לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


.it's a Paper Tiger

Avatarכינוי: 

בן: 38

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2005

בשביל הבנים.


(פוסט מס' 666, למרבה האירוניה)

 

זה רק בגלל בנים כמוך, שאני מרשה לעצמי לשבור לי את הלב.

 

***

 

תשרוף הכל ותשבור את הבית שלך

זה בשביל הבנים

אתה גבר שחצן וחסר בושה

אבל לעזאזל, אני אוהב את הקול שלך.

 

אצבעות דקיקות ופיות ממלמלים

הייתי רוצה לסמן את המילים שלך

כי לפעמים אני לא בוטח בך

כשאתה שר

על אהבה ומשחק

זה הסיפור שלך.

 

מותק מותק וכסף וגבר

כל הבנים הבודדים שלי

תירגע עם הפגיעה של היד שלך

אתה מדבר מתוק

אבל הכאב והנשים.

 

ולפעמים אתה נראה מכוער

כשאתה שמח

ולפעמים אתה נראה יותר טוב

כשאתה מדוכדך

שיר באמת טוב

זה הסיפור עלייך.

 

גבר, אתה יכול לשיר

כאילו שאתה מנסה לשבור לי את הלב

ואתה יכול לשנוא

ואתה יכול להאשים את זה על הכוכבים

אתה תלוי בגיטרה שלך

אתה בטוח במי שאתה

ועכשיו קדימה בנים, זה הזמן לרדת מזה.

 

מפסיד לחלום בהקיץ שלך

אתה רוקד עם מסך עשן

יורד עם החלום בהקיץ שלך

בשביל של המכונה הגדולה.

 

אתה גולש דרך השינה הגדולה.  

תראה אותי מפסיד לחלום בהקיץ שלך

תראה אותי רוקד עם מסך העשן שלך

יורד עם החלום בהקיץ שלך.

בהתעוררות של המכונה הגדולה.

 

***

 

ברור שאני מבין, זה עדיין כואב.

 

נכתב על ידי , 18/9/2005 20:25  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



52,987
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסיילנט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סיילנט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)