לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

-Just Me-


Your tears don't fall, they crash around me


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2009

בקצרה..


יום א' 11.1.09: נפל קאסם בגינה בדירה מתחתיי, ניפץ לנו את רוב החלונות בדירה, בכיתי המון, לקראת 11 נרגעתי.

יום ב' 12.1.09: ניסיתי לשמור בסוד את הקטע עם הקאסם.. לא יצא..[יומולדת לרוסלן]

יום ג' 13.1.09: בלה בלה בלה.. שום דבר מעניין.. ראיתי את התמונות של הבית שלי P:

יום ד' 14.1.09: יומולדת לי לרומה וגרישה, התחיל נחמד.. היה קצת דמעות,הרבה פיצה, בערב ריב עם אולג, הרבה דמעות שיחה בקבוצה.. וזהו..

יום ה' 15.1.09: יומולת לאביטל, הצגה, שום דבר מעניין.

יום ו' 16.1.09: כולם נסעו הביתה, אני נשארתי בפנימייה, היה נחמד, יצאתי עם נסטיה ונטשה לעיר.. קנינו ארטיקים, פגשנו את ידיד שלי, הוא בא אליי לפנימייה, היינו על רולר.. גילינו שהוא ונסטיה היו ביחד בכיתה מא' עד ד'..

יום ש' 17.1.09: ארוחת בוקר ארוזה, ההורים שלי באו בצהריים, יצאתי איתם לקניון.. ראיתי נעליים בשווי 4000 ש"ח[כן כן 4 ועוד 3 אפסים!!] אכלנו בארומה.. היה טעים, הגעתי לפנימייה ישבתי עם נסטיה במח"מ על המחשבים והלכנו לאכול עוגה, בערב שוב אני נטשה ונסטיה יצאנו לעיר, רצינו לקנות כמה פחיות XL אבל לא היה לנו כסף.. אז הסתפקנו בשטיחונים וביסלי P:

עכשיו אני יושבת במח"מ שומעת את let me be your wings ואצבעונית וכותבת את זה..

 

ציטוטים משירים ועוד:

*anything that you desire,anything at all, every day i'll take you higher, and i"ll never let you fall.

*you just too good to be true,can't take my eyes off of you, you be like heaven to touch, i wanna hold you so much

*i love you baby, trust in me, when i say, oh pretty baby.

*i hate it when you not around, and the fact that you didn't call, but mostly i hate the way i don't hate you, not even close, not even a little bit, not even at all.

*i want you to want me, i need you to need me, i live you to love me, i begin you to beg me

 

to be continued... hahaha

 

נכתב על ידי , 17/1/2009 21:52  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



2008


אז מה היה לי ב2008?

כמה מטרות השגתי?

מה היה טוב השנה?

מה היה רע?

אז ככה:

לא השגתי אף מטרה..

לא הצבתי לעצמי שום מטרה.

 

מה היה טוב השנה?

כמה מאיות בלימודים?!

 

מה היה רע?

כל הריבים עם האנשים שהכי חשובים לי..

כל המצבי רוח המדוכאים והמדכאים שהיו לי!

הפרידה של ההורים שלי.

 

וזהו..

נכון שאני אישיות מאוד מרגשת מרתקת ומלאה הרפתקאות?

ככה חשבתי..


ועכשיו למשהו קצת אחר,

הייתי אומרת השנה..

אבל ממש ימים בודדים לפני 2009 הכרתי שחקן..

הית' לדג'ר..

הוא נפתר לפני כעמט שנה[22 בינואר 2008] :(

מאז, אני לא מפסיקה לקרוא עליו.. חברות שלי חושבות כבר שהתאהבתי בגופה, במשהו שכבר לא קיים.

אבל אני בסך הכל פיתחתי אובססיה.

לכל מה שקשור אליו, או יותר נכון כל מה שקשור למוות שלו.

אני בוכה כל פעם שאני רואה את הבת שלו מטילדה.

תקראו לי משוגעת,אבל כזאת אני.

הינה לכם כמה דוגמאות ללמה אני חושבת שלבכות עליו זה מאוד שפוי:

http://www.youtube.com/watch?v=w6XGUhzfutc&feature=related

 












נכתב על ידי , 3/1/2009 12:02  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 390998427 




2,145
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנקה||דורימון D: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנקה||דורימון D: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)