לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


.it's a Paper Tiger

Avatarכינוי: 

בן: 38

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2005    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2005

ובקצרה.


 

קצת מוזר היה כל הזמן הזה.

של לא להיות מחובר לאינטרנט. זה ככה כבר איזה שבועיים, אולי קצת פחות. אני מתחיל להתרגל למחשבה.

 

אז קצת עדכונים:

 

# כל אירועי היומולדת נחגגו (למרות שזה היה כבר לפני יובלות), והכל הסתכם בערב מאוד לא נעים במסעדה עם המשפחה, רוק עצמאות מעפן אחד, ועוד ערב במקס ברנר, וגם קצת סקס ניחומים. אחותי הביאה לי שני ספרים מעניינים, וזהו בערך.

 

# שבוע אחר כך, שבוע שעבר, יצאנו לצילומים. סיימנו אותם, היה אחלה לגמרי, מעבר לעובדה שאת מרבית היום השני ביליתי בשטיפת כלים מאסיבית. אבל היה כיף, אני די מרוצה. עכשיו הסרט בעריכה, אני מקווה ששבוע הבא הוא יהיה גמור.

 

# השבוע יש לי ראיון עבודה. זה מלחיץ, כי זאת העבודה שיכולה להשיג לי את כל הקשרים שאני צריך בתחום.

 

***

 

אין לי יותר כל כך מה להגיד. הראש שלי די שקוע בתוך הנסיונות הנואשים למצוא רעיון לתסריט של הסרט גמר. כבר כתובים לי איזה מליון עמודים של הרבה קשוקשים, בתקווה שבזמן הקרוב ייצא לי משהו כמו שצריך. אם בכלל.

 

***

 

סוף עדכון.

בקרוב צבא.

 

אחזור בקרוב (כנראה)

 

סייל

נכתב על ידי , 23/5/2005 23:40  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



52,987
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסיילנט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סיילנט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)