לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


.it's a Paper Tiger

Avatarכינוי: 

בן: 38

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005

יולי.


(Pink Floyd - The Dark Side Of Moon LP)

[מי שלא ראה את הלייב8, שיתבייש]

 

פתאום כבר נהיה יולי בלי ששמתי לב.

החל משבוע הבא אני לא אהיה פה, כי יש לי המון תכניות לגבי המון דברים. תכנית אחת היא לעבוד, להרוויח קצת כסף, אותו אני אבזבז בנון שלאנטיות על לעלות צפונה, ואחר כך לרדת דרומה. יש גם דיבורים על סיני. ממש בא לי סיני.

 

יש דיבורים לכיוון העבודה בחברה הגדולה של הקולנוע (שלא נחשוף כאן את שמה, כדי שלא תדעו שהם מחפשים ותתקשרו אליהם גם), ואני צריך לקבוע לי כל מיני פגישות ועניינים כאלה. ממש אין לי כוח האמת אבל להתחיל עכשיו עם הקולנוע שוב.

 

לעומת זאת, התסריט מתקדם לכיוונים בלתי צפויים אך טובים. שזה תמיד טוב. דודי הוירטואלי אפילו חיזק את מחשבוותי בנושא השראה לכתיבה. דודי האמיתי סיפק לי את החומרים ואת המוזה. נסעתי עם אח שלי ליום וקצת לצפון לדוד שלי, כדי קצת להיות רחוק מאמי הפסיכוטית, ואבי הפלגמט. זה היה כל כך נחמד, אלמלא חזרתי הביתה באמצע הלילה רק כדי לגלות שהיום היחיד והמסכן שלא הייתי בבית היה היום שבו הדוור החליט להביא את חשבון הפלאפון בלי שאני אוכל לקחת אותו ולהעלים אותו.

 

אבל לא נורא. הכל בסדר.

 

החופש של שנה שעברה היה כל כך שונה מהחופש הזה. אני לא בטוח אם בצורה טובה או רעה יותר, אבל אני גם לא חושב שיש טעם לקטלג ולהשוות. החיים טובים אליי.

 

או לפחות כרגע.

 

סיילנט

(שומר על פרופיל נמוך)

נכתב על ידי , 5/7/2005 23:33  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



52,987
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסיילנט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סיילנט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)