לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


בין הבריחה, ובין ההסתרה, בין ההכחשה, ובין התמיהה, בין הפחדים, ובין השאיפה, ישנם חיים. החיים שלי.

Avatarכינוי:  Dum Dum Philosophy

בן: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2008

המח הוא האיבר השני בסדר העדיפויות שלי


אתמול השכמתי קום (לפני התרנגול הטורדני של השכנים. לא שהוא היה מצפצף כמו קומקום של פעם אבל מילא, אני בכל מקרה לא סובל אותו. הוא אמור להיות על האש לא על האדמה מנסה לעופף לו. איפה העמותה הפולנית "תנו לילד שניצל" כשצריך אותם?) והחלטתי לנסוע לפום פום.

תפסתי את עצמי וזרקתי לתוך מונית שנסעה בעיקרון בסדר, רק שחבל שישנם חוקים בעולם שסותרים את דרך ראותו של הנהג.

כשהגעתי לארלוזרוב, הלכתי לתחנת הרכבת. מה כבר יש לי לעשות ברחוב עצמו?!

כשהגעתי לתחנה המיועדת לפום עמדתי נפעם. כל כך הרבה חיילים. עם כלים טובים עליהם.

כל כך טובים שכשניסיתי להיכנס לאוטובוס הם שברו לי את העצמות. אז פספסתי אחד.

כשהאוטובוס השני הגיע, החלטתי שבחיים אני לא אפספס גם אותו רק בגלל שכל צה"ל צריך להגיע לאן שאני מגיע. ומה יכול להיות כל כך נורא בלהיות מוקף בחתיכים?

שיש בנות. וכולם בלי יוצא מן הכלל גבוהים ממני. ולכולם בלי יוצא מן הכלל יש נשקים. ושכמובן שדווקא אני אתקע בי שתי בנות.

הרגשתי שוב בכיתה ז' כשכולם נדחפים לאוטובוס רק שבפעם האחרונה שאני הייתי כ"כ קרוב לוגינה נולדתי. ובפעם האחרונה שאני בדקתי, אני לא שש להיכנס לשם חזרה. אז מה פתאום דוחפים לי אחת כזו בין הרגליים?! וגם מאחור?!

דאמט, למה פתאום העולם החליט להיות מקורי? למה מכול הצדדים יש חיילים חתיכים עם כלים ורק אני נדפק בין בנות?! מה זה הבידוד הזה?!

כשעליתי על האוטובוס הבחנתי שאני האזרח היחידי שם. לא הייתי בשוק. בקרוב גם אני אהיה כזה.

חייל. לא אוטובוס. אני מקווה לא להיות אוטובוס. למרות שמצד שני סוף סוף יכנסו אלי (אחמ בויפרנד).

הנסיעה עצמה עברה בסדר. היה יותר נחמד אם החייל שישב לידי לא היה נוחר, אבל לא נורא.

כשירדתי מהאוטובוס נשמתי עמוקות והרגשתי טוב, עד שחייל מאחורי דחף אותי ואמר לי לזוז מהיציאה.

ירדתי לשירותים. כלומר במדרגות לשירותים, לרדת לשירותים זה נוראי. במיוחד שם. הכל כל כך מטונף ומגעיל שזה מזכיר את המח החולני של משה קצב.

כשעליתי חזרה שמח וטוב לב קיבלתי יריקה על הנעל. אותו אדם אצילי לא חשב שאני הופיע לו שם, משום מקום. במעלה גרם מדרגות עמוס אנשים. הייתי רוצה לפוצץ אותו אבל הוא היה גדול ומפחיד, אז אמרתי לו תודה על הרוק המשובח שנח לו על הנעל שלי, והלכתי לפגוש את פום.

פום: "היי" כולה חיוכים וידיים פתוחות לחיבוק

אני: "אוכל!"

ממש פשוש. אבל אחרי שעתיים וחצי של נסיעה, הייתי רעב.

תפסנו מונית ונסענו לבית קפה. בתוכו נברנו שעות בתפריט וזאת כדי שאני אמצא משהו שהולם אותי- הרבה אוכל בהכי פחות כסף. אז השוותי מחירים וגודל מנות ולבסוף החלטתי על ארוחת בוקר. פום לקחה סנוויץ' מעפן וברד. התיישבנו לשולחן כשאני חג סביבה על מנת למצוא את המיקום האקוסטי הטוב ביותר על מנת שכל המקום ישמע את הקול המרנין שלי.

