לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הורמונים משתוללים!!! אהאעאה@!$^&



Avatarכינוי:  say yes

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

מהפח אל הפחת, ומשם לצלחת...וול, זה מסביר את הטעם של ארוחות גורמה


וול...

*תופים*

*קונסטנטיינטות*

*מצילתיים*

*נו הבנתם תקטע*

 

שלום?

 

אני לא ממש יודעת מה לומר אחרי כזאת הפסקה בין העידכונים...אז... עידכון?

 

~אני מפריד שקסי, אבל אני עצלן ואתם קוראים אותי אז אני לא עושה תעבודה שלי~

~ואני מפריד חרוץ יותר מהזה שמעליי!!! אה לאלא!!! אתם לא אמורים לקרוא אותי><~

~ סלחו לשניים שמעליי, הם באמצע ריאיון עבודה עם הבלוג, אני מפריד ^.~


וול... בגלל שההפרש בין פוסט לפוסט האחרון גדול ~מאוד~ , זה יהיה פוסט- תקופה. אז אולי יהיו דברים שיבואו בדיליי ~ענק~

 

נאירועים המרכזיים:

*לאח של ארי יש דייט 0........0

*תגלית מרעישה (ומגעילה)- לג'וקים יש אברי מין!!!

*לארי יש חבר 0_X (כה, תתפלאו בני אנוש ארורים...מוחעחע)

זה האירועים החשובים 0.0 לפי הסדר, מהפחות מסוכן ליותר מסוכן...

 

וול נתחיל~

 

זוכרים את הטיפוס התמהוני הזה, הגוש רפש הזה, ערימת האיי. קיו 190 ומשו הזאת, הקרוייה "אח של ארי"(או בכינויו הנפוץ יותר- מכונה חדישה ללהרוס תחיים לבתכם ,דגם 97', להורים מרושעים בלבד)?!

 

וול, אז השולט ברוקולים הזה השיג דייט~ וכך היה המקרה...

 

היה זה חורף 07',השלכת על העצים כבר לא נראתה והגשם חסר הרחמים הכה בגגת הבתים(אה לא ,זה היה השכן ששפך מיים>< נוטוב). היה קר כלכך שילדת האשפתות ארי נאלצה להלך לה במסדרונות הבית הקרוואן הקרים בסחבות רבות העשויות רובן מקולקציות ישנות של דיזל ולאכול "מנה חמה" כדי לא לקום מהמיטה ולשרוד.

 

יום אחד, כאשר נגמר לארי מלאי "המנה חמה" שבבונקר שמתחת למיטתה, היא נאלצה להרים את...ישבנה המלכותי ולזוז למטבח...היא עברה לאט לאט את כל רחבי הבית קרוואן, היא עברה באומץ את חדר הכביסה...התקדמה לאט דרך המעבדה (החדר של אח של ארי<<), עברה בחדר עם פסל של אביר באמצע...

רגע... פסל של אביר?!?! WTF?

*ארי חוזרת לחדר ההורים*

*ארי רואה את אחיה לבושבחליפת אבירים*

 

ארי:" אני לא ישאל, קר מידי היום וגם ככה אין לי תקציב להמשיך לחפור לקוראים!!!"

אח מרושע:" ארי!!!"

*ארי עוברת למצב גיבורעל ומוכנה להילחם*

 אח: לאלא!!! אני...בדייט! תעזרי לי להתכונן!!!"

 

ארי: "אוה^^ אז...זוכר מה ארי ללמד אותך? להיות אבירי ואמיץ ומנומס... ו... מה אתה נורמלי???! רצית ללבוש חליפת אביר???!!!"

 

פאק, אחים קטנים זה דבר כלכך מצחיק XD הוא אשכרה לבש חליפת אביר ורצה לבוא לאהובתו XDDD

 

מה גם בסוף הסתבר שהיא סכהכל קראה לו לראות את האוגרים שלה (כן, היצור המוזר מסתדר עם אוגרים. ככה זה כשיש לך ריח תמידי של ברוקולים טריים) והוא חשב שהיא הולכת להינשא לו XDDDDD

 

נו אבל אתם יודעים מה אומרים: החיים ממש אחלה כשאתה (גאון מרושע) בן שמונה"

 

ועכשיו לחלק על ארי<<

 

לפני כמה ימים ארי ללכת עם חבר שלה לטייל

 

*ארי וחבר הולכים*

*אי לראות כלב חמטוד*

*כלב חמוד לקשקש בזנב*

ארי ללטף כלב חמוד*

*כלב חמוד לנשוך ארי*

*חבר של ארי להרביץ לכלב*

*כלב לברוח לעבר השקיעה*

 

אחרי זה נוראאא כאבה ארי הרגל<<

אז אחרי שבדקנו מה איתה ראינו שתי פצעים מהניבים של הכלב , ומסביבם סימן כחול ענק ;;

 

ארי:"למה הוא נשך אותי ;; זה לא שאני עשוייה מ80% נקני...יההה מאגניב, עכשיו אני לא צכה קעקועDD: זה גמככה דומה ל...ענן? הבהב!!!"

*שתיקה ומבט רחום מצדו של החבר*

ארי:"אוי לא יש לי כלבת!@$^$#%)"

חבר:"נו באמת -.- יש  לך חיסון נגד זה<<"

ארי:"אבל אני מרגישה את זה בתוכי><"

*ארי מסתכלת על פנס רחוב ומתחילה ליילל*

 רצוי לציין שחבורה של דוסים שעברו באיזור עברו לצד השני של הכביש נוכח המראה המוזר, בעודם משתתפים בתחרות "מי בורח מארי יותר מהר".

לזוכה המאושר פרס שווה במיוחד-ליקוק לחי מארי DD:

בחסות טיב טעם. (פרסומת סמוייה O:) )

 

ארי:"אתה רואה? אנשים בדרך כלל לא בורחים ממני!!! זה הכל בגלל הכלבת"

חבר(לדוסים במחשבה שארי לא שומעת):"אל תדאגו, היא לא נושכת...אני מקווה"

חבר(לארי בתמימות):"אויש נו באמת, את לא צכה להאשים את הכלבת המסכנה...את פשוט מוזרה, ארי (:

את לא צכה לשקר, אני מכיר אותך ויודע,אגב, שאנשים תמיד בורחים ממך ככה"

 

ארי:*פאפי פייס*

 

חבר:"טוב נו...יש לך כלבת! אעהעה#$&#%*$T*"

 

יאפ', אין כמו פאניקה גברית כדי להרגיע ילדה חולת כלבת~^^

 

*הולכים יחד ונובחים לעבר השקיעה~

 

 

 

 

אין כמו ללכת עם אדם ולדבר איתו על דרכים להשתלט על העולם בלי להרגיש טיפשה~

 

^^

 

ואין כמו להיות טיפשה בבלוג שלי מוחעחע!!!

 

קטע מוזר: לג'וקים יש אברי מין~

יציאה של ארי0.0:

 

אם אתה בוגד בחברה שלך עם פרח- לחמנייה בעזרת מסור, אז הצעצוע של הפלאפון שלה יקפוץ בנג'י מהשמש ויעשה עליך פיפי~

מסקנה: חלב ציפורים3:

~מפריד סקסי לסיום~

 

זהו אנשים מקווה שנהניתם מהפוסט...אם בכלל אנשים עוד קוראים פה...

 

ללה טוב...

 

ביי ביי^^
נכתב על ידי say yes , 16/11/2007 17:10  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



3,043

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsay yes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על say yes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)