לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


בין הבריחה, ובין ההסתרה, בין ההכחשה, ובין התמיהה, בין הפחדים, ובין השאיפה, ישנם חיים. החיים שלי.

Avatarכינוי:  Dum Dum Philosophy

בן: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2009

ניצוץ זיכרון


לא דיברנו בערב שלפני.

הרגשתי מוזר.

אני מרגיש מוזר.

פתאום זה שונה, זה אחרת.

זה לא אני, זה הוא.

הוא זה שלא זמין עכשיו 24 שעות, אני זה שמחכה לשיחות הקצרות והמתומצתות שלו.

האלו שבאות שנייה לפני השינה, כי חייבים להתקשר כדי להגיד שהכול בסדר.

השיחות הללו שרק כשאהובך עונה ואתה נושם עמוקות אני מבחין לפתע עד כמה אתה עייף ושכל רצונך זה לישון.

במבוכה מתנצל ומבקש ללכת לישון.

 

בשישי, כשגשם זלעפות נוחת על ראשי, ברקים מסנוורים את עיני ורעמים מחרישים את אוזניי,

יצאתי אליו.

לראות אותו.

אחרי כל כך הרבה זמן.

 

ככל שהתקרבתי אליו חשתי חום מתלהט בי.

כשהתקרבתי לתחנת הרכבת ראיתי בבואה מרוחקת של חייל תמיר שבדיוק התחיל להיאבק עם כרטיסו במעבר.

ניסיתי לראות מעבר לאותו החייל.

הרי, איך אפשר ולפספס את מאהבי? הוא תמיד מתבלט בשטח.

ובכל זאת, אותו חייל חסם את שדה הראייה שלי ולא אפשר לי לראותו מה הולך מאחוריו. לא ראיתי מישהו גבוה אשר מסתרך אחריו וחשתי מוזר כי הרי הוא אמור להיות שם.

עם התקרבותי לכניסה לרכבת חשתי צורך בלתי מוסבר לשים לב לאותו חייל.

הוא היה רם, חתיך, ומעט מסורבל. הוא הסתבך עם שני תיקי ענק שהרימם על מנת לעבור.

חייל חדש לבטח, המדים שלו נצנצו. ויחד עם זאת הם ישבו עליו כל כך טוב.

 

נעצרתי באחת.

סקרתי אותו שוב.

מנעליו החדשות המנצנצות, במעלה רגליו האיתנות והארוכות ועד לכתפיו הרחבות.

פרצוף נושא חיוך. עיניים עם ברק.

והאף שאני כל כך אוהב.

הרגשתי את הלמות לבי בקצות אצבעותיי.

הרגשתי כאילו חזרתי שנתיים אחורה, לאותה נקודת הזמן שראיתי אותו וחשתי משהו שונה. לאותה נקודה בזמן שבה החלטתי שהוא חייב להיות שלי, ושאין מצב שאני עוזב אותו בסיום היום כשהוא לא שלי.

 

כ-9 ימים לפני שיש לנו שנתיים חשתי שוב איך שחשתי לראשונה.

איך שמרגישים את הלמות הלב בכל האזורי הפריפריה בגוף, מתדפק בראשי,

כשנשמתי עצורה ולבי נדם מיופי.

נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 31/10/2009 16:34   בקטגוריות אהבה שלא תגמר לעולם, אושר, אני והוא, גאווה, גייז, ביסקסואלים, אהבה ויחסים, אופטימי, סיפרותי, צבא, שחרור קיטור  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



טיק טאק


החודש הזה לא טוב בשבילי.

הוא מלא בתקלות.

הוא מלא בנת"בים (נקודות תורפה ביטחוניות) בכל תחום בחיי.

 

"מה שיכול להשתבש, ישתבש".

זה המוטו כנראה.

לא ראיתי את בוייפרנד כמעט חודש ואת השבת הזו הוא סוגר. אני לא אראה אותו חודש.

וזה היה יכול להיות נסבל אך לא כאשר לא ראיתי אותו לפני הגיוס שלו בגלל שהאצילו את סמכויותיי בנוגע לתרגיל מסוים.

התרגיל חיסל לי סופ"ש. הסופ"ש הכי צפוף, עמוס וחיוני שהיה לי בחצי השנה האחרונה,

ולא נכחתי באף אירוע בו. הפסדתי כל כך הרבה. פעם ראשונה שהשפלתי את ראשי בגלל התפקיד שלי.

 

נקודת האור היחידה שלי החודש, היא העובדה המרתקת שבכלל השתתפותי בתרגיל פגשתי את הרה.

בחירת האלים עם העיניים המהפנטות אשר אפילו כאשר היא כעוסה וזועמת היא גורמת לסובבים אותה לחייך.

 

נהרס לי הפלאפון, התחדשתי בחדש.

נהרס לי המירס, תיקנו לי אותו.

 

אני מאבד את הזמן.

הכול רץ. הכול המוס. תמיד יש לי דברים לעשות.

תמיד אני רוצה לכתוב אבל לא מוצא את הזמן. תמיד יש לי מה לכתוב.

זמן זמן זמן.

אני צריך למצוא כזה.

במיוחד בשביל לנשום.

נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 23/10/2009 12:34   בקטגוריות אהבה שלא תגמר לעולם, אני והוא, ביסקסואלים, גייז, דיכאון, ורק רציתי לחיות, מחשבות, נאיביות, סיוטים, עצבות, קצונה, רגשות, אהבה ויחסים, אקטואליה, ביקורת, פסימי, צבא, שחרור קיטור  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לוגיקת רגשות


טובע בעצמי.

יותר מדי רגשות?

סכרים שנפרצו ומציפים אותי.

מעין מלחמת אזרחים קטנה כזו,

של הלב כנגד הלב.

או שזה המח נגד הלב?

אשליות הנראות כרגשות?

רגשות שהייתי מעדיף לא להרגיש אלא רק לדמיין אותן במוחי?

 

אני במרכז משחק מוחות קטלני עם עצמי.

מעין ניסוי חשיבה,

ניסיון לשבור את הרגשות שמתחפשות למחשבות רציונאליות.

או שזה להפך?

 

עוד כמה מטרים מתחת לפני הים.

בסופו של דבר הלחץ יגרום לקריסת גופי.

 

 

 

 

נזכרתי הרגע בזמן שקראתי את "סופו של מיסטר Y".

עמ' 135 רווי ברצפי ספרות 0 ו-1. בסיס בינארי.

אני זוכר שכשצפיתי בעמ' זה הבנתי שקרוב לוודאי שרוב הקוראים צופים בו לשנייה וממשיכים בקריאת הספר.

אני לעומת זאת בחנתי את הטורים ווידאתי שאכן הספרות נמצאות במקום הנכון.

וכן,

זה היה נכון.

הרגשתי טוב.

אני חובב לוגיקה מושבע.

 

נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 4/10/2009 09:52   בקטגוריות אהבה שלא תגמר לעולם, אומללות, אופי אינו משתנה, אי שפיות, אושר, אני והוא, אנורקסיה, אתאיזם, בולמיה, ביסקסואלים, בעיות אכילה., גאווה, גייז, דיכאון, הרהורים, ורק רציתי לחיות, זעם ותוכחה, חלום אופורי, טיולים, טיפשות האדם, נאיביות, עצבות, פילוסופי, רגשות, אהבה ויחסים, ביקורת, סיפרותי, פסימי, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





66,449
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDum Dum Philosophy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dum Dum Philosophy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)