לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מאחורי ולפני הקלעים של TERMINAL EVOLUTION

כמה חבר'ה החליטו ללכת כנגד כל הסיכויים ולפתוח ליין ממש לא טיפוסי, של מסיבות בצפון. על צחצוחי החרבות, על ליטופי השערות, על יח"צ נונקונפורמיסטי, ובנות מהזן האליטיסטי , על איכות, כמות וכל הקהל שבינהם. קובי שטח, חושף הכל , והצוות - לא ממש בעד!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

מעגל מתופפים


בחסד נקלעתי לאירוע, שהיה מבחינתי חוויה מעשתת עבורי. אף פעם לא הייתי הומופוב , אך בעקבות היותי חי בחברה סטרייטית ( לפחות כלפי חוץ) , והומופובית ( לפחות כלפי פנים), החשש שכל הומו ינסה לתקוע אותי בטוסיק - היה קיים ושריר.

 

 אחרי שחברי הטוב לחיים ולמוסיקה הביא לי ג'מבה היישר מהודו, בתקווה שאפסיק לתופף לו על השולחן ועל העצבים ( למרות שתיפופי נעים לאוזני הבריות בד"כ), החלטתי לעשות מעשה וללכת לחוג תיפוף מקצועי.

כסימן משמיים של לך על זה בחור, צץ לו שלט בבנין סאלה לנגד עיני, והפיח בי חיוך . התקשרתי לוודא יום ושעה.ובאתי שמח עם הג'מבה ביד ימין, וכלום ביד שמאל.

 

 היה מעגל כסאות. היה. הגעתי מוקדם. חשבתי שהמבטים נובעים מעצם ביאתו של נטע חדש בתוך קהילת המתופפים הוותיקה.

יותר ויותר אנשים מתאספים, וכולם גברים ( חוץ מאחת). זה התחיל להיות חשוד. איפה התופים? ( אולי הם ידיעו מאוחר יותר??).

ואז קלטתי שיש קלסר גדול על אחד השולחנות, שכנראה נועד לדפדוף.

 

דילגתי אליו. ואז , החל ליפול האסימון במורד המדרגות מדף לדף. כתבות מן הזמן הורוד, קורין אל על, כתבי עת ובהם מחקרים האם הומו זה ביולוגי או פסיכולוגי... "מתוק,  לא הגעתי לחוג תיפוף? " שאלתי את המארגן היפיוף והחמוד . " לא חמוד, זהו מפגש של הקהילה ההומולסבית האקדמית".

 

איזו התרגשות חלפה בי. אני מוקף הומואים! אנ פאקינג בליביבל. " מגיעה פסיכולוגית קלינית להרצות היום, אתה מוזמן להישאר". שילמתי 10 שקלים בלי לחשוב 3 פעמים , ונשארתי שוקק לחוויה הבאה שצפוייה לי.

 

אז בואו נשבור כמה מיתוסים לאלה שעדיין הם שלמים אצלם או לא סדוקים מספיק :

 

יש הומואים מכל הסוגים. לא כל הומו הוא נשי בחיצוניותו או מוחצניותו. יש את החננות, את הקולים, את הנשיים, את הגבריים, מכל הפאקינג צבעי הקשת.

 

היתה שיחה תרבותית ופורה על מקור ההומוסקסואליות. ויש לא מעט הומואים, שאוכלים על זה כפות. המרצה הציגה מחקרים אקדמים לכאן ולכאן, שבסופם אין הוכחה חותכת לשאלה : האם נולדים עם נטייה מינית הומוסקסואלית, או שמא מפתחים כזאת במהלך החיים?

 

חוץ מגילויי הלב , והסיפורים החושפניים של מתי גיליתי על עצמי, ואיך הסביבה קיבלה את זה, היו שם כמה חבר'ה שהיו בבלבלות רציניות. הם שקקו לדעת למה הם נמשכים לגברים, כי אם זה לא גנטי, אלא פסיכולוגי, הם מוכנים לעבור טיפול אינטנסיבי כדי להתגבר על זה כי " זה סבל לחיות בחבר'ה שלנו כהומו".

 

אחד הערבים המרתקים. כולנו פאקינג יומן בינס , חבר'ה, כולנו.

 

וכן, ניסו להתחיל איתי. זה דוקא החמיא.

 

יש הטוענים שהומופובים הם דוקא אותם אנשים שלא בטוחים בסטרייטיות שלהם, ומפחדים שמשהו יתעורר בהם ויהפוך להם את חייהם. מה אתם אומרים?

 

 

 

נכתב על ידי , 24/9/2007 11:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 43

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקובי שטח אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קובי שטח ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)