לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


.it's a Paper Tiger

Avatarכינוי: 

בן: 38

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2005    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2005

אני צריך יין טוב ואתה, אתה צריך להיות נחמד יותר.


(The Cardigans - Grasn Turismo Overdrive)

(Remixed By Naid)

 

שב.

כלב טוב.

עמוד.

כלב רע.

ארצה.

תתגלגל.

 

***

 

לפעמים אנחנו מדברים בארוחת ערב כמו חברים טובים כבר המון שנים, אבל שנינו בעצם יודעים שזה לא זה. אני משתדל יותר מדי, ולך לא אכפת. אני פיטבול ואתה כלב בנזונה. אני הכנתי אוכל, אתה הבאת יין. אתה פותח אותו בנון שלנטיות שרק כמה גברים שאני מכיר באמת יודעים לפתוח, ומוזג לשתי כוסות עגולות. לא שיש כוסות מרובעות ליין.

 

אתה מרים כוסית: "לחיי הזמנים הטובים שהיו לנו, ולחיי הזמנים הרעים שיהיו לנו".

היין שהבאת מגעיל. אתה יודע את זה, אני יודע את זה. אבל אתה שותה כאילו כלום.

 

***

 

זמנים טובים, זמנים רעים.

יין מתוק, יין רע.

כלב טוב, כלב רע.

שיחה של צחוק, שיחה רעה.

 

***

 

אז אני צריך יין טוב ואתה, אתה צריך להיות נחמד יותר.

 

נכתב על ידי , 26/8/2005 20:16  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



52,987
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסיילנט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סיילנט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)