לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

..Ashes of maiden`s blood will break up again someday


Well..

כינוי:  BurningAngelz

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

חחחחחחחח יום חמישי =]


עליתי להסעה O: ואז חברה שלי עלתה אחריי והתחילה לעשות לי פרצופים . זה היה מצחיקXD

הגענו לבצפר וזה , נכנסתי לכיתה והפתעה XD כמעט ואין אפחד O_OX

אנשים ראסמי חשבו שיש שביתה או משו

(אנחנו לומדים כרגיל כי בצפר פרטי O_O והרוב זה הסתדרות).

בקיצור היינו עם איזה מורה אחד 4 שעות שהחליף את המורה לשיעור תנך

(עומר אנחנו מתגעגעים אליךךךךXD)

כמה דברים עליו:

הוא בוגר בצפר, הוא בחן אותנו בפסיכומטרי ורוב הכיתה קיבלה אחוזים נמוכים ברמת אינטליגנציה ,

הוא לא יודע לשחק כדורסל XDDDDDD וגם הוא מנסה לחקות את עומר וזה מעצבןןןן -_-

והוא אומר "נו אני לומד" ומחייך#$^$&#^! אידיוטXP

באחד השיעורים החופשיים איתו אני וידיד שלי עשינו קרב סייף (אל תשאלו מאיפה אני יודעת להילחם בסייףD:)

קיבלתי מקלות תופים שחורות והוא את הבהירות O: בקיצור נלחמנו D:

והוא כל הזמן ניצח אותי$^!^$!^&#! ופעם אחת הפלתי לו מקל אחד! -_+ מזה שמחתי;]

ואז הלכנו הבייתה והיה בעיות בהסעה והיה גם צחוקים כי כולם צעקו והנהג התעצבן O:

ועכשיו אני פה בבית משתעממת ועוד שנייה נרדמתתת O:

מחר הולך להיות לי בוקר קשה -_+ כל הבוקר חזרותתתת |= ב2 מקומות.

 

טוב זהו ביי =] 3>

 

(אה והחתולה שלי היא חמודההD: והיא רצה מהר.O:)

 

כפרעליך עדי =]

נכתב על ידי BurningAngelz , 11/10/2007 18:55  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



המייפל סטורי הזה ... !@#@%#~$%&#@!~


- Maple Story -

 

יואווווווו איזה מפגרים מייפל סטורי XD

אין להם תקציב לעשות משהו נגד הפריצות בכלל.

אתמול, פרצו לי =_+ ושלשום לידיד שלי X_XO

בקיצור,

משחק מפגרררXD חבל שבכלל התחלתי לשחק בו -_+

עצה לכל מי שמשחק מייפל סטורי\שוקל להתחיל לשחק:

 

פאקינג אפילו אל תרשמו לאתר maplestory.nexon.net

צריך להפיל להם תאתר המסריח הזה

שהחברה שלהם תידפק, עד הסוף. =_+

 

זהו D: זה היה עידכון של אתמול XD

אה ועוד משהו O: (שלא קשור למייפל סטורי) XDDD

חברה שלי (בוגרת הבצפר) באה לבקר היוםםםD:

~ אני אוהבתותך עטר3333333333333> ~

כלכך שמחתי לראות אותה=] אבל היא הלכה אחרי 10 דקותT.T

ויום שישי יש לי עד 12 וחצי בצהריים כל הזמן הזה חזרותתתת#$^$@#^! קשהה=[[

 

יאללה זהו בייביי ;-)

 

(ולכל מי שמעוניין , הנה הדמות שלי D:) :

אני מתגעגעת \=

3>.

 

אה ושכחתי להגיד שהיום אנה עזרה לי למצוא את הדמותתתXD

נכתב על ידי BurningAngelz , 10/10/2007 19:22  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





654

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBurningAngelz אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על BurningAngelz ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)