לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


בין הבריחה, ובין ההסתרה, בין ההכחשה, ובין התמיהה, בין הפחדים, ובין השאיפה, ישנם חיים. החיים שלי.

Avatarכינוי:  Dum Dum Philosophy

בן: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2011

כשמסוק נוחת עליך


"אתה יודע מה זה מתלה- מטען?

זה כמו מטען שקשור לסמי-מנוף רק עם רעשי 'ווש ווש ווש' מעל".

 

כך נגד שלי מתאר זאת.

האמת, זה קרוב למציאות. בערך.

 

בזמן שאסור להגיד, במיקום חסוי, במדינה שאין לנקוב בשמה, בתרגיל שכלל לא התקיים, לא מתקיים ולעולם לא יתקיים אלא אם כן זה מפורסם ע"י גורמים זרים;

קצין אגף מבצעים חטיבתי, קצינת הספקה חטיבתית, סגן מפקד חטיבה ואנוכי מרביצים על הרנגלר של המח"ט.

"אז נגיע?", שאלתי בספק כשאני צופה בשעון.

"כמובן", עונה הסמח"ט ואני מרגיש איך גופי נצמד יתר על המידה למושב.

"המפקד, אתה יודע... אתה לא טייס. איך צורך להגיע למהירות מאך שלוש."

ככל הנראה היה קצר בתקשורת מאחר ומסיבה לא ברורה לא האטנו.

 

כשפרקנו מהכלי (יצאנו מהג'יפ) התחלקנו לצוותים:

צוות 1 (הסמח"ט וק.אג"ם) חברו לכח הסמנים במקום המיועד.

צוות 2 (קה"ס ואנוכי) נותרנו בגפנו והסתובבנו כתיירים בארץ זרה אשר נשלטת ע"י שבטים הגרים בפחונים, מגדלים גמלים, רועי צאן וע"פ פרסומים זרים משתכרים מגניבה. ולא, זו לא לוב.

 

מתוך חוויות צוות 2:

קה"ס: "יואו דאם דאם- מסוק!"

דאם דאם: "מגניב! אבל נכון זה נראה כאילו הוא עומד לנחות עלינו?"

קה"ס: "נכון, מגניב!"

.....

דאם דאם: "אממ... קרן... נראה לי שהוא באמת מגיע לנחות פה..."

קה"ס: "אין מצב, הוא רואה אותנו!"

דאם דאם: "נראה לך שנפנוף הידיים והצעקות של הסמנים, קצין האג"ם והסמח"ט מוכוונים אלינו?"

דאם דאם וקה"ס צופים בהם, צופים במסוק המתקרב, סופחים כמויות אבק שהיו הורגות כל סבתא פולניה,

"אהההההעאעאעאעאעעעעעעעעעעעעע"

בדר"כ אני לא רץ כי זה מעצבן אותי,

אבל שקלתי את האופציות והגעתי למסקנה שלהיות מרוח מתחת למסוק יכול להיות מעצבן אף יותר.

 

כששבנו לאחד הבסיסים הדרומיים שלנו נזקקתי למקלחת חמה ולכן הלכתי לברר היכן המגורים שלי.

כשהוסבר לי והגעתי לשם גיליתי שקיימים שם שלטים המורים כי "הכניסה לחיילים אסורה בהחלט!"- מעולה כי אני קצין ואני לא צריך כאב ראש של חיילים (...מה זו השטות הזו...?!),

אך מטריד יותר היה השלט מעליו: "הכניסה לישראלים אסורה!"

בחיי שח"א חיים בסרט.

או שפשוט הגיעו למסקנה שאני כ"כ אצילי ולכן אני רשאי לישון במגורים מכובדים של כוחות זרים. אני בעד הרעיון הזה.

 

החמ"ל היה עמוס לעייפה מחניקה באנשים ודרגות.

הסמח"ט נכנס אחרי, "אולי תכבו את המזגן? חם פה."

- "הוא פועל על קירור..."

בשהותי בחדר הבנתי את הבעיה של הסמב"צים. קבעתי לעצמי שאני צריך להתחיל דיאטה (כן, אני יודע. כמו כולם, אני כל הזמן מצהיר ומצהיר והדבר הכי קרוב לאיבוד שומן זה איבוד הקלוריה על צמד המילים "אני בדיאטה") אך לא הצלחתי לעמוד בכך.

