לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


.it's a Paper Tiger

Avatarכינוי: 

בן: 38

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005

עיצוב חדש.


 

בעקבות העובדה שנמאס לי מהעיצוב הקודם (שהביע את חיבתי הרבה לקרדיגנז) אמרתי לעצמי שהגיע הזמן לעיצוב חדש. בתקווה שהוא גם ייתן לי קצת יותר מרחב לכתיבה, כי הקבועים שפה מביניכם שמו לב שכבר המון זמן לא עדכנתי כמו בנאדם, וגם כשן, אז כמות העדכונים ירדה לפחות מחמישה פוסטים בחודש (למשל, הפוסט הזה הוא השלישי החודש). וזה שלא שאין לי על מה לדבר. המון קורה. פשוט אין לי כל כך כוח אני חושב.

 

אז העיצוב החדש הוא בהשראת ציוריו המופלאים של סיימון הנווד (Simon Henwood) והבחורה המדגמנת בתמונות היא לא אחרת מאשר רוזין מרפי (Roisin Murphy), החצי הנשי של ההרכב המופלא מולוקו, שיצאה לא מזמן בקריירת סולו, ואפילו הופיעה בארץ בהופעה שפספסתי.

 

אז תשמעו את האלבום האחרון שלה, הוא משובח, ואני מקווה שאני בקרוב אעדכן פוסט נורמלי. פוסט ארוך יחסית על כל העבודה בניצנים יעלה בקרוב, אם יהיה לי כוח לסיים אותו.

 

תודה לכל מי שעדיין נכנס מדי פעם לבדוק אם אני חי.

 

תגובות על העיצוב החדש יתקבלו בברכה.

 

בקרוב מאוד,

סייל.

נכתב על ידי , 22/7/2005 17:03  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



52,987
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסיילנט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סיילנט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)