לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


בין הבריחה, ובין ההסתרה, בין ההכחשה, ובין התמיהה, בין הפחדים, ובין השאיפה, ישנם חיים. החיים שלי.

Avatarכינוי:  Dum Dum Philosophy

בן: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2008

לתפוס ראש, השנה


בבוקר נפגשתי עם נפרטירי ארס בויפרנד וחבר של בויפרנד.

למען האמת בבוקר לא נפגשתי עם אף אחד מהם. בבוקר ישבתי לי לבד בדד בראש מגדל ענק כשאני מחכה לאחד מן היישויות האלו.

כשאני מתוסכל מהעובדה שאני כבר יושב 20 ד' אחרי הזמן שקבענו, התחלתי להתקשר לאנשים.

נפרטירי הייתה הראשונה. היא פספסה את האוטובוס אז היא תגיע עוד שעה.

ארס היה קרוב, מה שהפליא אותי כי הייתי בטוח שהוא בכלל ישן.

בויפרנד ענה לי בקול מנומנם כשהוא אומר לי שרק בצבא הזמנים הם זמנים. באזרחות הזמן שקובעים זה רק הזמן שהשעון מצלצל.

כשארס הגיע, הלכנו לשירותים. כרגיל. נכנסנו וננעלנו, כשאנו סוקרים את עצמנו בשירותים. כשסיימנו, ארס העיף אותי ועסק בענייניו. כשיצאתי, ילד אחד ראה אותי. כשארס יצא מאותו התא הילד ברח לחפש את אבא שלו.

מסכן האבא, הוא יצטרך להסביר איך לא מגיעים ילדים לעולם.

כשיצאנו מהמסדרון הלך לפנינו הומו, שארטמיס ממש אוהבת. הסתכלתי על ארס, העברתי לו את מבט 'אני הופך לאני' וצעקתי "פייגלעעעע". באותה השנייה, אותו הומו סובב את ראשו לאחור.

אני וארס קברנו את הפרצוף שלנו אחד בשני, המסתור הכי טוב, במיוחד כאשר רק אנחנו היינו שם.

מה שכן, כשאותו הומו סובב את ראשו שערו המרהיב הסתובב באלגנטיות מלבבת, הייתי נותן לו 10.

לאחר שאוחדנו עם כולם, נסענו לסנטר.

כשעלינו על האוטובוס השתלטנו על הספסל האחורי עם עוד כיסא ליד. שישבה בו בחורה ענוגה.

ומסכנה. כל כך ריחמתי עליה.

כשירדנו מהאוטובוס התנצלתי בפניה וביקשתי סליחה על כך שהיא הייתה צריכה לסבול את הנסיעה עם חבורת הומואים (ונפרטירי oO) שדי מחצה אותה ודחפה אותה לחלון. היא בתגובה רק חייכה אלי ואמרה שזה בסדר.

כשנכנסו לדיזינגוף סנטר הייתה לי מטרה נורא ברורה. להרים לעצמי את התחת, הביטחון והאומץ, ופעם אחת ולתמיד לגשת לשמיה פולנסקי וגם להגיד לו שלום. אנחנו מדברים, ראיתי אותו מספר פעמים אבל מעולם לא היה לי את האומץ לגשת אליו. ואפילו אם בהתחלה חשבתי שאני אעשה זאת, אחרי שראיתי אותו קפאתי.

לקחתי אתי את כולם.

שגיאה חמורה.

עשינו יותר מדי בלגאן. ושוב קפאתי כשראיתי אותו, וניסיתי לכנס את כולם לפני שהוא ישים אלי לב כדי לברוח החוצה, אך ניסיון זה כשל והוא ראה אותי. מה שהלחיץ אותי עוד יותר ולכן ברחתי.

בפעם השנייה זה שוב קרה, והוא שוב אמר לי שלום ושאל לשלומי, ושוב קפאתי ונכנסתי לפאניקה של בריחה.

בפעם השלישית לקחתי את ארס והחלפתי מספר מילים עם שמיה, עד ששוב ברחתי החוצה עם ארס.

כשראיתי שארס במצב שלי הבנתי שזה לא היה הרעיון הכי טוב בעולם לקחת אותו אתי, בתור תגבורת.

ארס: "הוא כזה יפה"

אני: "אני יודע"

ארס: "הוא כל כך לא הליגה שלנו"

אני: "אני יודע"

וברחנו.

אוף.

אנחנו כאלה הומואים.

ארס לא הסכים אתי על כך שהוא נדלק על שמיה. מזל שלא הייתי זקוק לאישור שלו.