דאגנו מראש שיהיה לנו מלאי מזון במטבחון במעלה הבונקר, בין נשנושים עד ארוחות שלמות.

ומה עושה מישהו משועמם ב4 בבוקר כשאין מטוסים באוויר?

אוכל.

וכשיש המון אנשים יש המון זבל. וכשיש אנשי מילואים אז בכלל המקום נראה לאחר הפצצה.

בבוקר כשעליתי להכין קפה ראיתי את ההרס הנוראי ששלט במטבחון. סמלת של חי"א נכנסה, עיקמה את פרצופה (כלומר אני ממש מקווה שהיא התאמצה כי אם לא... יקירתי, בגללך המציאו את הבוטוקס) והתלוננה לכל העולם ואחותו.

היא ניגשה לאחת הקצינות שלנו, סג"מניקית חמודה. וצעירה.

כשראיתי זאת הלכתי ונעמדתי לידה.

"מה הבעיה?"

הסמלת נעצרה. שקלה את מילותיה ובמקום צעקות היא החלה להסביר. בהומור צפיתי בה והתעצבנתי מהעובדה שהיא צועקת על חיילים וקצינים צעירים אך עלי לא, כשבעצם אני כמו כולם אחראי לבלגאן.

"אוקי, אז מה בעיה? אני אנקה. יש לך רק שקית זבל?"

בשוק טוטאלי ובעיניים פעורות הגיבה, "אתה...?"

"כן. יש בעיה?"

מתברר שכן. בחי"א לא מבינים שקצינים הם בנים אדם? כאילו גם בחילות האחרים זה קיים לעיתים אבל לא בכזו הגזמה.

מה זה קצין?

אני שונא ששופטים אותי כאילו אני סנוב.

 

בהמשך היום שוב נסעתי עם הקה"ס הקל"ח והסמח"ט לביצוע. הפעם הנסיעה ארכה שעתיים כמעט ולכן הרשתי לעצמי לישון.

כשהגענו לשטח אחד מסגני הפלוגות הצליח להוביל אותנו לאבדון. מצא לעצמו את הזמן ללכת לאיבוד, כשאנו אחריו.

הסמח"ט נזף בו.

לאחר כשתי ד' הגיעו המטוסים וראיתי את ההאמר שלי צונח מטה.

זו התמונה הכי יפה שראיתי בחיים.

במיוחד לאור העובדה שהכלי לא התרסק על הרצפה והפך את עצמו לערמת מתכות.

בדרך חזרה, בין דימונה לב"ש הסמח"ט כמעט ואיבד את עצמו.

"הגשר הזה לא היה פה!"

....

אני: "ברור שהוא היה פה. אנחנו צריכים להמשיך הלאה, יש לנו עוד זמן לפנייה".

סמח"ט: "לא, הוא לא היה פה!"

וכך יצא ששרפנו עוד חצי שעה מחיינו בשביל להוכיח שאני צודק.

וזאת על הסתמכות של GPS. מעניין אותי לדעת מה יקרה עוד כמה שנים שבכלל כולם יפסיקו לחשוב וישימו את מבטחיהם בטכנולוגיה.

 

שוב בחמ"ל;

"תגידו... זה לא מדאיג אף אחד שיש לנו מטוסים ומסוקים באוויר והבקר של חי"א נוחר פה?"

אף אחד לא ענה לי.

אם הייתי אדם מאמין אז אני מניח שהייתי מתחיל להתפלל.

אך אני לא, אז פשוט בעטתי בו.

 

בחזרה בבסיס האם שלי הסמח"ט אמר באחד הדיונים שלנו שהוא "יותר ממנחה".

לא הבנתי את הביטוי הזה. מה זה יותר ממנחה? איך אפשר להנחות רק ביותר?

וכמהשך ישיר לכך ועם זאת כלל לא קשור,

מתברר שכשאני מדבר עם דודה שלי בשפה צבאית היא לא מבינה אותה.

הגעתי למסקנה שאם אני אלמד לדבר יידיש ואדבר אתה זה ידרוש ממני פחות אנרגיות ומשאבים.

