לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


בין הבריחה, ובין ההסתרה, בין ההכחשה, ובין התמיהה, בין הפחדים, ובין השאיפה, ישנם חיים. החיים שלי.

Avatarכינוי:  Dum Dum Philosophy

בן: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2013    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: -. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

העולם לא עוצר מלכת


ואיכשהו אני לא מוצא זמן.

אבל כעת, הוא לא מועבר בסבל.

אני שמח.

אני מרוצה מהתפקיד שלי. אני אוהב אותו.

כך שבצבא, רוב זמני, אני מאושר.

 

וכשאני לא בצבא?

אני לא מוצא מרווח נשימה מרוב תעסוקה.

 

אתנחתא מהרוע.

לא רע לי.

שום דבר לא מעיק עלי כרגע.

שלווה.

נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 5/9/2009 23:58   בקטגוריות אהבה שלא תגמר לעולם, אופי אינו משתנה, אושר, אני והוא, ביסקסואלים, גאווה, גייז, דייטים, חלום אופורי, להיות אני, מחשבות, נטיות מיניות, קצונה, רגשות, שנינות שכזאת, אהבה ויחסים, אופטימי, אקטואליה, מפגשי ישרא-בלוג, צבא, שחרור קיטור, עבודה, סיפרותי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מי אני?



אני יושב כשהדבר היחידי שמאיר את החדר זה האור מצג המחשב. אני אוהב את האפלוליות הזו.
או לפחות אהבתי.
אני זוכר שפעם אהבתי, וכעת, כשאני כבר לא ידוע מה אני, אני חושב שאני מנסה לחזור לעבר ולהתחיל לבנות לעצמי מחדש את עצמי.

בתחילת קורס הקצינים בבה"ד 1 אמרו לנו שאנחנו נצא עם כל מיני שאלות מסדנאות כאלו ואחרות ובסופו של דבר נפתח לעצמנו זהות קצינית.
שלי כבר הייתה ידועה לי מראש, לא הייתי זקוק לסדנאות הללו.
עכשיו כשאני מסתכל על עצמי במראה אני לא יודע מה נשאר מעבר לזהות הקצינית שלי. אני לא יודע מה קרה או איך התגלגלו הנסיבות לכך,
אבל אני מרגיש חלול. אני בוהה במראה ורואה אותי במדים, עם סיכת מ"מ ודרגות. כשאני מסתכל לעיני אני רואה ריקנות. אני לא מרגיש משהו מעבר.
מה שפעם היה הדבר הכי בולט בי, המעבר, העומק. הפכתי למעין כלי של המערכת, כשאני מתכוון לכלי. אני לא מרגיש את הנשמה שלי.
אני לא יודע לאן היא הלכה או מתי אבל זה המצב כרגע.
אני בוחן את העולם דרך העיניים שלי, אבל עם מבט לא צלול, מבולבל, שלא מתערב. כאילו העולם הזה לא שייך לי, בעצם, אני לא שייך אליו.
לא לאזרחות. לצבא כן. בצבא אני יודע איפה אני נמצא. אני יודע בדיוק מה המיקום שלי מה הסמכות שלי, מה מצפים ממני ולאן אני הולך.
אבל לא בחלונות הזמן הקצרים האלו כשאני לא על מדים.
 
אני מניח שבגלל זה קשה לי אתו.
אין לי תוכנית עבודה כשאני לא בצבא. ואני איש של תוכניות. אני חייב להכין הכל מראש.
כשאני אתו אני לא חושב הרבה, לא חושב יותר מדי, רק מנסה למצוא זמן להיות אתו כשכל הזמן הדברים משתנים.
זה לא הכי קל, במיוחד שאותו יצור מרהיב שאני הכי אוהב והוא הדבר המקסים ביותר עלי אדמות, לא קובע מראש דברים. כן, הוא מאותם האנשים שבטבע שלהם זה לא לדעת מה הם עושים אח"כ.
שקשה להם לתכנן מראש, לפרק זמן ארוך מדי.
 
