לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


בין הבריחה, ובין ההסתרה, בין ההכחשה, ובין התמיהה, בין הפחדים, ובין השאיפה, ישנם חיים. החיים שלי.

Avatarכינוי:  Dum Dum Philosophy

בן: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

אותה קרן אור חייכנית, מצחקקת


אם הייתי יכול לחזור לרגע אחד ספציפי בהיסטוריה שלי,

אחד המועמדים היה רגע שקרה לי היום עם בויפרנד.

ישבנו במטבח עם עוגיות וקפה, הוא צחק. קרנות האור נבחרו בקפידה ונכנסו מבעד לתריסים,

העולם רעש מבחוץ אבל כל מה ששמעתי היה רק את צחוקו.

ראיתי רק את עיניו החייכניות ובזויות עיניי יכולתי להבחין בשיניו הצחורות קורנות בין שפתיו.

הוא צחק עלי.

מה שגרם לי להסמיק מעט.

הוא יודע שאני מורעל על צה"ל, הוא יודע שאני רוצה להיות קצין.

הוא יודע שאין לי מושג במה זה באמת כרוך ואני לא יודע מה זה באמת להיות בצה"ל.

לכן,

כששוב הזכרתי בפניו שאני רוצה להיות קצין הוא אמר שתי מילים והתפקע.

"חכה חכה", והמשיך.

"אתה עוד לא התגייסת, אבל חכה נראה מה יקרה."

 

כשהוא סיים, בהיתי בו, הוא בהה בי והתחלתי לתאר בפניו את עיצוב הסלון שיהיה לנו כשנגור יחד.

אמרתי לו שאני לא מוכן שהדירה שלנו תראה כמו דירת סטודנטים.

אז, איבדתי אותו.

מקסים ככל שיהיה, הוא הומו ממש גרוע.

 

יש לי בעיה אתו.

עוד שבועיים בערך יש לו יום הולדת.

היום, באשמת סנטה, הוא צפה שוב במתנה שהבאתי לו לחודש שלנו. יותר נכון בברכה שלה.

לעזאזל, היא ממש יפה.

הוא אוהב לקרוא אותה לפעמים.

בחנתי אותה טוב. היא מושקעת, גם מבחינת תוכן וגם מבחינה פיזית.

אז, הייתי כל כך גאה בעצמי, הרי בכל זאת, ייצרתי אחלה של יצירה.

עכשיו עברה לי הגאווה.

לעזאזל, איך אני אוכל להתעלות על זה?!     

אין לי שום רעיון!

והזמן אוזל!

יש לי רק את מחר ובערך זהו כי אני בצבא.

אוף!

להיות הומו קיטשי זה נוראי!

 


הכירו

http://www.youtube.com/watch?v=2SdmJtzvf0k

Elba  מאת E.S.Posthumus.

זה השיר שאני רוצה שיתנגן בהלוויה שלי.

 


יש לי דלקת גרון דלקת באוזן ואני מקורר.

וקיץ.

מרהיב לי.

 

למרות שחשבתי על זה היום.

זה מכין אותי יופי לצבא.

ג' ג' ג' ג'.

למרות שאני לא אבקש בחיים.

 


קבעתי עם ההומו מהכיתה שלי להיכנס יחד ללשכת הגיוס ולבקו"ם כדי להתחייל יחד.

אני פשוט צריך מישהו אמפתי שיתפוס אותי אחרי שיעשו לי את בדיקת הדי.אי.אן.

שאר הכיתה שלי פשוט טמבלית.

מלבד זאת, אני רוצה להיות אתו בטירונות, התרגלתי למייק אפ שיש עליו.

 


דאמ,

עוד לא קניתי גרביים.

נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 13/7/2008 23:47   בקטגוריות אהבה שלא תגמר לעולם, אושר, אני והוא, ביסקסואלים, גאווה, גייז, הומור, הרהורים, מחשבות, סרקזם, צחוקים, ציטוטים, אהבה ויחסים, אופטימי, ביקורת, סיפרותי, שחרור קיטור, צבא  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



66,454
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDum Dum Philosophy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dum Dum Philosophy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)