כשהייתי באמצע הארוחה פום החליטה שאחרי שהיא הוציאה את כל תוכלת הסנוויץ' ואכלה חצי ממנו, היא שבעה. זה נראה לי ממש לא הגיוני לכן הפצרתי בה להמשיך לאכול.  מאחר ולא הפסקתי, גנים פולניים, היא פשוט שיחקה ב"שאריות" (אי אפשר לקרוא לזה שאריות, זה היה יותר סנוויץ' אחרי שהיא אכלה מאשר מלפני) והרסה את הכל על מנת שאני הפסיק. אז הפסקתי והמשכתי לאכול.

כשסיימנו שקלנו את האפשרויות לאן ללכת, מאחר והפעילות המועדפת עלינו נפסלה מראש בשל תקרית נוראה שקרתה כאשר ארס היה אתה.

החלטנו לתפוס מונית וללכת למשחקייה. כמו זוג יונים מאוהב שרואה זוג יונים אחר שרוצה לקנות את האולם שהם רצו לחתונה, אצנו להוקי שולחן. שלשלנו את מלוא כספנו והתחלנו לשחק. כרגיל היא כיסחה אותה. כשסיימנו את המשחק בהפרש של נקודה החלטתי לשנות שולחן. משנה מקום משנה מזל, לא? אז כן. בשולחן השני הפסדתי בפער שהיה יכול למלא את הגראנד קניון. עברנו לכדורסל והפעם למרבה הפלא היא לא פגעה לי בביצים ואני לא פיצצתי לה את הפרצוף.

שלמים יצאנו והלכנו לשוק, כי חשבתי שיהיה מעניין. אז חשבתי.

היה שם יותר מפחיד ממטונף אבל זה בגלל שאני לא רגיל להסתובב בקהל ערבי. לא שיש לי משהו נגד ערבים, אבל שימותו.

אחרי שהם יחיו טוב כמובן. אני לא גזען ובכל מקרה הם לא בלונדינים וצריך לשרוף את כל הבלונדינים.

כשהיינו אצלה פגשתי את סבתה החמודה שמתחרה עם אמה על הדמות הנערצת של השנה אצלי. למרות שהן נשים אמיתיות ולא דמויות.

ראינו סרט ואז עוד אחד ואז כבר הייתי צריך ללכת. לפני שהלכתי פום פום אמה ואני התיישבנו ודנו מה לעשות לכבוד הגיוס המתקרב של האוצר הקטן. מאחר וזה לקח זמן, החלטתי לנסוע באוטובוס אחר יותר מאוחר.

והחלטנו שהכי טוב ונח כשמתחשבים בכולם יהיה להיפגש בת"א. אז אלים יקרים, ב-10 לחודש נפגשים וחוגגים לפום.

אהבתי את הדרך חזרה. כולם סביבי ישנו והיה חשוך. אני אוהב נסיעות ארוכות כי זה תמיד נותן זמן לחשוב על הכל, כשלא תמיד חושבים שיש. בזמן הזה מצאתי כבר מה להביא לפום לגיוס וליומלדת שתהיה במאי. עכשיו רק להוציא את זה לפועל.

 


התחלתי את היום ממש רע. נסעתי למכללה על מנת להציג את הפרויקט שלי למרכז הפרויקטים והוא מצידו נכנס בי בכל הכוח. הוא שאל אותי שאלות שאני לא אמור לדעת את תשובתן מאחר וישנה חלוקה בין משתתפי הפרויקט. אבל אף אחד אחר מלבדי לא היה, כך שזה לא שימש כתירוץ למרכז. מבחינתו.

כשיצאתי ממנו לא נותר בי שום זכר להרגשה הטובה שאני סוחב אתי משבת שעברה.

שום הוד ואדר על תפארתו של בויפרנד לא עזרה.

רציתי להקיא. רציתי לאכול ולהקיא. הרגשתי שאני שמן ושאני פסולת אנושית.

ואני בכלל לא מבין למה לקחתי את זה כזה קשה, הרי אותו מרכז פרויקטים הוא מסוג האנשים שיצאו במחקר שאומר שכל שלושה מתוך ארבעה אנשים מהווים 75% מהאוכלוסיה.

זה עבר לי, אחרי שהלכתי לישון על מנת לא לחשוב כך. אני חושב שהבהלתי את בויפרנד, והאמת שהבהלתי גם את עצמי.

אני עד כדי כך לא יציב נפשית, שכל דבר קטן יכול לגרור אותי להקיא?

