לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


בין הבריחה, ובין ההסתרה, בין ההכחשה, ובין התמיהה, בין הפחדים, ובין השאיפה, ישנם חיים. החיים שלי.

Avatarכינוי:  Dum Dum Philosophy

בן: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2009

אבוד



אבוד.
אני כבר לא יודע מה נכון ומה לא נכון.
לאן אני הולך מכאן, למרות שהכל כל כך ברור.
אני לא מתהג כמו שאני צריך להתנהג,
במיוחד כלפיו. זה לא בכוונה אלא כי זה יוצא ככה.
כי אני לא יודע מה אני.
איפשהו, במהלך הדרך הזו,
איבדתי את הזהות שלי שפעם היה הדבר הכי חזק עלי אדמות.
אני לא רוצה לפגוע בו.
אני רוצה להפוך אותו למאושר.
אני לא מצליח.
זה בקול שלו.
ב80% מהשיחות האחרונות שלנו אני שומע את זה.
את אותו דבר שכל הזמן חוזר.
את האכזבה הזו.
ואני לא מצליח לבטל אותה.
כי שום דבר שאני עושה לא מספיק טוב.
 
ואם אני לא טוב,
אז למה בכלל שאני אהיה קצין?
ואם אני לא מספיק טוב ובכל זאת אני אהיה קצין,
למה בכלל להשקיע? הרי, אני לא טוב.
אז למה לבזבז את ה7 חודשים האלו.
אז מה אם עברו כבר 4.
אני לא טוב.
 
אני לא יודע היכן אני.
אני לא יודע מה לעשות.
אין לי ייעוד.
אין לי אף תוכנית.
אין לי את עצמי.
נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 29/4/2009 09:43   בקטגוריות אהבה שלא תגמר לעולם, אומללות, אני והוא, ביסקסואלים, גאווה, גייז, דיכאון, להיות אני, מחשבות עמוקות, נאיביות, נטיות מיניות, עצבות, ציניות, קצונה, רגשות, אהבה ויחסים, ביקורת, שחרור קיטור, צבא, פסימי, סיפרותי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יחד עם סיכת המ"מ


בחמישי בצהרים לבסוף יצאתי משם.
עם סיכה חדשה וכסופה על הצווארון. סיכת מ"מ.

ושוב, כמו כל סיכה שמעטרת את מדי לא הרגשתי משהו מיוחד כלפיה. כי מעולם לא עבדתי קשה מדי בשביל הסיכה. תמיד זה בא לי בקלות, ושתיים מהן בקלות רבה מדי.

לקח לי זמן רב להבין שיש אנשים שעובדים קשה בשביל אותן הסיכות. אותן הסיכות שאני גאה בהן, אבל הרגשה חלול של גאווה. סוג של החמצה כשאני צופה באותן נשמות אשר מהללות את הסיכה כאילו זה היה הדבר הכי קשה בעולם, השגתן.

ולא כך בשבילי. מעולם לא היה.

אני רוצה פעם אחת להרגיש איך זה לסחוט את עצמי עד עילפון ולהרגיש שנתתי את כל כולי ומעבר לכך, בשביל משהו שאני אקבל. גם אם זו סיכה קטנה שכמעט ואף אחד לא שם לב אליה.

 

 

הנסיעה מבה"ד 1 לא הייתה שקטה. אנשים שמחו וצהלו, רבו וצרחו.  ניסו להביע את כלל רגשותיהם באותו זמן מוקצב וקצר שבסיומו ככל הנראה הם לא יראו אחד את השני עד סוף חייהם.

אנשים ניסו לסגור חשבונות, לרמוס את הנפשות ששרדו את הכל. למרות שאין טעם. למרות שכבר כולם עם סיכות המ"מ, למרות שזה לא ישנה.

לא כשזה נוגע למערכת.

אבל יש אנשים, שחייבים. לרמוס ולהרוס כי הם לא הצליחו במהלך הקורס.

ידעתי שזה מה שהבנים בצוות שלי רוצים לעשות אתי. הם רצו לקיים אתי "שיחה" שבה רצונם היה להביע את חוסר אמונם בי כקצין.

הם ניסו לרמוס אותי לכל אורך הקורס וזה הגיע לכדי איום המפקד שלנו לבלימת ההתכסחויות והכוונה בהדחת אנשים על סמך הסטה.

לפני שעליתי על האוטובוס צוערת מהצוות שלי, שהפכה לאחת החברות הכי טובות שלי, ניגשה אלי והביאה לי מתנת פרדה. היא אמרה לי שהיא לא מצליחה להבין בכלל איך הצלחתי לשרוד את הקורס, והיא ושאר הבנות, דיברו והגיעו לתובנה שאף אחת מהן לא הייתה מצליחה.

הן מעריצות אותי בשל כך.

