לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


.it's a Paper Tiger

Avatarכינוי: 

בן: 38

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005

10 דברים שלא ידעתם עליי (ואולי בעצם כן).


 

הגיע הזמן שגם אני אעשה את השטות הזאת, שאין לי מושג מאיפה היא באה, אבל זה נראה לי חביב.

אז הנה:

 

1. סיגריות - מאז ומתמיד אני מעשן פרלמנט ארוך. הייתה תקופת עוני קצרה בכיתה י"א שעישנתי בה פל מל לייט אבל פרלמנט ארוך תמיד הייתה ותמיד תהיה הסיגריה שלי. פה ושם אני חוטא במלבורו לייט או פרלמנט בלו. ועכשיו גם גיליתי את הבידי, הסיגריות ההודיות, שזה חביב.

 

2. קפה - אני והקפה חברים טובים. אני מכין ושותה אותו באופן מאוד מסויים (שתי כפיות קפה וכפית סוכר חום, עם שליש חלב, וכמובן שיש שיטת ערבוב ספציפית). ואני שותה אותו תמיד עם הכפית בפנים. לאחרונה הרגלתי את עצמי לשתות רק שתי כוסות קפה ביום.

 

3. אני שונא נשיקות צרפתיות. הלשון שלי היא שלי ואין לה מה לחפש בפה של מישהו אחר.

 

4. ואם כבר אנחנו בזה, אני חושב שאני שונא נשיקות צרפתיות, עקב העובדה שהנשיקה הראשונה שלי (מתי שהוא ביולי שבין כיתה ט' ל-י') הייתה נשיקה צרפתית מאוד מבחילה ובעייתית.

 

5. אני מסוגל (ונהנה) להאזין לאותו שיר ברצף במשך כמה ימים. זה די משגע את ההורים שלי אבל אני נהנה מזה.

 

6. בעקבות בנייה לא כל כך מתוחכמת, הדירה שלנו בנוייה כך שהחדר שלי (שהיה פעם החדר שינה של ההורים שלי), מכיל גם את חדר ההלבשה של אמא שלי, ככה שכל בוקר וכל ערב יש לה לגיטימציה להיכנס לי לחדר (בתרוץ עלוב של להחליף בגדים) ולחטט לי בחיים.

 

7. הספר האהוב עליי בכל הזמנים הוא "החוף" של אלכס גרלנד. כמובן שיש עוד ספרים טובים שאני אוהב, אבל משהו בספר הזה עושה לי את זה גם בפעם הארבעים שאני קורא אותו.

 

8. ולגביי סרטים, אני בחיים לא אהיה מסוגל להחליט איזה סרט הוא האהוב עליי. יש את הרשימה, והיא מכילה כרגע בסביבות ה-150 סרטים שאני אוהב (וזה לא כולל סרטים קצרים או טלוויזיה). והחיבה שלי לסרטים הגיעה מתי שהוא בתיכון, כשנרשמתי למגמת קולנוע בשביל סתם להעביר את הזמן בכיף בתיכון, אבל הסתבר שבעם הקולנוע הוא חיי או משהו כזה.

 

9. אלכוהול - בעקבות שתי תקריות מאוד מצערות עם אלכוהול, שאחת כללה 16 בקבוקי בירה, הירדמות באמצע חניון וכרית הזויה שמישהו נתן לי שיהיה לי נוח (שעד היום יש לי אותה, אגב), והשנייה כללה שמונה שוטים נקיים של וודקה ואולי גם איזה וודקה רד בול ושורה מאוד קטנה בשרותים, והרבה הקאות על עצמי, הגעתי למסקנה שכדאי לי להפסיק את השתייה המאסיבית במועדונים, ונכון לעכשיו אני מסתפק בחצי ליטר בירה (עם עדיפות לקרלסברג או אסהי).

 

10. החלומות הכי גדולים שלי הם לטוס ליפן, ולעשות צניחה חופשית.

 

נכתב על ידי , 23/7/2005 02:44  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



52,987
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסיילנט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סיילנט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)