אני לא מצליח לצאת לצמיתות מהמחשבות האנורקטיות שלי. אני פשוט שמן מדי.

אבל אני לא. ואני רואה את זה, אבל כשרע לי אני כמו עיוור.

נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 31/3/2008 22:20   בקטגוריות אומללות, אושר, אי שפיות, אנורקסיה, אני והוא, אתאיזם, בולמיה, ביסקסואלים, בעיות אכילה., גייז, דיכאון, הומור, הפרעות אכילה, הרהורים, זעם ותוכחה, ורק רציתי לחיות, להיות אני, מכללה, סרקזם, עצבות, צחוקים, ציטוטים, ציניות, שנינות שכזאת, אהבה ויחסים, בית ספר, ביקורת, סיפרותי, שחרור קיטור, צבא, פסימי  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



"אתה הומו?"- "ועכשיו?"


יום חמישי, 11:47 בוקר.

אני מדבר עם הסטודנט שמאחורי ומסביר לו איך לפתור את השאלה, הבוחן מבחין.

בוחן: "בלה בלה בלה אתיקה בלה בלה בלה זה לא בסדר בלה בלה בלה אני אפסול לך את הבחינה בלה בלה בלה אני את הבגרות שלי כבר עשיתי!"

אני: מרים גבה. "גם אני את הבגרות שלי עשיתי. כל מי שפה עשה את הבגרות שלו..."

בוחן: "טוב, אז את התואר שלי אני כבר עשיתי!"

אני: "ורואים לאן זה הביא אותך."

 

אבל לא באמת תכננתי לקבל פסילת מבחן ע"י העברת תשובות בע"פ בכיתה, אני לא כזה טיפש. הייתה לי תוכנית נורא ברורה ואמינה. עד אשר המנהל הפדגוגי נכנס וביקש מאתנו לא להיות טיפשים.

הוא אמר שהוא גם היה ילד והוא גם מכיר דרכי העתקה, אבל לפחות בזמנו הם לא היו כאלה טיפשים שהשאירו את דפי התשובות בשירותים.

מילא. לי דיפלומה בכל מקרה תהיה. השאלה מה עם שאר הכיתה -.-"

 

בסיומו כולי שמחה ואושר קפצתי להנהלה ללחוץ לכולם את היד ולהגיד להם שלום ולא להתראות, כשהודיעו לי שלמחרת אני צריך להיות שוב במכללה. באסה.

 


אתמול יצאתי עם כמה ידידות ואחותי.

פגשנו ידיד של אחת הבנות ולאחר שישבנו הוא שאל אותי "אתה הומו?" –"ואתה?" וכך שנינו שתקנו. רק שהוא באמת לא הומו.

לאחר 20 ד' הופיעו עוד שלוש בנות שהיו ידידות של אותו הבחור, וכל אחת שאלה בתורה אם אני הומו.

סליחה, אבל ממתי זה כזה ברור?

לא רוצה להיות כזה ברור =\

לא עניתי להן ישירות, לא רציתי להגיד "לא" ולצאת שקרן. מאידך גם לא יכולתי להיות כנה ולהגיד שכן כי אחותי הייתה שם.

הלכתי להשתין וכשחזרתי גיליתי שאחותי הלכה, עם הארנק שלי. כך שכולם הלכו ושתו אני בהיתי בהם.

לא שאם היה לי ארנק הייתי שותה, אבל מילא.

אחת הבנות ממש מצאה חן בעיני ולכן דברתי אתה רוב הזמן.

היא: "יש לך חברה?"

אני: "לא"

ובאמת שאין לי חברה. יש לי חבר^^

היא: "אפשר את המספר שלך?"

אני: ~מגמגם~

ידידה שלי: "קחי"

והיא הביאה לה.

היה לי טלפון. עניתי.

"מי זה?"

כולם צוחקים.

הרמתי את הראש. זאת הייתה היא. ישבה צמוד אלי ולא שמתי לב.

טוב, אשמתי?!

אני לא יכול להתרכז בשני דברים בו זמנית. זה או הסביבה, או הטלפון. אז בחרתי בטלפון.

פתאום התיישבה מצדי השני בלונדינית עם עיניים ירוקות. שלום שלום ואז גם היא רוצה את המספר שלי.

מטריד ביותר.

איך שתי חברות יכולות להרשות לעצמן לריב על בחור?

ועוד עלי?! כשיחזרו אחרי שיגדלו זיין.

 


משהו מטריד את מנוחתי.

