לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


בין הבריחה, ובין ההסתרה, בין ההכחשה, ובין התמיהה, בין הפחדים, ובין השאיפה, ישנם חיים. החיים שלי.

Avatarכינוי:  Dum Dum Philosophy

בן: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

להתראות חיים, שלום צה"ל


מצאתי לבסוף גרביים.

עכשיו, אני מוכן להתגייס.

אני רגוע כלפי מחר.

אני יודע שאני לא נופל כך סתם פתאום למערכת.

כלומר, אני כן, אבל היו לי הכנות מראש.

אני חושב שאם כבר עשיתי טעות בללכת לעתודה, הדבר היחידי שטוב בה היה הקד"צ שעברתי.

עכשיו, אני מגיע לבסיס שאני כבר מכיר.

 

אין לי התרגשות, הדבר היחידי שריגש אותי היום היה מציאת הגרביים.

אולי בכלל, אני לא מרגיש שאני נכנס למערכת, אולי אני אלחץ מתישהו כשאני אהיה שם.

לבטח זה יהיה כאשר אני אעמוד מול הזריקות ובדיקת הDNA.

 


 

הלכתי בבוקר לבקר את סבא וסבתא.

סבתא הכינה לנו ארוחת בוקר וישבנו לאכול. במהלך הארוחה סבא שאל אותי אם בבסיס מביאים לנו ככרות לחם פרוסות, או לא.

עניתי שפרוס. הוא אמר שבזמנו לא היו מביאים פרוס.

סבתא נתנה בו מבט בוחן וארוך.

"בזמנך לא היו הרבה דברים", קבעה נחרצות עם הרמת גבה ונתנה לי להיחנק מהביס שנח לו בפה שלי.

לאחר הארוחה, כשסבתא הביאה לי את הקפה שהייתי כל כך זקוק לו מאחר ואני כבר ימים לא ישן כדי להספיק לחיות את חיי,

התחלתי להשתעל.

סבתא החליטה שהיא מבטלת לי את הגיוס. חייכתי ואמרתי לה שאני מתגייס.

אני כבר מרגיש יותר טוב.

אני מניח שדלקת הגרון ודלקת האוזן עברו לי.

פשוט...

סבא וסבתא חיים תחת מתקפה מתמדת של מחלות, אבל הם מבוצרים במבצרי התרופות שלהם.

לשאר האנושות, כלומר אני, אין את המותרות האלו ולכן אנו נופלים בקרב.

 

הם החליטו שאני מפחד ממחר.

רק בגלל שאני לא אוהב את הרעיון של הדם והמחטים.

לכן, כמצופה מזוג פולני, כל מי שהם מכירים חושב שאני מפחד ממחר. נהדר.

 


כשסיימתי את הביקור אצלהם נפגשתי עם בויפרנד.

הלכנו לטיילת והתיישבנו תחת צל של עץ על גבעת דשא קטנה כשאנו משקיפים לים.

זה היה יכול להיות רומנטי, אם הייתי סובל את הים.

אני שמח שהוא בא היום. אני שמח שנפגשנו כי עכשיו זה יהיה זיכרון ממש טוב ממנו לימים הקרובים.

 

 


אתמול האלים ואני נפגשנו בת"א.

זה היה די... מזוויע. בזבוז יום טהור, אני מניח.

הרגשתי כאילו נכנסתי לגן ילדים עם בלונים, כאשר לכל שאר הילדים יש סיכות ומבט של רשע בעיניים.

אבל התחושה הזו עברה.

הפקתי לקחים והסקתי מסקנות.

אין יותר ציפיות.

 


בנוגע למקלחות,

"הקשב המפקדת!

אני הומו, אני רוצה להתקלח לבד,

תודה."

יעבוד, נכון?


 

ויהיה ואני משתחרר הסופש,

אני בטבעון.

יופטידו.

 

לכל מי שמתגייס מחר,

ישמרכם סנטה ואותי בפרט.

נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 15/7/2008 19:45   בקטגוריות אהבה שלא תגמר לעולם, אושר, אני והוא, ביסקסואלים, גאווה, גייז, הרהורים, יצאה מהארון, נאיביות, נטיות מיניות, סרקזם, שנינות שכזאת, אהבה ויחסים, אופטימי, מפגשי ישרא-בלוג, שחרור קיטור, צבא  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



66,453
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDum Dum Philosophy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dum Dum Philosophy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)