לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


בין הבריחה, ובין ההסתרה, בין ההכחשה, ובין התמיהה, בין הפחדים, ובין השאיפה, ישנם חיים. החיים שלי.

Avatarכינוי:  Dum Dum Philosophy

בן: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2013    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: lovely. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

כלוא בברזלים


חודשיים ושבועיים לא כתבתי פה.

לא שלא היה על מה לכתוב, להפך, היה יותר מידי.

יותר מידי תנודות ורעידות, מחשבות ושגעונות, ודבר אבסולוטי אחד.

חוסר זמן.

אז במקום לכתוב, 

לצאת. לשתות. להשתולל, לבזבז, להיעלם, לא להספיק דבר.

חסכים שולטים בחיי.

פחדים. עצבות. דכאונות, אבדון.

חסר אמונה, חסר כיוון בחיים.

 

אני אבוד.

עם בעיות בריאות שלא מזיזות לאדם, כי זה לא משבית.

לעולם לא יעצרו על מנת לחשב. דבר ועוד דבר ועוד דבר עם ההיסטוריה של המשפחה שלי הופך לפיל.

 

אבל מתברר שבעיות לב לא משנות הרבה לצבא.

שגיתי. טעיתי.

הייתי צריך לעצור לפני לחשבון נפש, לרדת לעומקם של דברים.

לכתוב פה כי כאן אני מנתח הכי טוב שאפשר.

אבל אין לזה פנאי.

 

ישבתי מול צג המחשב ולא יכולתי יותר. הוצאתי את הפלאפון ונכנסתי.

למרות חוסר הנוחות, אשפוך את שאריות תוכני. כי ריקני אני וחלול.

 

אני הולך בחשכה לכיוון שאני לא רוצה, לא יודע למה ובייחוד לאן?

כי זה בטוח לא מוביל לאן שאני רוצה.

אבוד ללא יכולת יציאה מהמבוך הנקרא "צה"ל".

מה עשיתי...

נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 15/12/2012 21:26   בקטגוריות אומללות, אונס, אופי אינו משתנה, Loveless, lovely  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אורגזמה מדהימה


כמו לצפות בהיווצרות קשת בענן, כשאתם קצת מרחפים מעל האדמה. עם חיוך שנוצר בלי ששמתם לב לכך והרגשת טוהר מושלמת, ערטילאית כזו שאין שום מילה היכולה לתאר תחושה זו,

ויחד עם זאת הדבר הכי קרוב לכך זו 'אהבה'.

כך אני הייתי אתו.

ואם הייתי קצת תשוש, ואם הייתי קצת מלוכלך, ואם הייתי קצת מתוסכל ועצוב,

אין זה שינה.

כי כשראיתי אותו, הכול נעלם.

באותה השנייה המח שלי ניסה למנות את אותם הימים, השעות, הדקות, השניות, ואלפיות השנייה שלא היינו יחד,

אך מנייה זו נמחצה ע"י מחשבה אחת גדולה וחזקה:

"הו סנטה,

כמה התגעגעתי אליו."

אם הייתי יכול, הייתי מקיף את כולו בחיבוק גדול וחם, אך הוא, גדול ממני ולכן כיסיתי רק חלק קטן ממנו. אותו חלק אבל, הרגיש את כל מלוא החום והאהבה הנתונים בלבי.

נשענתי עליו וידעתי שאני אוכל אפילו לרקד עליו, וזה לא יזיז לו. אם כבר, הוא רק יצחקק קצת.

הרגשתי את קשיחותו, והסמקתי קצת. גם את זה לא הרגשתי זמן רב.

לחצתי על כל המקומות הנכונים, אפילו, אם יורשה לי להיות בוטה,

תפסתי אותו בידית. חזק ויציב. שיחקתי. מחליק את האגודל לאורכה ובודק את כל הנקודות הרגישות, האלו שמקפיצות, האלו שגורמות לפיצוצים.

רק כדי לוודא שזה עובד. באמת.

וזה עבד. ממש טוב, ללא מאמץ גדול מדי מצדי.

אם הייתה לי שמעה על חושית, אולי הייתי שומע אז את הזרימה בצנרת, איך הכול נדחק לאותו עצם מתרומם. בהתחלה לאט אך ככל שאני נחוש יותר, ככל שאני מזיז מהר יותר את ידי, משנה את הזווית, לוחץ באינטנסיביות, הוא התרומם מהר יותר, מעלה יותר, יציב יותר.

וכלל שהוא התרומם מזרימת נוזלים, כך ליבי פעם חזק יותר ומהר יותר, כמעט כאילו והוא המשאבה אשר גורמת להצדעת הכלי.