החברים שלי, אלו שלא יודעים בגלל שלי ולאחיותיי יש חברים משותפים ואני לא יכול להרשות לעצמי שהן יגלו, בטוחים שאני הומופוב.

יש לי יציאות על הומואים, תמיד היו לי. מעולם לא ראיתי בזה דבר פסול מאחר וזה תמיד היה לשם הצחוק, וכי אני כזה.

אני יודע שלא כולם מבינים את ההומור שלי ושמי שלא מבין ממש מתקשה להתחבר אלי.

אבל בין זה לבין לראות בי הומופוב...

עזבו את זה שאני באמת הומופוב. אבל בצורה הטהורה, יש הומואים שמפחידים אותי.

אני לא הומופוב בצורה של שונא הומואים או נדחה על ידם, להפך, אני אוהב שהם מוצאים בי עניין.

 

למה דווקא ההומו שבחבורה שלנו שאל אותי אתמול בלילה כשחזרנו הביתה אם אני באמת הומופוב?

למה הבת שאני די בטוח, ואם יורשה לי להגיד שגם היא מתחילה לתהות, שהיא לסבית בטוחה שאני הומופוב?

הפרזתי?

אני לא רוצה שיראו בי הומופוב, אני פתוח. העיקרון הכי בסיסי שלי הוא לעולם לא לשפוט אדם. לא משנה על מה ואיך אני לא עושה את זה, וכשאני שם לב שזה קורה לי אני מנסה עד כמה שיותר להתעלם מכך.

 

באמת עברתי את הגבול או שזה פשוט הם שלא מכירים אותי?

נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 29/3/2008 22:29   בקטגוריות אושר, ביסקסואלים, גאווה, גזענות, גייז, דעות קדומות, הומור, הרהורים, ורק רציתי לחיות, להיות אני, לסביות, מכללה, נטיות מיניות, סקס, סרקזם, פילוסופי, פילוספיה, פיתויים, צחוקים, ציטוטים, ציניות, שנינות שכזאת, אהבה ויחסים, אופטימי, ביקורת, בית ספר, סיפרותי, פסימי, שחרור קיטור  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



משחקי ילדים, ואני הגולם


זה עבר.

תם, נשלם, נחתם, נגמר, הסתיים.

 

עכשיו זה באמת. מפה כבר אין לאן לברוח.

 

זה מאיים עלי. זה מאיים על בויפרנד ולכן זה מאיים עלי. זה מאיים על שנינו.

 

אני טיפש ילדותי ומפגר שמשחק באש, ואני פירומן לא קטן.

אני מצטער.

 

זה הסוף ואני לא יודע אם לבכות או לצחוק.

הן בכו, עלי.

אני צחקתי, עליהן.

אולי הן פשוט הבינו,

אולי אני פשוט עוד לא.

 

הוא זה שגורם לי לבטני להתכווץ כל פעם כשאני רואה אותו.

הוא זה שאני חולם עליו כל לילה.

הוא זה שגורם לי הרגשה כל כך טובה כשאני מחייך.

הוא זה שגורם לצמרמורת שעולה במעלה גבי, כל פעם כשאני הולך לישון ומחשבותיי נתקלות בו.

אני הוא זה שגורם לו לבכות.

אף אחד לא אמור לבכות בגללי. אני לא ראוי לכך.

 

אני עייף, כל כך עייף. וזו תרמית גדולה כי זה לא נגמר, זה רק בכאילו, איפה ההקלה?

אני רוצה לישון. אני צריך לישון.

 

ופום, מה קרה לך פום?

 

ערבוב של הכול, סחרחורת מבחילה.

 

ואם אברח ואם אשתה ואם אקיא ולא אוכל, האם הכול ייפתר?

האם הספורט האם שתיקה, זעקה, קריאה?

 

שוב אני משחק בפאזל של מציאות עקומה.

נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 27/3/2008 22:49   בקטגוריות אומללות, אושר, אי שפיות, אנורקסיה, אני והוא, בולמיה, ביסקסואלים, בעיות אכילה., גאווה, גייז, דיכאון, הפרעות אכילה, הרהורים, ורק רציתי לחיות, זעם ותוכחה, חלום אופורי, טיפשות האדם, להיות אני, נטיות התאבדותיות, סיוטים, עצבות, פחד וחרדות, אהבה ויחסים, ביקורת, מפגשי ישרא-בלוג, בית ספר, סיפרותי, פסימי, שחרור קיטור, צבא  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

66,452
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDum Dum Philosophy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dum Dum Philosophy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)