לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

-Just Me-


Your tears don't fall, they crash around me


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2009


לא הייתי פה מלא, אז למרות שאין לי הרבה מה לכתוב,אני מעדכנת,רק כדי לא לנטוש..

אז מה חדש?

*קראתי את דימדומים ב4 ימים.

*התחלתי לקרוא את NEW MOON [ספר המשך לדימדומים]

*כתבתי הודעה ארוכה ומדכאת לבן השלישי הכי חשוב לי כרגע.

*פורים היה נחמד.. התחפשתי לג'וקר.

*תמונות D:



אני ומאשה

מאשקה המלווינה הגותית ואנוכי הג'וקר XD

מאשקה המלווינה הגותית

מאשקה ביום הולדתה ה-15

קוצים על אולג

מאשקה הבייב ואנה הכבשה

ליליה

אני בזמן שהפריעו לי לקרוא והכריחו אותי לחייך! XD

נסטיה מאשה ואני :S

מאשקה הבייב וגרטה החזרזיר

מאשקה המלווינה הגותית

גרטצ'קה

ברכת יום האישה שקיבלנו מהנים שלנו XD

אנדריי ומאשה

אני ואולג ברקע.

נסטיה שותה דני מקשית של טרופית.

מאשה[ממזמן]

נסטיה פוזלת לעבר העוגה של מאשה.. מאשה את צריכה לשים עין על נסטיה!

נסטיה בפעולה XD

אני מטושטשת
מצא את ההבדל [בזמן התחפושת ואחרי התחפושת D:]

 

זהו להיום D:



הציור של נסטיה משנה שעברה..

 

 

אגב,ראיתי את הסרט דימדומים,ואני ממש לא מבינה מה כולם התלהבו..

רוברט פטינגטון או מה שמו ממש לא ראוי לדמות של אדוארד קאלן.. לא שמישהו אחד בעולם הזה כן.. אבל שיהיה..

ובסרט הם בילבלו בין סצינות,והפעילו אפקטים לא נכונים,והחסירו קטעים ממש טובים,ויש לי רק דבר אחד להגיד לטובת הסרט:הם השתמשו במשפטים מהספר שממש אהבתי, כמו עם הכבשה הטיפשה והאריה הזוכיסט D:

 

עכשיו זהו ^__^

נכתב על ידי , 9/3/2009 21:55  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 390998427 




2,145
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנקה||דורימון D: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנקה||דורימון D: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)