 

ולסיום,

עשיתי הסברה שבועית לפלוגה שלי על ירידה מהארץ.

כחלק מהתוכנית היה סרט אשר תר אחרי יורדים בעולם ודן אתם על הקשר שלהם לארץ.

הם הגיעו לספר בניו יורק. הומו.

איכשהו הגיעו לכך שהוא צועק וחוזר על עצמו באומרו שהוא "יורד".

מכאן, כל הפלוגה שלי איבדה כל קשב וקשר לרעיון והפכה את הדבר לבדיחה.

מה מצחיק?

שהומו צועק תוך כדי נפנוף ידיים שהוא יורד?

האמת, כן.

בפעם הבאה אני אראה את כל אורך הסרט שאני בוחר להראות לפלוגה שלי לפני שאני מראה אותו.

 

אגב,

עד כמה מטרידה העובדה שהסמח"ט שלי התחיל לקרוא לי "חמוד"?

מה זו הערכה הזו?

נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 26/11/2011 14:03   בקטגוריות גייז, גאווה, הומור, סרקזם, צחוקים, ציטוטים, ציניות, קצונה, שנינות שכזאת, אהבה ויחסים, צבא, שחרור קיטור, סיפרותי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הומואים תמיד מכניסים לחור?


מסיבה לא ברורה לאחר שהחלטתי שאני חייב להתחיל לחשוב כלכלית ולהפסיק לבזבז את מיטב כספי,

מצאתי את עצמי אתמול בת"א. לאחר שסיימתי את היציאה המתוכננת שלי.

בזמן האחרון אני מנצל יתר על המידה את הרעיון של 'ספונטניות'. אני לא בחור ספונטני.

עם זאת, זו כבר הפעם השנייה שאני מוצא את עצמי בת"א במקום להיות במיטה.

הפעם הגעתי לשם עם הסכום האסטרונומי של 7 שקלים חדשים.

פגשתי ידידה שלי בקפה נגה.

שזה מטופש כי מכל בחינה אפשרית, המקום הזה אמור להיות של זאטוטים.

אבל איכשהו כולם שם גדולים.

היא חגגה עם מס' חברים יום הולדת לאחת הבנות.

אני קיפצתי למעגל, הצגתי את עצמי וכרגיל הסטתי את תשומת הלב אלי.

לא כי אני חש צורך, זה פשוט קורה.

היא הכירה לי את כולם. חלק הארי מהחבורה היו גייז.

זוגות.

מעצבנים.

נחרתי בבוז כלפיהם והתחלתי לשחק פול. או ביליארד.

בכל מקרה זה כולל שולחן עם חורים, מקלות וכדורים.

כששאלו אותי אם אני יודע להכניס את הכדורים לחורים עניתי ב"רק לפה". אח, השנינות.

מתברר שזה לא כזה קשה לשעשע חבורת אנשים. במיוחד כשאתם אני.

בעודי נכשל בניסיון להכניס לחור (אבל היי, העיקר הכוונה) נשענתי על השולחן כשלפתע הרגשתי שנצמדים אלי מאחור.

הייתי שמח ומאושר להגיד שהדבר עורר בי תשוקה עזה וכל חלומותי התגשמו,

אך במקום זאת דפקתי את המקל אחורה לבחור שנכנס בי.

גמכן הומואים.

הסתכלי עליו, הוא עלי,

והוא חייך.

מה אתה מחייך אהבל?

יש לך חבר.

משם, זה רק התדרדר.

 

סוף סוף מישהו מתחיל אתי והוא תפוס.

מה לעזאזל?

אז להתפלא שאני שונא הומואים?

 

אבל נהנתי.

 

שבתי הביתה ב6 וחצי בבוקר.

 

 

 

יש לי בחילה.

אני צריך להפסיק להשתכר מליטר בירה.

עליבות נפש.

נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 25/11/2011 13:28   בקטגוריות אני והוא, ביסקסואלים, גייז, סרקזם, ציניות, שנינות שכזאת, אהבה ויחסים, שחרור קיטור  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הכל נשאר בצבא


סוריאליזם צבאי; מתוך סיכומי דיון לוגיסטיים לתרגיל:

 

- קצין: "מה זאת אומרת? אנחנו חייבים את הרכב, אתה יודע מה יקרה אם נצניח ציוד ואז בדיוק יכנס לשטח בדואי?!"