ואני לא מבין. כי זה תמיד היה כך. מהגיוס שלי. תמיד הייתי השעיר לעזאזל, תמיד הייתי זה שנוח להקניט אותו, תמיד הייתי זה שלא מצליח להשתלב חברתית.

תמיד הייתי זה שההתלחששויות של ה"הומו" כווננו אליו. תמיד הייתי זה שהבנים התעללו בו.

תמיד הייתי זה שחי את הסבל הזה וכלל אינו מכיר בכך כסבל אלא כדרך חיים, כמצב נורמלי.

 

כשהתיישבתי באוטובוס שמתי אוזניות והגברתי עד הסוף.

נשמתי עמוק ואמרתי לעצמי שזהו זה. רק הנסיעה האחרונה הזו ואני לא אצטרך יותר להתמודד אתם.

נפרדתי מבה"ד 1. מעוזו של טאיטו, מבצר הבטון של הקצונה ועוד טירה אפלה וקודרת של תקופה שחורה נוספת לחיי.

נפרדתי מהמדבר והצטערתי. לא יכולתי להתרכז בספר שלי כי לא הצלחתי להעתיק את עיני מהנוף אל הדפים. הנוף המדברי הוא אחד הנופים היותר מקסימים שישנם.

השקט הקוסמי עם הווית החיים שצריך לדעת היכן להסתכל ובאיזו זווית על מנת להבחין בריבויה במדבר.

הגעתי הביתה.

לרעש, ההמולה, הפיח ועשן הסיגריות. כל כך שונה מהמדבר.

כמו המנטליות שלי ושל אותם בנים מהקורס. הם לא מבינים, הם לעולם לא יוכלו להבין.

המנטליות שלנו שונה. הם קציני מטה. אני לא. הבסיס היחיד שלנו הוא העובדה שאנחנו משרתים בצה"ל. ואפילו זה לא בהכרח נכון, הרי חיל האוויר, הים ומודיעין חיים בבועות.

למחרת, כשנסעתי לבויפרנד וחכתי לו באחד מכיכרות הערים נהנתי מהשמש. קול צחוקם של הילדים הידהד באוויר והרוח ליטפה את פני מעוטרות בזיפים בני יומם.

חייכתי. זו הסיבה שאני עושה את הכל.

אני מסוגל לעמוד בהכל, גם כשקשה, גם כשנורא. במיוחד כשאני עושה דבר מה שהוא אינו בהכרח בשבילי אלא בשביל אחר. ואני הולך להיות קצין בשביל להגן על אותו צחוק ילדים.

 

אני משנה גישה.

אני משנה הכל. זלזול האנשים בי, בחיל שלי, בקורס שאני עושה, גרם לי להבין שאני צריך לשנות דברים.

הדברים הללו לא הגיעו רק מ"אויבים" אלא גם מחברים. או "חברים".

אני צריך להתחיל ברפורמה, להקים לעצמי מסכת חוקים שאני לא אעבור עליה.

אני צריך להפריד את חיי האזרחות מהצבא. אל לי לדבר עם חברי, בעיקר, על הצבא.

אני צריך להיות ממוקד וחד. לעולם לא ארשה עוד שמישהו יזלזל בי ובתפקודי.

אני צריך להקפיא את רגשותי בסביבת אנשים.

אני צריך להיות יותר אגואיסט אך לא להציג זאת כך.

אני צריך להפוך לחלול.

לבעל מבט עמוק וחודרני.

אני חייב לעשות זאת. את הכל.

 

אני בובת חרסינה.

אם לא אעשה זאת,

אתנפץ.

כי אני רק נכווה. מכל כיוון.

לעיתים רבות מדי אני תוהה על קיומי, ועל נחיצותי.

זו הרגשה שנתנו לי הבנים בצוות. זו התחושה שאני יוצא עמה מבית הספר לקצינים.

אי נחיצות. ואפילו העדפה להעלמותי.
נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 25/4/2009 14:12   בקטגוריות אהבה שלא תגמר לעולם, אומללות, אופי אינו משתנה, אני והוא, גאווה, ביסקסואלים, גזענות, גייז, דיכאון, דעות קדומות, הרהורים, ורק רציתי לחיות, זעם ותוכחה, חלום אופורי, טראומות, להיות אני, יצאה מהארון, מחשבות, מחשבות עמוקות, נאיביות, נטיות התאבדותיות, סיוטים, ספרים רבותי, ספרים, עצבות, פחד וחרדות, פילוסופי, פילוספיה, ציניות, קצונה, רגשות, רוע, אהבה ויחסים, אקטואליה, ביקורת, סיפרותי, צבא, שחרור קיטור, פסימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



גאווה מדומה


אני אוהב אותו.

אני אוהב להיות סביבו, לצפות בו. להרים את ראשי אל פניו ולסתכל אל עיניו, לטבוע בהן.

להרגיש חמימות מבפנים ותחושה מרהיבה של ריחוף, כאילו לא משנה מה העולם מכיל העיקר שזה יכלול אותו,

ובמקרה הצורך, רק אותו.

