחד מהשמנה, ספק אתזגרופביה, ספק חששות מהצבא, ספק אכזבה.

אני חושב שזה ערבוב של הכול. אני לא יכול להצביע על משהו אחד מסוים, שנותן לי את התחושה שאני חש כעת.

אני לא עייף, אך יחד עם זאת אין לי כוח לעשות דבר.

אני לא רעב, אך יחד עם זאת יש לי תאווה לחטיפים.

אני לא צמא, אך יחד עם זאת הגרון שלי צורב.

אני חולה.

אני מצונן.

אני לא מרגיש בשיאי בכלל.

אפילו לנשום נראה לי קשה פתאום.

להעלות את בית החזה, ולהוריד חזרה.

עם כל נשיפה לעצום את העיניים, 'זה עבר'.

 

נדבקתי לE.S. Posthumus, דרמתי, מתאים לי.

 

אני רוצה שהחופשה הזו כבר תסתיים.

ההמתנה הזו לגיוס, אירוני ככל שיהיה, הורגת אותי.

אני מעדיף להיות שם.

שם, אין זמן לחשוב.

שם, אין זמן לשטויות.

שם, אתה עסוק כל הזמן.

אני צריך תעסוקה. אני צריך לברוח מהשממה הזו, אני צריך לחוש חי.

 

פתאום הדברים שאנשים אחרים רואים בהם חיים, גורמים לי להתנער מהם.

המוות יאה לי.

 

והוא, הוא חמוד. ואוהב ודואג ומנסה לעזור לי.

והוא לא רוצה לחשוב על הצבא, ואני רוצה לחשוב רק על הצבא.

והוא לא רוצה שאני ארגיש רע, ואני מרגיש רק רע.

הוא מתוק.

אני אוהב אותו.

אפילו שאין לי כוח לכלום, כשאני חושב עליו כעת, אני מחייך.

 

זה מוזר שמצאתי לעצמי שיר שאני רוצה שינגנו בהלוויה שלי?

נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 11/7/2008 21:19   בקטגוריות אהבה שלא תגמר לעולם, אומללות, אופי אינו משתנה, אי שפיות, אני והוא, ביסקסואלים, בעיות אכילה., גאווה, גייז, דיכאון, הפרעות אכילה, הרהורים, ורק רציתי לחיות, מוות, מחשבות, נטיות התאבדותיות, אהבה ויחסים, ביקורת, סיפרותי, פסימי, צבא, שחרור קיטור  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



66,454
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDum Dum Philosophy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dum Dum Philosophy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)