לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


בין הבריחה, ובין ההסתרה, בין ההכחשה, ובין התמיהה, בין הפחדים, ובין השאיפה, ישנם חיים. החיים שלי.

Avatarכינוי:  Dum Dum Philosophy

בן: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2008

אושר הוא לא אפרורי


"מה אתה מאושר?"

שוב אבא.

אבל לא היה לי מה להגיד.

מה כבר אני יכול להגיד?

שאני מאוהב?

הוא יבין בכלל? הוא זוכר מה זה?

אני לא חושב שישנה אהבה בין ההורים שלי, מזמן לא.

אני פשוט לא מבין למה הם ממשיכים להיות יחד,

מה לעזאזל מונע מהם גירושים?

אושר הילדים שלהם?

איזה אושר?

 

לילות רבים מדי חלמתי על הרגע שהם יתגרשו על מנת שאני אצטרך להתמודד רק עם הורה אחד.

אני יודע שזה לעולם לא יגיע, ולמען האמת זה לא ממש משנה לי. אני לא אשמור אתם על קשר זמן רב. כל עוד הקשר שלנו יכול להועיל לי אני אמשיך. מתישהו אני אחליט שכבר אין לי מה לחפש ואני אלך.

אני לא חושב שאני אשאר ואחשוב איך זה ישפיע עליהם.

אני אקים לעצמי משפחה חדשה.

עד כמה שזה אבסורדי, משפחה זה אחד הדברים הכי חשובים לי.

 

אני כבר לא דואג בנוגע לבחינה על הפרויקט. מחר אני אהיה עם בויפרנד.

אני לא יכול שלא להיות מאושר.

הרבה זמן לא ראינו את אחד השני, לרוב בגלל ההורים שלי. עכשיו אני לא מוכן לוותר על ההזדמנות הזו.

אני יודע איזו הרגשה הוא נותן לי וזו הרגשה של ביטחון ואהבה.

מה שאין לי בבית.

כל רגע אתו הוא קסם בפני עצמו. אי אפשר לנסות ולוותר על זה, מי רוצה בכלל?

להסתחרר עם מנגינה בלתי פוסקת בלב ולדעת שהרצון הכי חזק שלי כרגע זה למצוא פונפונים ולהתחיל לקפץ.

במצבים כאלה אני כמעט ויכול לחוש את שפתיו על שלי, להרגיש איך זרועותיי כרוכות סביב עורפו, את ידיו החמות עוטפות אותי ומצמידות אותנו להרכב אחד, מושלם ומרהיב.

להגיד שהוא החצי השני שלי אני לא יכול, כי כל אדם הוא בשביל עצמו.

מה שכן, השילוב שלנו גורם לי לעשות דברים מופלאים ומוציא את הטוב ביותר שבי.

כמו כדור גלידה ועוגה. כל אחד מתוק בפני עצמו, אבל השילוב בניהם הוא זה שהופך אותם לכאלה טובים.

שוב יש לי את הצמרמורות אשר עולות במעלה גבי.

ההתרגשות.

 

בחגיגות העצמאות יש לנו חצי שנה.

החגיגות, בשבילנו.

 


קיבלתי תאריך גיוס. עוד חודשיים.

והקד"צ עוד חצי חודש.

מה אני אעשה עם המקלחות?


 

 

 

אני אוהב אותך

 

 

 

 

 

 

נ.ב

לבת שלנו כן יקראו אנבל ולא אכפת לי מה אתה אומר!

נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 30/4/2008 18:55   בקטגוריות אושר, אני והוא, גאווה, גייז, הרהורים, חלום אופורי, מכללה, מחשבות, סרקזם, צחוקים, ציטוטים, רגשות, אהבה ויחסים, אופטימי, ביקורת, בית ספר, שחרור קיטור  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לקרוע את חוט החיים


"אם לא תנתק את הקשר עם הסבים שלך, אני אתנקם בך."

זה מה שאמר לי אתמול אבא.

 

הוא רוצה לקצור את הקשר היחידי שלי עם אנשים שבאמת אוהבים אותי.

זה די מובן, זה מהלך אסטרטגי טוב.

הקשר שלי אתם הוא מה שהוביל אותי עד פה.

הם קונים לי בגדים, כי ההורים שלי לא רוצים.

הם מביאים לי כסף, כי ההורים שלי לא רוצים.

הם דואגים לרווחה שלי כשלהורים שלי זה כלל לא מזיז.

הם מה שהשאיר אותי בחיים והם היו הסיבה הכמעט ויחידה שמנעה ממני להתאבד.

 

על מנת להרוס אדם יש לנתק את מה שמקרקע אותו.

ההורים שלי פועלים בשיטתיות על פי עיקרון זה.

 

אני לא אנתק את הקשר אתם. אני לא מוכן לכך.

אני פשוט אחכה למהלומה מאבא.

נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 29/4/2008 13:41   בקטגוריות אומללות, אופי אינו משתנה, אמא, מותי., דיכאון, הרהורים, זעם ותוכחה, ורק רציתי לחיות, מוות, מחשבות, מחשבות עמוקות, נטיות התאבדותיות, עצבות, רגשות, רוע, אהבה ויחסים, ביקורת, שחרור קיטור, פסימי  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מאוהב מרחוק


השלמתי עם עצמי.

אני כבר סגור ואטום.

אולי עדיף להיות קר ונוקשה כלפי עצמי מאשר לצפות לחום מהאנושות.

אחרי כל, אם אין אני לי מי לי,

או משהו כזה.

 


ואני בסדר לכל מי שתוהה.

מתברר שעדיין יש לי גישה למחשב.

אבל זה בגלל שאני רוב הזמן במכללה, לומד להצגת הפרויקט.

אני כל הזמן לחוץ ואני בטוח שאני אכשל.

חבל, זה סתם מעצבן.

 


אני כבר לא יודע אם אני מרגיש.

אני יודע שהרגשתי יותר מדי, אז.

אני לא יודע מתי זה בדיוק קרה אבל עכשיו אני שם לב שאני נשאר ללא תגובה.

לא משנה לי מה קורה לי.

אפילו ברמה הקטנה של תלונות לעצמי. לא אכפת לי.

אין לי חשק לנסות ולהרגיש.

ובשביל מה להרגיש?

 


מה שהכי מפריע לי זאת העובדה שנותקתי מהעולם.

עכשיו אין לי קשר עם העולם החיצון.

אפילו עם בויפרנד אני כבר לא מדבר כמו שדברנו. אני מתגעגע אליו.

וכשזה נוגע לו אין לי שום צל ספק, אותו אני אוהב. אני לא צריך לתהות לעצמי אם לחוש בנוגע אליו זה שווה את זה או לא, מהפחד של אכזבה. אני יודע שכן.

לא ראיתי אותו הרבה זמן.

אני לא אראה אותו הרבה זמן.

אני לא יודע מתי בכלל אני אראה אותו שוב, למרות שקבענו.

כשעכשיו אני חושב על זה, יש לנו עוד שבועיים חצי שנה ושכחתי מזה. אני לא יודע מה לעשות.

אין לי כסף לקנות לו משהו.

אין לי כסף לקחת אותו למסעדה.

אני לא יודע אם בכלל נוכל לבלות לילה יחד לכבוד המאורע.

אני לא יודע אם בכלל יש לי כסף לנסוע לראות אותו כי כרגע אין לי.

אני מתנתק ממנו. לא בכוונה כמובן, אבל זה קורה. אני מתרחק כי אני מתרחק מעצמי.

אני חושש שאני חוסם אותו ממני. למרות שגם הוא חסום.

איך הוא יכול לדרוש ממני להיות פתוח אתו כשהוא עצמו לא נותן לעצמו להיות פתוח אתי?

איך אני יכול לדרוש ממנו להיות פתוח אתי כשאני יודע שהוא עבר את מה שאני עברתי ולכן הוא אטום?

אני יודע שאני היצור הכי קרוב אליו, אבל אולי...

אולי זה לא מספיק בשבילי?

זו דרישה כל כך עצומה מהבן זוג שלי? שיהיה פתוח אתי?

ככל שאני חושב על זה, כך אני מבין עד כמה הוא חסם אותי. כשהוא אמר שהוא בסדר כשהוא לא היה, כשהוא מנע ממני להגיע אליו כשהוא היה במצב רע.

זה לא נגדי אלא נגדו. הוא כבר ניסה להסתמך על אחרים וזה התפוצץ לו בפרצוף. עכשיו הוא עושה הכול לבד.

זה רק אני או שכך מתנהג אדם בודד?

הוא בודד?

אני גורם לו להרגיש בודד?

או שאני סתם שוב מכניס את עצמי לתסבוכות שאני לא אמור להיכנס?

אולי זה בכלל לא קשור אלי?

 

אני שונא להיות רחוק ממנו.

כשאני רחוק אני מפקפק.

לא באהבה שלי כלפיו, ביחסים שלנו. עד כמה הם באמת עמוקים ומרגישים נכון.

אנחנו יכולים לשבת ולדבר עלי לילות שלמים. ומה עליו?

 

 

היה אפשר לחשוב שאם אני כל כך לחוץ ויש לי מלא דברים לעשות ואני אהיה עסוק לא יהיה לי זמן לתהות על דברים אחרים, נכון?

אז לא.

חבל.

 

התאהבתי שוב בטקסטים באנגלית.

נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 28/4/2008 17:35   בקטגוריות אושר, אמא, מותי., אני והוא, ביסקסואלים, גאווה, גייז, הרהורים, ורק רציתי לחיות, חלום אופורי, מחשבות, מחשבות עמוקות, מכללה, נטיות מיניות, עצבות, פילוסופי, פחד וחרדות, ציניות, רגשות, אהבה ויחסים, בית ספר, שחרור קיטור, סיפרותי, פסימי  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

66,452
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDum Dum Philosophy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dum Dum Philosophy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)