לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


בין הבריחה, ובין ההסתרה, בין ההכחשה, ובין התמיהה, בין הפחדים, ובין השאיפה, ישנם חיים. החיים שלי.

Avatarכינוי:  Dum Dum Philosophy

בן: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2007

אתנחתא קומית


הגעתי למסקנה כזו: הפרוייקט שלי נשמע כמו בדיחה.

"הומו, ערס ודוס ישבו יחד..."

אבל מתברר שההומו מצליח טוב מאוד, ולכן הוא ושותפיו הוזמנו למשרד של מרכז הפרוייקטים.

כמו כל קבוצה מגובשת ואחראית, כל אחד הגיע בזמנו החופשי ללא קשר לשאר האנשים.

אני הגעתי ראשון, ואחרי הדוס. חכנו לערס אך הוא לא נראה באופק. שנינו יצאנו לחפש אותו כשמרכז הפרוייקטים מתחיל להתעצבן.

כשאני והדוס חזרנו ללא הערס, הדוס שאל לשם הלצה את המרכז אם אפשר ללכת הביתה.

המרכז הנורא נחמד אמר לו שיאסוף את דבריו ויעוף למשרד של המנהלת ויחכה לו שם. אני התיישבתי.

לאחר חמש דקות המרכז מרים את הראש שלו מהמחשב ושואל אותי איפה הדוס. כשאני עונה לו שהוא הלך לחכות לו במשרד של המנהלת הוא הגיב כך: "מה?! איזה אידיוט! שהחמור הזה יחזור לפה!" והוא התקשר אליו, כשהוא מצטט לו את עצמו.

כשהדוס חזר והתיישבנו המרכז בהה בנו ושאל לערס, אמרנו שלא מצאנו אותו ולכן הוא שלח אותנו הביתה כי הוא היה זקוק לכל הקבוצה.

אבל מכללה זה מקום רציני, אין מקום לשטויות כמו בתיכון.

אם אני אחזור על זה מספיק פעמים זה ייהפך לאמת?


היום בשיעור תרמודינמיקה, הכיתה התחילה לשיר את שיר הברבי. אני לא זוכר איך באמת קוראים לשיר אבל זה "איימ אה ברבי גירל, אין אה ברבי וורדל.. בלה בלה בלה בלה"

אני חשתי נבגד.

ככה שוכחים את שאלתיאל קוואק?!

ששאלתי את ידידה שלי למה הם לא שרים את שאלתיאל קוואק, והוספתתי פרצוף עצוב, היא שאלה אותי "מה קרה בובה?"

הסתובבתי והתחלתי לחפש בובה.

אני לא בובה.

לאינטליגנציה שלום.

 

ורק כדי לגרום לכם לבכות, אנחנו אלו שאמורים להעלות את הטכנולוגיה הצבאית של המדינה שלנו. חא.

 


 

אתמול יצאה מפי אחת היצאות היותר מטופשות בחיים:

"איך עושה פינגווין?

ברוך אתה ה' אלוהינו...."


אני יושב כבר יומיים על המתנה ליומלדת של עוגיפלצת המתוקה.

אם היא לא תאהב אותה אני אשבור לה את המתנה על הראש.


ביום רביעי אני נוסע לראות את פום פום.

כי אם ההר לא בא למוחמד, מוחמד לוקח מונית, אוטובוס, הולך לאיבוד, בוהה בפלאפון בתקווה נואשה שההר יתקשר אליו, ואז לבסוף מוצא אותו.

ולא באמת קוראים לו מוחמד.

קוראים לו דאם דאם.

אבל הוא יותר ממוכן שתסגדו לו.

אפילו פולחן מיני.

כל עוד הבויפרנד מרשה.


וחשבתי לחפור לכם,

היה לי שוב חלום כשרוצחים אותי בו.

אבל אתם לא אוהבים את זה.

אתם אוהבים שעשועים, צחוק, בידור.

ואני, אני קומדיה מהלכת. או טרגדיה מצחיקה?

אירוניה.

 

נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 30/12/2007 22:23   בקטגוריות אומללות, אושר, אי שפיות, גייז, הומור, הרהורים, השכלה גבוהה, עאלק..., מכללה, מוות, סיוטים, עצבות, צחוקים, שאלתיאל קוואק, ציטוטים, אהבה ויחסים, אופטימי, ביקורת, בית ספר, פסימי, שחרור קיטור  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שלוש מילים


הוא אומר.

ואני לא קולט ואני לא מבין ואני לא מפנים ואני חוזר.

שלוש מילים, והוא מתכוון.

ואני לא קולט ואני לא מבין ואני לא מפנים ואני חוזר.

שלוש מילים, והוא טוען שלעולם אני לא אבין עד כמה.

אני קולט, אני מפנים, אני בפאניקה.

מתחרפן, מתבלבל, רוצה לברוח.

 

ומה אם אני לא מרגיש כך גם?

אני לא רוצה לפגוע בו.

אני מסתגר, אני אוטם, אני סותם.

מנסה שלא להגיד את אותן שלוש המילים, רק על מנת לא לצאת שקרן, לא להוליך שולל.

אני עונה בהתחכמות, מרגיש חכם. ורע, כל כך רע.

והוא לא יודע. הוא יודע שאני סובל, אבל לא ממה.

עד אתמול.

אתמול דברנו, כמו בכל יום. הוא מתקשר לברר מה קורה אתי, ואני מעלים את עצמי.

בטעות פלטתי, כי הייתי צריך, אבל לא התכוונתי.

כשנייה לאחר מכן הבנתי מה אמרתי והיה לי זיק של צער עד אשר הוא נמחץ ע"י כוחות אדירים כלאחר שנייה נוספת.

אני הרגשתי טוב. אני הרגשתי מעולה.