להביט בחיוכו המקסים שכמעט ותמיד נמצא בפניו, לשמוע בכל פעם שאני חושב עליו את צחוקו המתגלגל,

כמנגינת רקע לסימפוניית החיים שלי.

להיות שם אתו, ולהרגיש מבודד ומוגן מכל פגעי העולם, כבלתי מנוצח.

להרגיש יחד אתו, את כל הרגשות. ללא כל קשר למה שאני יכול להפגין או לא.

כי אתו, אפשר הכל, במיוחד להפגין רגשות.

להריח את ריחו ולהשתכר מכך, בכל פעם כשאנו נפרדים להתחיל ולשאול את עצמי מתי תהיה הפעם הבאה.

אני מתגעגע אליו, חושב עליו וכמה.

אני אוהב אותו, והוא אותי.

והוא לא יהיה שם ביום רביעי כשיעניקו לי את סיכת המ"מ שמסמלת כ"כ הרבה, במיוחד בעיניי.

והוא לא היה כשסיימתי טירונות.

והוא לא יהיה כשאסיים את קורס הקצינים ואעמוד בטקס חשיפת הדרגות.

 

דיברתי השבת עם מכר ותיק מהגדוד השני. בעבר היינו באותה עמותה ואנחנו מכירים יחד מהתיכון.

הוא חבר טוב של אחת התאומות שלי.

הגענו לדבר גם על בנים.

לשנינו, בלי להתבלבל הייתה דעה ברורה.

למרות שלא דיברנו על זה פורמלית.

אבל לא צריך. אנחנו יודעים לזהות את מיננו.

הוא התפלא שלא סיפרתי לתאומה שלי כי הוא לא חושב שתהיה אתה בעיה.

הוא הרצה לי והטיף לי עד כמה טוב אני ארגיש כשאני אספר.

אבל זה לא עובד ככה.

אני לא אוהב אנשים שבאו מבית טוב והכל הולך להם מצוין ללא תקלות.

הם לא מסוגלים להבין.

הם מסוגלים רק להטיף להקלה שהם חוו, בלי להבין שזה הם וזו הסיטואציה הפרטית שלהם.

לא כולם באו מאותו המקום.

ואצלי, אצלי זה כל כך מסובך ש...

מה?

מה הוא ציפה? שאני ארוץ אליה? ארוץ לעולם?

אזעק את מה שכבר כולם יודעים אבל לי לא נח ולבוא לדבר על זה?

לא. זה לא שזה לא נח.

זה שאין לי רצון. כי בשבילי משפחתי איבדה את הזכות להכיר בי ובמה שהולך בחיי.

מסובך, כבר אמרתי? רק מעטים יודעים עד כמה.

ובשבילו, בשבילו זה לא טבעי שהוא יכול לבוא לתאומה שלי ולדבר אתה על בנים כשלי בעצם יש חבר כבר כמעט שנה וחצי ואנחנו לא מדברים על זה.

 

אני נאמן לעצמי,

אני אמיתי. אני כנה.

רבים המפקדים אשר אמרו לי זאת, בתוספת ניכרת של ערכיות.

שאני פועל מתוך ערכיות טהורה שאולי אני לא שם לב אליה עדיין אבל הם כן,

וזה לא דבר שיש להקל בראשו.

הם מגדילים את גאוותי האישית בנוגע אלי, אל האישיות שלי שאני כל כך אוהב ומעריץ.

כי אני באמת גאה בעצמי, בה, באישיות.

ואז אמרו לי דבר שאני לא מוכן לקבל.

אף על פי שזה בדיוק מה שאני עושה וזו צורת ההתנהגות שלי, בלי לשים לב.

אני צריך למחוק את זה כי מעולם לא היה לי רצון בכך.

אני רוצה למחוק את זה כי אני מתעב את זה, כי אני לא מכיר את זה.

ואולי אני לא מתעב את זה אבל לא רוצה להכיר בזה.

לא בי.

זה עושה לי רע.

למרות שככל הנראה, זו האמת.

אני לא רוצה להיות מוחצן.

אני פשוט מכיר בעצמי, ונח לי.

אז אני מוחצן?

אני שוקל לבטל זאת.

 

אני גאה(?)


 
נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 19/4/2009 11:13   בקטגוריות אהבה שלא תגמר לעולם, אומללות, אופי אינו משתנה, אני והוא, ביסקסואלים, גאווה, גזענות, גייז, דיכאון, דעות קדומות, הרהורים, ורק רציתי לחיות, חלום אופורי, טיפשות האדם, יצאה מהארון, להיות אני, מחשבות עמוקות, מחשבות, משפחה, נאיביות, נטיות מיניות, פילוסופי, פילוספיה, עצבות, קצונה, אהבה ויחסים, ביקורת, סיפרותי, פסימי, צבא, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

66,452
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDum Dum Philosophy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dum Dum Philosophy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)