לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


.it's a Paper Tiger

Avatarכינוי: 

בן: 38

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005

אוזניים.


 

שעות הביקור הן מתשע עד חמש ואם אני אבוא בשש ועשרה

ובכן אני כבר יודע שאתה תמצא איזה שהיא דרך להבריח אותי פנימה ואוה

שים לב לבקבוק הריק עם החורים לאורך התחתית

אתה מבין זה יותר מדי לבקש ואני לא הרופא

 

***

 

הימים האחרונים היו מעולים. שילוב מנצח של הרבה שקט והרבה שלווה. סוג של למצוא את עצמך. זה טוב לי. אני מרוצה כרגע. אני לא כל כך יודע מה אני אמור לעשות, ואיך אני אמור לבטא את זה, אבל הכל יושב לי טוב טוב בתוך הראש ומשתחרר כשאני רוצה. ואז זה באלי בזרם ענקי של מילים ומחשבות והרבה עשן מסביב.

 

***

 

אני שומע את הכל. אני שומע את החיים ואני שומע את המוות ואני שומע את האוויר זז ואת המוזיקה שבקועת מהמחשב ואני שומע כל תו ואקורד וצליל שבוקע מתוך הרמקולים ואני שומע איך המאורר שעל תקרה מסתובב וחותך את גלי הקול שמגיעים אליו ואני שומע את השערות על הרגליים צומחות ואני שומע הליכות מבחוץ ואני שומע את האוויר מתחלף ואני שומע את הדופק שלי ואני שומע את השרירים שלי פועלים ואז

אני שומע איך משהו חותך לי את האצבעות ואני שומע את הדם זורם מהם החוצה ואני שומע איך הוא נספג בסדין הצהוב ואני שומע איך הכל מסתובב סביבי ואני שומע איך אני רועד ואני שומע את השיר הזה שעושה לי כל כך טוב ואני שומע איך אני מתשחרר ונופל וממשיך וקם והולך וחזור וחי את החיים שלי כמו שבא לי כרגע.

 

***

 

ואני שומע את עצמי.

נכתב על ידי , 26/7/2005 19:24  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



52,987
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסיילנט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סיילנט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)