אני לא יודע מה קורה אתו. לא באמת. כי זה הוא. מסובך כזה. האדם שהכי קשה לי לקרוא והאתגר הכי גדול שלי. אתגר שאני לא מפחד להגיד שעוד לא הצלחתי לפתור.
שנה וחצי. עוד שבוע.
ולא הצלחתי. ואי אפשר להגיד שאני אדם שלא מצליח לקרוא אנשים.
אבל זה לא משנה. העיקר שאני אוהב אותו. והוא אותי. וזה ממש לא ברור מאליו.
אז אני אשקיע. ואני אביא לו דברים שאני אכין. גם אם זה עם לבבות וכתובות של לאב. גם אם זה דברים שהוא צחק עליהם ואמר שהוא יזרוק לפח.
כי זה לא באמת משנה. כי אני אוהב אותו.
 
אני אוהב אותו. אני אוהב להשקיע בו. אני אוהב סושי. אני אוהב מוזיקה.
מה עוד אני אוהב?
מה עוד הכיל אותי?
חברים. כן. החברים האהובים שלי, האלים. אבל... גם הם כבר שכחו אותי. כי אני בצבא. כי אין לי יציאות משהו. כי אין לי זמן לראות אותם.
אני מתגעגע אליהם.
אני מתגעגע לעצמי.

נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 2/5/2009 02:06   בקטגוריות אהבה שלא תגמר לעולם, אומללות, אופי אינו משתנה, אני והוא, בולמיה, ביסקסואלים, גאווה, גייז, דיכאון, הרהורים, ורק רציתי לחיות, חלום אופורי, זעם ותוכחה, להיות אני, מחשבות, מחשבות עמוקות, נאיביות, נטיות מיניות, עצבות, פחד וחרדות, פילוספיה, פילוסופי, ציניות, קצונה, רגשות, אהבה ויחסים, אופטימי, ביקורת, מפגשי ישרא-בלוג, סיפרותי, פסימי, שחרור קיטור, צבא  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הדרך לאיבוד


03:21

אני לא נוהג לעשות זאת.

למען האמת, מעולם לא עשיתי זאת.

מעולם לא כתבתי פוסט כשאני מודע שאני אפרסם אותו רק בעוד יממה לערך. תמיד זה היה באותו הרגע, בלהט ההרגשה, עם התחושה.

רוב הפעמים שדעתי הייתה בהירה וצלולה, כמו עכשיו, העדפתי שלא לכתוב אף על פי זאת. אמרתי לעצמי שאני אכתוב לאחר מכן אבל כאותן מספר הפעמים שזה קרה, כך גם הגעתי למצב שבו אני לא יודע מה לכתוב ברגע של התחלת הכתיבה. לכתוב על מה שחשבתי, מחשבות, עמוקות או רדודות ככל שיהיו, או לכתוב על חיי כפי שסיגלתי לעצמי. לדבר על מה שעובר עלי, לרוב על הדברים המצחיקים.

בין אם המחשבות נצחו לבין ההומור, מעולם זה לא היה מראש.

 

כעת, אני מאמין שאסור לי לא לכתוב.

לפני מס' שעות לא רב ישבתי מול צג המחשב, לפני שהחלטתי מה ללבוש ליציאה של היום ולאן ללכת. ישבתי כשאני לא יודע מה לעשות, כשאני פשוט בוהה בצג. תהיתי לעצמי למה המחשב שלי לא נותן לי לראות שמגיבים לי לבלוג ובפלאפון אני כן יכול, אך לא התעמקתי בזה. בהיתי כשאני באותה הרגשה מוזרה שאני לא יודע מה המקור שלה.

מסיבה לא ברורה הרמתי משולחן המחשב שלי מרקר וגם ערמת מדבקות, מלבנים כמו אלו שכותבים עליהם את השם במפגש זה או אחר. לא ידעתי מה אני עושה אבל נתתי לתת מודע שלי, או לכוח שהניע אותי, לפעול. לא עצרתי את עצמי. בנחישות ובתזמון מושלם, כאילו הדבר נקבע והיה ידוע מראש, כתבתי מילה.

באנגלית. פשוט, אפילו מאוד.