- נוכחים: "..."

- אני מתערב: "במחשבה שנייה... אולי באמת כדאי להמשיך להתעקש לא להביא לך את הרכב".

 

- נגד אפסנאות: "מתי אפשר לגנוב מהם? כי הם פשוט משאירים את כל הציוד בשטח".

- הקל"ח פותח עיניים

- נגד אפסנאות: "מה אכפת לך?! הכל נשאר בצבא!"

 

- רס"ר מטבח: "אני לא מחביא ממך, אני מחביא מכולם!"

 

- נכנסתי ללשכה לישיבה אצל הסמח"ט.

סמח"ט: "דאם דאם, תגיד, ירדת ממטוס עכשיו?"

תמיד ידעתי שמעיל קצינים, משקפי שמש ואני הולכים יחד. ואולי השדה תעופה שצמוד לחדר שלי תרם.

בסיום הישיבה הלכתי למחלקה שלי ושכחתי את התיק שלי בלשכה. אחרי שלוש שעות חזרתי לקחת אותו. הסמח"ט ראה אותי.

סמח"ט: "דאם דאם בוא הנה!"

אני: "כן...?"

סמח"ט: "אני ממש מקווה שאתה לא הולך הביתה".

אני: "איזה הביתה? קבעת לי לו"ז ב19:00 בערב. בחמישי. נראה לך שאני אשכח את זה?!"

סמח"ט: "טוב מאוד".

 

לאחר מס' שעות- הלו"ז התעכב. נכנסתי ללשכה וצרתי על משרדי הסמח"ט והמח"ט.

הסמח"ט יוצא מהמשרד שלו עם בחור.

אני: "המפקד! אתה לא עומד בזמנים! אני רוצה חיים!"

סמח"ט: דאם דאם... בוא הנה, תראה- הבן שלי התקשר אלי ושאל אותי מתי אני מגיע הביתה".

בהיתי בו.

אני: "אני עוד צריך לייצר את הילד שלי!"

 

נכנסתי למשרד של אחד הנגדים שלי וראיתי אותו בוהה עם מבט מבולבל על המחשב.

נגד: "דאם דאם... מה זה?!"

הוא מצביע על מסך כחול עם כיתוב באנגלית.

"עברית אנחנו לא יודעים, אנגלית שנדע?!"

 

התקשרו אלי מאחת היחידות וביקשו שאני אעזור להם.

כששאלתי מהי כמות העבודה אמרו לי שכשאני אבוא אני אצחק.

הגעתי עם נגד שלי.

כשראיתי מהיר כמות העבודה התחלתי לבכות.

"תבוא אתה תצחק"= "תבוא אתה תבכה", מתוך מילון מונחי צה"ל.

 

נכנסתי לאגף הלוגיסטיקה באחד מימות השבוע,

קצינת ההספקה החטיבתית מעדכנת את קצין הלוגיסטקיה החטיבתי על בעיות;

קל"ח: "טוב, אז שלחי מייל לזה וזה וזה וזה וזה" והמשיך עם מטח פקודות מלבב.

קה"ס: "אוקי... אבל זה בכלל לא קשור".

נחנקתי מרוב צחוק. הקל"ח גם. הקה"ס נחנקה מעצבים.

 

וסתם בשביל ידע כללי, המענה הצבאי להתגוננות מטילים הוא כדלקמן:

"השכבו על הרצפה, שמו ידיים על הראש ותקוו לטוב".

 

שבוע הבא מלחמה! ואח"כ עוד אחת! ואח"כ ביקורת! ואח"כ סיכומי שנה! ואז שוב ביקורת!

אני מרגיש כל כך חשוב שזה כמעט ומזיז לי.

נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 19/11/2011 13:34   בקטגוריות הומור, סרקזם, צחוקים, ציטוטים, קצונה, ציניות, שנינות שכזאת, צבא, שחרור קיטור  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

66,451
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDum Dum Philosophy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dum Dum Philosophy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)