לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

-Just Me-


Your tears don't fall, they crash around me


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2008

שאלון הישגים D:


לבן לא עשיתי.

ורוד כן עשיתי.

 

~ עישנתי
~ קיבלתי נכשל/ויותר מאחד.
~ התנשקתי
~ רקדתי בחזיה
~ התנשקתי בגשם
~ התנשקתי מתחת למים
~ השתכרתי
~ רקדתי עד כדי נפילה
~ עשיתי סקס
~ בכיתי יותר משעה
~ בכיתי כל הלילה
~ היה לי חום מעל 39 מעלות
~ הייתי אנורקסית
~ הייתי בולמית
~ אהבתי מישהו עד דמעות
~ התנשקתי עם מישהו תוך כדי משחק
~ הייתי עם מישהו יותר מחצי שנה
~ היה לי בלוג פרטי[יש לי XD]
~ כתבתי משהו שבאמת אהבתי
~ נשארתי ערה כל הלילה
~ הייתי במסיבה עד הבוקר
~ ברחתי מהבית
~ פגעתי במישהו
~ ביקשתי סליחה והתכוונתי
~ הייתי ממש שמנה
~ רבתי מכות רציני
~ קיללתי חברה טובה

~ הייתי בים עם חברים
~ אושפזתי
~ הייתי בחו''ל עם חברים
~ לא אכלתי יותר מיום
~ איחלתי למישהו למות
~ היה לי שיער ממש ארוך
~אמרו לי שאוהבים אותי

~ עשיתי קרחת
~ צבעתי את השיער
~ שברתי עצם בגוף
~ נתקעתי במעלית
~ כתבתי יומן[אני כותבת..]
~ שמתי מחוך [אבל הייתי רוצה!]
~ נסעתי לטיול שנתי
~ הייתי בעזריאלי
~ ישנתי עם מישהו מהמין השני
~ התנשקתי בחג המולד
~ רבתי עם חברה על בן
~ קיבלתי מכתב רע מהבצפר
~ עשיתי מבחן בגרות
~ היה לי חבר שגדול ממני
~ הייתי בדיכאון
~ היה לי כלב/חתול
~ שיקרתי להורים
~ היה לי פירסינג[יש לי P:]
~ הייתי בחוץ כל הלילה
~ הצטלמתי בערום

~ התחצפתי למורה
~ אמרתי למישהו שאני אוהבת אותו
~ בכיתי בפומבי
~ אמרו לי ששונאים אותי

 

זהו D:

תהנו..

נכתב על ידי , 28/11/2008 23:29  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חזרה הביתה P:


אזז חזרתי היום הביתה XD

אין לי כח לעדכן אז אני אעשה זאת מחר P:

אני רוצה לעשות פוסטמונות.. D:

ואני יספר על השבועיים, על הטיול השנתי, על האהבה החדשה [P:], וסתם עלאיך החיים שלי עוברים בלי שום דבר מעניין XD

 

קיצ' שווה לחכות למחר XDD

 

 

 

אנקה הדורימון D:

נכתב על ידי , 13/11/2008 22:39  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 390998427 




2,145
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנקה||דורימון D: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנקה||דורימון D: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)