כשהוא הגיע לזווית המקסימאלית, נטשתי את משחקי ופשוט בהיתי, מלא גאווה.

לקחתי את חומר הסיכה, החומר שכולם משבחים. נזהרתי שלא להתלכלך, כי מי באמת אוהב לחוש שומניות במקום הלא נכון?

לא אני בכל אופן. מרחתי כמו שצריך, איפה שצריך, לפי ההוראות שגדולים ממני וחכמים ממני החליטו והנחילו לי הלאה, לדור הבא.

התחלתי להרגיש את החום, כשאני יוצא ונכנס בפתח הצר על מנת לראות ולוודא שהכול פועל כמו שצריך ואין שום תקלות מביכות, שלא יהיו בעיות.

הרגשתי טיפה גולשת ממצחי לאורך הצד הימיני של פני. חייכתי.

שום דבר לא נפגע בגלל שאני לא הייתי בסביבה. הכול תיקתק כמו שצריך, חלק.

כשגמרתי, יצאתי מהחור הצר כשאני קצת מתנשף, קצת לח מהזיעה, אבל מסופק. זה היה טוב.

נעמדתי כמצביא אשר לפניו נפרש כל שדה הקרב, והוא רואה את ניצחונו מגיע.

עצמתי את עיני, הרחבתי את חיוכי והתכוננתי נפשית ופיזית למלא את מלוא ראותי לנשימה אחרונה ומלאה, של סיפוק והרגשה טובה, כזו שמבשרת את סיום האורגזמה.

 

אך בדיוק באותו הרגע חלף על פני טנק, שהעלה מאחוריו זנבות של אבק פיח ועשן, שנכנסו ישר לתוכי.

 

לעזאזל,

זו הרגשה כל כך טובה לבחון טנק בפעם הראשונה בשטח, לבד.

 

אמרתי כבר שגדודים זה הומואירוטיקה נטו?

 

נ.ב

בויפרנד, אני אוהב אותך ושום טנק שבעולם לא יחליף אותך.

כי התותח שלך גדול יותר :P

נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 22/8/2008 18:03   בקטגוריות אהבה שלא תגמר לעולם, אופי אינו משתנה, אושר, אני והוא, ביסקסואלים, גאווה, גייז, הומור, הרהורים, ורק רציתי לחיות, חלום אופורי, נטיות מיניות, סקס, סרקזם, פיתויים, צחוקים, רגשות, אהבה ויחסים, אופטימי, אינטרנט, סיפרותי, צבא, שחרור קיטור, אירוטיקה וסקס, אירוטיקה הומוריסטית, lovely  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שלוש מילים


הוא אומר.

ואני לא קולט ואני לא מבין ואני לא מפנים ואני חוזר.

שלוש מילים, והוא מתכוון.

ואני לא קולט ואני לא מבין ואני לא מפנים ואני חוזר.

שלוש מילים, והוא טוען שלעולם אני לא אבין עד כמה.

אני קולט, אני מפנים, אני בפאניקה.

מתחרפן, מתבלבל, רוצה לברוח.

 

ומה אם אני לא מרגיש כך גם?

אני לא רוצה לפגוע בו.

אני מסתגר, אני אוטם, אני סותם.

מנסה שלא להגיד את אותן שלוש המילים, רק על מנת לא לצאת שקרן, לא להוליך שולל.

אני עונה בהתחכמות, מרגיש חכם. ורע, כל כך רע.

והוא לא יודע. הוא יודע שאני סובל, אבל לא ממה.

עד אתמול.

אתמול דברנו, כמו בכל יום. הוא מתקשר לברר מה קורה אתי, ואני מעלים את עצמי.

בטעות פלטתי, כי הייתי צריך, אבל לא התכוונתי.

כשנייה לאחר מכן הבנתי מה אמרתי והיה לי זיק של צער עד אשר הוא נמחץ ע"י כוחות אדירים כלאחר שנייה נוספת.

אני הרגשתי טוב. אני הרגשתי מעולה.

והכל רק בגלל שאמרתי לו את זה, אף על פי שזה היה בטעות.

 

מעכשיו זה לא יהיה בטעות.

 

נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 29/12/2007 19:51   בקטגוריות lovely, אושר, אי שפיות, אני והוא, ביסקסואלים, גייז, הרהורים, חלום אופורי, להיות אני, אהבה ויחסים, אופטימי, סיפרותי, שחרור קיטור  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
66,449
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDum Dum Philosophy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dum Dum Philosophy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)