לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


בין הבריחה, ובין ההסתרה, בין ההכחשה, ובין התמיהה, בין הפחדים, ובין השאיפה, ישנם חיים. החיים שלי.

Avatarכינוי:  Dum Dum Philosophy

בן: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2007

אתם יודעים מה,


זדיינו מפה.

בלוג הוא יומן, שלי.

אני אכתוב בו מה שבא לי.

ולא, לא עשיתי את זה בשביל הצומי.

כדי לקבל תשומת לב אני פשוט יכול להרים טלפון לאחד האלים.

אני ממש לא צריך לכתוב את מה שכתבתי.

וCORPUS CALLOSUM עם כל הכבוד לך, לנאורות שלך, לבגרות שלך, לדבר מלמעלה אני גם יכול.

אני בעצמי יכול להיות גם בוטה.

אתה מטפל באנשים שמנסים להתאבד כל יום?

שמחת זקנתי הצולעת.

זה לא אומר שאתה מכיר את הסיפור שלי, זה לא אומר שאתה מכיר אותי, זה לא אומר שאתה יותר טוב ממני ובטח שלא אומר שיש לך את הזכות להגיד לי מה אני.

 

 

אף אחד מכם לא יודע מה עבר עלי.

אף אחד מכם לא יודע מה היה הלך העניינים, וזה לא ממש "יצאתי לטייל לי כי משעמם לי בבית" אלא יותר בכיוון של לברוח רחוק עד כמה שאפשר ממני ומהאי הצלחה שלי להתאבד בגלל שאני לא עד כדי אגואיסט, ואני לא יכול פשוט לעזוב את סבתא שלי ככה סתם ולגרום לה לשברון לב.

מה גם שיש עוד סיפור. שקשור בי, באמי, ובגירוש. אבל עזבו. אני 'צומי'.

 

שתקומו בבוקר, ותחשו סלידה מעצמם אז תדעו מה אני מרגיש.

שתקומו בבוקר, ותבינו שמלבד עולם וירטואלי שנוגש לעיתים במציאות אין לכם שום מישהו שנחשב 'חבר' אז תדעו מה זה להיות אני.

שתבחינו בזריחה, ותבינו שלא ישנתם כל הלילה מסלידה כה עמוקה מעצמכם, מאי היכולת שלכם לשים להכל סוף, ומהדאגה לאנשים שתשאירו מאחור במקרה וכן תעשו לעצמכם משהו, אז תבינו שזה כמו להיות אני.

שההרגשה לא מתחלפת, שהזמן לא זז, שאתם תקועים והכל מסתחרר סביבכם בלי להתייחס אליכם, אז תדעו מה אני הרגשתי.

להיות תקועים פה שכל רצונותכם זה להיבלע ע"י האדמה.

 

אז מה עושים?

עושים את השטות הכי גדולה שאי פעם הפקתם.

בורחים מהכל בתקווה שזה יפתור את הכל. עושים דברים שבחיים לא הייתם עושים.

שזה יסתיים אז תבינו,

טעיתם.

הבעיות שלכם לא נפתרו. הם פשוט היו בהשעייה.

 

לא התכוונתי להבהיל, לא התכוונתי לפגוע במישהו מלבדי, לא חשבתי שזה יזיז למישהו, לא רציתי לקבל צומי.

רציתי שקט.

סליחה

נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 29/9/2007 23:12   בקטגוריות אושר, אי שפיות, הרהורים, ורק רציתי לחיות, זעם ותוכחה, חלום אופורי, להיות אני, מוות, נטיות התאבדותיות, אהבה ויחסים, אינטרנט, אקטואליה, ביקורת, מפגשי ישרא-בלוג, פסימי, שחרור קיטור  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



וכמו בכל סרט...


The

End

 

 

נתראה.

שתגיעו לעולם הבא.

בה ביי

 

נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 26/9/2007 17:48   בקטגוריות ורק רציתי לחיות, מוות, נטיות התאבדותיות, שחרור קיטור, פסימי  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מוקף באנשים, ומרגיש הכי בודד בעולם


זה לא אני.

אני לא הבלוג. לא במציאות.

ואני לא כך במציאות משתי סיבות:

1) אני לא נותן לאנשים לראות מה אני. למראית העין אני היצור הכי מאושר בעולם וסבל לא נכלל באוצר המילים שלי, שלא לדבר בחיים שלי.

יש להסתיר, יש להחביא, יש לגנות, רק שלא יגלו. דברים כאלו שומרים בדלתיים סגורות.

2) זה קורה לעיתים רחוקות, לרבות רק בחברת מחנות, ומפגשים עם הקוראים שלי.

אני באמת שמח, ואני קופצני ועליז.

 

זה לא משנה מה הסיבה, אני לא האדם שבבלוג. אם אני אעבור לידכם ברחוב בחיים לא תוכלו לדעת שאני דאם דאם, אפילו אם אני אלך עם שלט.

המראה מתעתע. אנשים מעדיפים להאמין למה שהם רואים מאשר למה שהם קוראים, שומעים ויודעים.

 

היום, לראשונה מאז שפתחתי את הבלוג הרגשתי כמו כותב הבלוג.

אולי זאת החברה ששהיתי במחיצתה.

חבורה הומוגנית שאני לא קשור אליה, לא הייתה דרך לחדור אל תוך המעגל הפנימי.

אני נשארתי בחוץ, למרות שניסו לעשות עיסה מהכל.

זה לא הצליח, זה היה הם- ואני.

השילוב המוצלח שלהם, והאאוטסיידריות שלי, דחפו אותי לדיכאון.

הם בתור חבורה, למרות שהם לא היו מודעים לכך, דכאו אותי.

לא צחקתי. לא הצחקתי. לא דיברתי, רק שתקתי.

הסתובבתי כגוויה בקבר, זומבי היה נראה חי לעומתי.

אני מרגיש רע.

זו הרגשה ממש רעה.

לא כך רציתי לצאת, לא כך רציתי להיות.

אני אפילו הייתי גאה בחזות שלי, אשר אינה ניתנת לזיהוי בלוגרי.

 

כותב הבלוג אינו איש מעניין, אינו איש משעשע. הוא בולמי דיכאוני רואה שחורות פסימי אנורקסי מעצבן חסר תועלת.

אני לא כזה.

 

אז למה דווקא עכשיו,

מתי שהכי הייתי זקוק לרושם הראשוני הכל נדפק כל כך חזק?

 

הייתי אאוטסיידר, עכשיו אאוטסיידר, לנצח אאוטסיידר.

אפילו בעולם הבא לא רוצים אותי :(

נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 25/9/2007 23:04   בקטגוריות אנורקסיה, אני והוא, בולמיה, ביסקסואלים, גייז, דעות קדומות, הרהורים, ורק רציתי לחיות, זעם ותוכחה, להיות אני, מוות, נטיות התאבדותיות, אהבה ויחסים, אינטרנט, ביקורת, מפגשי ישרא-בלוג, פסימי, שחרור קיטור  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

66,452
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDum Dum Philosophy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dum Dum Philosophy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)