והכל רק בגלל שאמרתי לו את זה, אף על פי שזה היה בטעות.

 

מעכשיו זה לא יהיה בטעות.

 

נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 29/12/2007 19:51   בקטגוריות lovely, אושר, אי שפיות, אני והוא, ביסקסואלים, גייז, הרהורים, חלום אופורי, להיות אני, אהבה ויחסים, אופטימי, סיפרותי, שחרור קיטור  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



המציאות ישרה דרך כדור בדולח?


לראות את העולם דרך חלונות פגומים מהחיים. מהגדילה, מהילדות שאליה נכנסתם.

לדעת שאותם המראות, אותה המציאות, אינה באמת כזו אך אתם חסרי יכולת ממשית לעצור את המח אשר מפענח את המראה כמו שהוא, מעוות.

לראות, לפענח, להבין, לזכור. לשבור, לרסק, להדביק, להרכיב.

מציאות חדשה, מעוותת פי כמה. לנסות לקחת צעד אחורה ולראות את רוע הגזרה, את האדים שמשבשים את התמונה, ולהיכשל.

להאמין במה שרואים כי אין משהו אחר להאמין בו. להאמין בלב מחולק, לפקפק ולשאול.

שוב לשבור זיכרונות, שוב לרסק מראות. לשחק בשברי שיחות כפאזל שנהיה יותר ויותר גרוע עם כל הרכבה.

לנסות לייצר את 'המונה ליזה' ולקבל את 'גרניקה' של פבלו פיקסו.

אפילו כשהתמונה ברורה, אינה ניתנת לפענוח שנוי במחלוקת ע"י שאר האוכלוסיה, אתם תמצאו בה פגם, ולא- תייצרו אחד.

"מי שמחפש פגם ימצא אותו גם בגן עדן." הנרי דייוויד תורו.

 

ואולי אני מחפש צרות? אני לא יכול להיות במנוחה?

חשבתי שכל הלחצים עלי, כל המעמסה הזו, מכבידה עלי רק מאחר ואין לי עם מי לדבר.

אז דיברתי, התגברתי על המחסום שמנע ממני ללכת לאנשים אחרים- הפחד מנטישה כמו שקרה לי עם טלי.

אני לא רוצה להיפגע שוב וזה היה אחד הדברים היותר כואבים.

אך מתברר, אף על פי שההיגיון מורא על זאת, שהדיבור עצמו אינו בהכרח עוזר.

אנשים מייעצים, מביאים פתרונות, נותנים לך נקודות מבט שהן לא במיוחד חדשות לך, שחשבת עליהן בעצמך, אך הם מחדדים אותן כי אתה בחרת להסיט אותן מעיניך.

זה לא פותר את הבעיה. זה לא לא בהכרח מוריד את הלב מהאבן…

טעות. "הלב מהאבן". אני יכול לשבת ולתקן זאת, אבל השאלה 'האם זה התת מודע שלי?' תשאר בי.

אני לא איש מאמין, ואולי באמת כתבתי זאת בתמימות, אבל אולי זאת אמת?

אני יודע שאני יכול להיות קר. אני יודע שאני יכול להיות גם לוהט. זה עניין של בחירה בסופו של דבר, נראה לי.

 

אז השיחות, הן לא מעלימות את העצם שמכביד על הלב. זה לא באמת פותר דבר.

עכשיו אני מרגיש כאידיוט שהלך וסיפר דברים לאנשים. עכשיו אני מפחד שמה שאמרתי יגיע למקומות שהוא לא אמור להגיע.

אני צריך לקלל את עצמי על פי שלי.

אפילו לו אמרתי. והלחצתי אותו, ואני יודע שאני מייסר אותו ואני לא אתפלא אם אני גורם לו לבכות.

אבל הדבר האחרון שאני רוצה, זה לפגוע בו.

אני פשוט לא בטוח, אני לא יודע. הכל מעורבל, מעוות.

אולי בקצה המח שלי יש כן תמונה ברורה, אך לפניה יש מסך עבה של ערפל.

ייעצו לי לשני הכיוונים, והאמת זה לא עזר.

אני זה שצריך לעזור לעצמי, כי אין אף אחד אחר. סך הכל זה הגיוני מאחר וזה קשור בי.

וחבל. אני לא רוצה לפגוע.

אני לא יודע אם הייתי רוצה להעלים הכל, אפילו אם הייתה לי היכולת לכך.

אני יכול להתעלם מכך, לבלבל את כולם עד אשר הם יחשבו שהם ההוזים ולא אני.

זה די קל האמת.

מטפחים את הדשא, מזינים אותו, משקים ומזבלים. ככל שהוא יהיה יותר מבריק, יותר ירוק, יותר מושך,

כך פנים הבית לא ישנה לאנשים.

אחייך ואצחק ואקפוץ ואדלג ואנשים יפסיקו לשאול אם אני מתפורר, כי אני אזהר.

 

אני מפחד.

כשאנו יושבים בחדר חשוך אנו לא פוחדים. רובנו יכולים להסתובב בביתנו בחשכה בלי כל בעיה.

מאחר ואנחנו יודעים מה נמצא בבית, מאחר ואנחנו יודעים היכן עומד כל עצם, הפחד שלנו הופך לשטחי.

אני כבר לא בבית, ואני בחשכה. 

נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 28/12/2007 00:19   בקטגוריות אומללות, אושר, אי שפיות, אני והוא, גייז, הרהורים, ורק רציתי לחיות, חלום אופורי, זעם ותוכחה, להיות אני, מוות, נאיביות, נטיות התאבדותיות, סיוטים, עצבות, ציטוטים, אהבה ויחסים, ביקורת, סיפרותי, פסימי, שחרור קיטור  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

66,452
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDum Dum Philosophy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dum Dum Philosophy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)