ואפילו לא הייתי לשחק יותר מדי מאחורי הקלעים. שמיה נדלק גם עליו.

זה הלך בערך כך:

שמיה: "אז הבחור שהיית אתו, הוא החבר שלך?"

אני: "לא, החבר שלי היה בחוץ."

שמיה: "כי פשוט באתי להחמיא לך שיש לך חבר חתיך. אבל הוא לא החבר שלך. אז אפשר את המספר שלו?"

 

בדרך חזרה נפרטירי גררה את ארס ואותי למגה ספורט. נכנסנו פנימה כשאנו מחזיקים ידיים לנוכח הזוועה. המקום הזה היה מסריח, צפוף, קטן, גדוש מוצרי ספורט והכי נורא- אף הומו ברדיוס של קילומטר. וזה ת"א, לעזאזל.

אני: "למה לעזאזל לא נשארנו בTNT? שם הבנים מתפשטים"

והמוכר שמע אותי. וצחק. ויצאתי.

נו באמת, מה יש לאנשים לחפש במקומות כאלה?

 


ערב חג, המשפחה באה אלינו. אני ישן לי בנחת כשאחותי באה ומעירה אותי. "אמא צריכה אותך." המשכתי לישון, הרי אני לא אעלה למשפט אם אני לא אקום.

המשכתי לרבוץ במיטה כעוד רבע שעה, שבסופה הייתי הכי מאושר שבעולם כי הייתי בטוח שאמא שכחה אותי. אבל לא, היא שוב קראה לי.

קמתי ונסעתי להביא את סבא.

לא הסכמתי להשאיר אותו לבד בבית בערב החג כשסבתא בבית חולים. הוא מצידו החליט להיות בבית הכנסת כל החג. אני לא רב אתו, אם הוא חושב שזה מתאים וזה הופך אותו למאושר, שיבושם לו.

בארוחה ישבתי ליד סבא מצד אחד, כשאני דואג שהוא יאכל ומהצד השני ישבו שתי בנות דודה שלי. אחת אחרי צבא והשניה בת 16.

בעודי מספר חוויות לבת דודתי הגדולה על הצבא, כי כמובן זה כל מה שצעיר פעור עושה כשיש ארוחות משפחתיות, הכנסתי את בת דודתי הקטנה לטראומות. אבל ממש. היא נכנסה לפאניקה. אז הפסקתי לדבר על הצבא.

אז גיליתי שמלבדו, אין לי באמת על מה לדבר. אז שתקתי.

זה היה מוזר. אבל ממש.

אני אף פעם לא סותם את הפה.

מה שמזכיר לי,

אני יכול להכניס אגרוף לפה!

אני לא יודע מתי רכשתי את היכולת הזו, אבל פעם, לפני שבויפרנד היה חבר שלי לא יכולתי.

כנראה זה בגלל שאני מכניס דברים גדולים לפה.

 

בסוף הארוחה ישבתי עם  דודה שלי כשאני מנסה להסביר לה איך לשלוח אסמס לקבוצת אנשים בפעולה אחת. בתור פרופסור חכמה היא שלחה בטעות אסמס לאחד מעוזרי המחקר שלה.

לא נורא.

הרי,

למה שיראה לו חשוד לקבל אסמס ב11 וחצי בלילה מהבוסית הגרושה והצעירה יחסית שלו?

לא הפסקתי לרדת עליה, היא לא הפסיקה להגיד לי "דאם דאם, תפסיק! זה היה בטעות, אני מחר אשלח לו מייל ואתקן את הכל."

זה עשה לי את החג.

 

 


אני מאוהב באדם הכי רחוק ממני.

 


חג שמח ושנה טובה,

שסנטה ישמרכם מפני עוגות דבש מגעילות.

 

נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 30/9/2008 01:17   בקטגוריות אהבה שלא תגמר לעולם, אומללות, אופי אינו משתנה, אושר, אי שפיות, אני והוא, אתאיזם, ביסקסואלים, גאווה, גייז, דיכאון, הומור, הרהורים, להיות אני, מחשבות עמוקות, מחשבות, משפחה, נאיביות, עצבות, סרקזם, צחוקים, ציטוטים, ציניות, רגשות, שנינות שכזאת, אהבה ויחסים, אופטימי, אקטואליה, מפגשי ישרא-בלוג, סיפרותי, שחרור קיטור, פסימי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



66,452
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDum Dum Philosophy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dum Dum Philosophy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)