בשנייה הכול התברר שלי.

זהו זה.

זאת ההרגשה הזו. מזה הכול נובע.

Lost

כל כך פשוט שמעולם לא חשבתי על זה.

 

תמיד, לכל אורח חיי, הייתה לי נקודה אחת שקרקעה אותי ונתנה לי תחושה טובה.

בין אם זה היה הזמן אצל סבא וסבתא, לבין ההדרכה והפעילות בחוגי סיירות ובין התקופה שקיימתי במחזוריות קבועה את מפגשי עם האלים.

כעת, אין לי דבר כזה. ולא שמתי לב.

מעל פני השטח החיים שלי טובים יותר. אני לא רב עם ההורים שלי כמעט, יש לי חבר מעל שנה, אני במסלול קצונה.

אבל מתחת לפני הדברים חסרה לי הנקודה הזאת, היציבה התמידית.

כי את בויפרנד, אני לא רואה כמו שהייתי רוצה לראות וזה לא קבוע כמו שהיינו רוצים שזה יהיה, למרות שזה נראה כך לפעמים.

אין לי כבר כמעט זמן ללכת לבקר את סבא וסבתא, בדיעבד, כשאני מפרסם כעת את הפוסט אני אחרי שיחה עם סבא. הוא התקשר אלי לשאול אם אני ברוגז אתם כי כבר שלושה שבועות לא הייתי אצלהם.

הזמן תמיד נראה לי לחוץ כל כך. אני תמיד חוזר לצבא בתחושה שלא הספקתי כלום בסוף שבוע זה.

אני כבר לא רואה את האלים כמו שהייתי רואה. זה חסר לי כי הם הפכו למעין אבן יציבה בחיים שלי, אנשים שמילאו אותם, מילאו תפקיד חשוב בשמחה שלי.

ובנוגע לצבא, אני לא רוצה להתחיל בכלל לדבר.

כי עד כמה שמסלול הקצונה שלי מקסים, זה מתסכל באותה מידה.

כי אני לא יכול להרגיש חייל. אני לא יכול להרגיש את הנוחות, אני לא יכול להתמקם. אני זמני. אני סיפוח.

אני אתחיל באמת לשרת, אני אתחיל באמת להרגיש חייל, אני באמת אוכל לנח, רק אחרי שאהיה קצין. וזה קורס של 7-8 חודשים. ויש לי עוד חודש וחצי להגיע אליו. וכבר עברו ארבעה בערך.

ואני סובל שם כמו שמעולם לא סבלתי. ואני עובר שם התעללות כמו שמעולם לא עברתי.

מעולם לא הרגשתי כל כך מנוקר ולא שייך. ובטח שזה לא היה בגלל "דבר טוב".

ומתייחסים אלי כך כי אני לא לרמה שלהם, של החיילים עצמם. כי אנחנו לא באותו מישור. הם באים ממקום אחד ואני מאחר. אני מייצג בעיניהם את הבלתי מושג, כי כמעט ובלתי אפשרי לצאת משם לקצונה כי שמים לך רגליים.

אין לי מקום שם.

אין לי מקום בשום מקום כי אין לי זמן להיות במקום שהוא לא הצבא ולהצליח להשתקע בו.

 

אני אבוד.

נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 29/11/2008 20:48   בקטגוריות אהבה שלא תגמר לעולם, אומללות, אופי אינו משתנה, אני והוא, אתאיזם, ביסקסואלים, גאווה, גייז, גזענות, דייטים, דיכאון, דעות קדומות, הרהורים, ורק רציתי לחיות, זעם ותוכחה, חלום אופורי, להיות אני, מוות, מחשבות עמוקות, מחשבות, נאיביות, נטיות התאבדותיות, נטיות מיניות, עצבות, פחד וחרדות, פילוסופי, פילוספיה, ציניות, רגשות, קצונה, רוע, אהבה ויחסים, אקטואליה, ביקורת, בית ספר, מפגשי ישרא-בלוג, סיפרותי, פסימי, שחרור קיטור, צבא  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
66,451
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDum Dum Philosophy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dum Dum Philosophy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)